RIRE DANS SA BARBE| 10. Bölüm
FINAL"Beni burada zorla tutamazsınız size hiçbir şey yapmadım diyorum!"
Jennie az önce getirildiği muayenehaneden kaçmak için bir adım atacağı sırada yanında duran polis onu yakalamıştı. "Bayan, işimizi zorlaştırmayın."
Sooyoung'un mahkemede dedikleri yüzünden Kim Jennie sağlık kontrolüne girecekti, eğer kadının dediği gibi aklında bir bozukluk varsa da akıl hastanesine yatırılacaktı. Jennie bunların farkındaydı, o kendisinin deli olmadığını düşünüyordu ve deli muamelesi görmek istemiyordu.
"Ben deli değilim!"
Odanın kapısı açılarak içeri beyaz önlüklü bir adam girdi. "Kim Jennie'yi alabiliriz."
Polis kadının çırpınışlarını önemsemeden sol kolundan sertçe tuttu ve onu odadan çıkardı. İşte şimdi her şey açıklığa kavuşacaktı.
💦💦Jisoo neredeyse yarım saattir oturduğu koltuktan kalkarak hastane koridorunda dolaşmaya başladı. Sooyoung'un anlattıklarından sonra hepsi gerçeği öğrenmek için Jennie'nin muayenesinin yapıldığı hastaneye gitmişlerdi.
Chaeyoung titrek bir sesle konuştu. "Ne zaman çıkacak?"
"Bilmiyorum.." Yoongi kafasını iki eli arasına aldı. Gözlerini ortamda gezdirdi ve hastanenin mide bulandırıcı serum kokusunu almamaya çalıştı.
Nihayet uzun zamandır bekledikleri kapı açıldı. "Kim Jennie'nin yakınları siz misiniz?"
Jisoo koridorun ucundan hızlı adımlarla geri geldi. "Biziz."
"Pekala. Kim Jennie'nin ikinci kişiliğini ortaya çıkardık." Dedi doktor, Jisoo'ya bakarak.
"Yani ikinci bir kişiliği var?" Diyerek doktora döndü Jungkook.
"Evet, var. Arkadaşınız çoklu kişilik hastası. Bu hastalığa sahip bireyler yan kişiliklerinin yaptıklarından sorumlu olmazlar. Yani onun ne yaptığını bilemezler. Jennie yan kişiliğine Ruby Jane adını vermiş, ondan haberi yok fakat Ruby Jane ile iletişime geçtiğimizde o bize her şeyi itiraf etti. Lalisa Manoban, Kim Taehyung ve Jung Hoseok'un ölümüne sebep olduğunu söyledi. Bu büyük bir itiraf, zaten şimdi emniyet görevlileri gelecek ve gereğini yapacaklar."
Chaeyoung alt dudağını dişleri arasına aldı. "Jennie'ye ne olacak peki?"
"İleri derecede kişilik bozukluğu var, kesin bir şey söyleyemeyeceğim fakat mahkemenin onun akıl hastanesinde tedavi görmesine karar vereceğini düşünüyorum."
"Onu görebilir miyiz?"
Doktor tek kaşını kaldırdı. "Kim Jennie'yi mi?"
Jungkook sabır dileyerek söylendi. "Yok, ebesini."
Chaeyoung ayağıyla adamı dürttüğünde Jungkook özür diledi. "Özür dilerim, sinirlerim biraz bozuk."
"Belli oluyor." Dedi doktor. "Birkaç dakikalığına görebilirsiniz."
Jisoo doktoru ittirerek odaya girdiğinde yatağın üzerine oturmuş, bacaklarını da karnına çekmiş bir Jennie görmeyi beklemiyordu. Kızın ağlamaktan gözleri kan çanağına dönmüştü.
"Jennie, iyi misin?"
Genç kız başını kaldırıp eski dostuna baktı. "Jisoo ben deli değilim herkes beni deli sanıyor ama ben deli değilim kimseyi öldürmedim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rire dans sa barbe ✓
Mystery / ThrillerBundan altı sene önce okul laboratuvarında karnından bıçaklanmış bir şekilde ölü bulunan Im Nayeon'un cinayetinin tek bir şüphelisi vardı, o saate okulda bulunan tek kişi Park Chaeyoung. Fakat evinde karnından bıçaklanmış bir şekilde ölü bulunan Jun...