0.6

146 22 32
                                    

RIRE DANS SA BARBE| 6. Bölüm

"Evet, evet. Pekala elbette ki anlıyorum. Dönüşünüzü bekliyor olacağım."

  Jongin telefonunu masaya bırakarak karşısında oturanlara çevirdi yüzünü. "Kim Yerim ile görüşeceğim. Atölyesini aradım, olaylar birbiri ile bağlantılı ve biraz da olsa çelişkili."

  Kendisini sandalyesine bıraktı. "Anılara kaldığımız yerden devam edelim."

  Jisoo endişeyle komisere döndü. "Ben anlatmak istemiyorum."

"Ne?"

"Anlatmak istemiyorum. Yanlış bir şey söylersem.. " Vücudu titredi. "Ölmek istemiyorum. Bir şey anlatmayacağım."

  Jongin için işler daha da zorlaşıyordu. Ve Kim Jisoo'nun kararlı ifadesine bakılırsa, onu ikna etmek şu anlık mümkün değildi. "Pekala Bayan Kim. Sizi anlıyorum. Bay Min?"

"Hepimiz onunla aynı fikirdeyiz. Ben de anlatmak istemiyorum."

  Komiser tek kaşını kaldırdı. "Hepiniz mi?"

"Evet, gerçekten ben de istemiyorum."

"İşlerimi oldukça zorlaştırıyorsunuz."

  Jungkook sandalyesinden doğruldu. "Eğer ölüm korkumuz işlerini zorlaştırıyorsa, haklısın komiser."

"Bunun için sizi suçlayamam, ne yazık ki haklısınız, çıkabilirsiniz."

  Jennie Jisoo'nun koluna girerek onu odadan çıkarırken, sağ tarafındaki Chaeyoung'a kötü bakışlar atmayı da ihmal etmedi. 


💛💛

 "Geldim Sehun. Yok hayır daha çıkmadı atölyeden. Amma da uzun sürüyor bu kadınların işi.. Evet haklısın.. Neyse tamam kapatıyorum geliyor galiba."

  Yerim Jongin'in görüş açısına girmesiyle adımlarını hızlandırarak ona el salladı. "Merhaba Bay Park."

  Bae Joohyun'a tanıttığı gibi tanıtmıştı kendini komiser, Yerim'e. Şayet bir araya gelme durumları olursa eğer zor durumda kalmayacaktı. Jongin sahte gülümsemelerden nefret ederdi. Fakat görevi için bundan çokça yapıyordu. "Merhaba Bayan Kim. Nasılsınız?"

  Yerim yağmurlu havaya rağmen giydiği eteğin havalanan uçlarını düzeltti. "Çok iyiyim, siz?"

"Sizi gördüğüm için şu an daha iyiyim." Yerim utançla gülümsedi.

  Jongin Yerim'in atölyesini ilk aradığında kendisini Yerim'in hayranı olarak tanıtmıştı. Başka türlü bir konuşma haline geçebilmesi imkansızdı çünkü. "Gerçekten Bayan Kim, sizinle tanışmak benim için bir onur. Memnun oldum." Kadının sağ elini tutarak dudaklarına götürdü. Yerim gerçekten büyülenmişti. "Ben de çok memnun oldum."

"Karşımdaki güzel hanımı, birbirimizi daha iyi tanıyabilmek için güzel bir restorana götürebilir miyim?"

"Sizin için bugünkü işlerimi iptal ettim, elbette buna izin veriyorum."

"Harika."


🎇🎇


"Bana biraz kendinizden bahsedebilir misiniz Bayan Kim? Sizi gerçekten merak ediyorum. Yani tabi ki hakkınızda birçok şey öğrendim fakat sizinle ilgili her bir detay beni daha çok şaşırtıyor."

  Yerim elindeki çatalı usulca tabağın kenarına bırakarak samimi bir gülücük sundu. "Beni şımartıyorsunuz Bay Park."

rire dans sa barbe ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin