0.8

134 22 11
                                    

RIRE DANS SA BARBE| 8. Bölüm

↻ ⊲ Ⅱ ⊳ ↺

'Sen ne yaptığını sanıyorsun?! Sakin ol ve o bıçağı bırak.'

'Her zaman önümdeydin Im Nayeon. Seni geçemedim, her zaman tam önümdeydin! Söylesene zevk mi alıyordun bundan?'

'Neyden bahsettiğini bilmiyorum Yerim. Lütfen elindekini bırak o oyuncak değil.'

'Hah.. Bu oyuncak değil ama ben senin gözünde bir oyuncağım, değil mi?'

'Sen neyden bahsediyorsun kaltak? Sana ne yaptım?!'

'O gece.. Parti gecesi. Yoongi'yi yanıma sen yolladın değil mi?'

'Yerim seni anlamıyorum! Gerçekten yemin ederim seni anlamıyorum ne demek istiyorsun?'

'Daha açık konuşayım o zaman Nayeon. O gece benim sarhoş olmamdan faydalanıp bana tecavüz etmesi için Yoongi'yi odama sen yolladın!'

'Sen çıldırmışsın. Yerim sen benim en iyi arkadaşımsın sana böyle bir kötülük yapmam!'

'İnkar etme..'

'Ye-yerim lütfen ne olursun bırak onu. Bak gerçekten birlikte çözebiliriz her ne olduysa. Lütfen bırak.'

'Seni öldüreceğim Nayeon. Hayatımı benden çaldın. Seni gerçekten öldüreceğim!'


↻ ⊲ Ⅱ ⊳ ↺

"Yıl 2014 hyung, Im Nayeon'un telefonundaki ses kaydı. Katilin Kim Jennie olduğundan emindin ama.."

"Emindim Sehun. Adım gibi eminim hala. Kız çoklu kişilik hastası, o gün psikoloğa gittiğimde de emin olmuştum. Ama bu.. Anlam veremiyorum cidden. Emin misin cinayetin işlendiği günün tarihi olduğuna?"

"Eminim hyung. Dosyadaki tarih tutuyordu."

"Yani toparlamamız gerekirse katil Kim Yerim mi?"

"Öyle gözüküyor ama bence değil hyung. Bunun arkasında çok başka şeyler var."

"Ne demek istiyorsun?"

"Laf arasında bu on arkadaştan ikisinin bir partide sarhoş olduğunu ve farkında olmadan birlikte olduklarını söylemiştin. Acaba Yerim'in bahsettiği ile bu parti aynı mı? Çünkü eğer aynıysa Yoongi'yi veya Yerim'i gören birileri mutlaka olmuştur. Onları sorgularsak en azından araştırma alanını daraltırız."

"Haklı olabilirsin Sehun ama kafam gerçekten allak bullak. Şu on kişiyi tekrardan buraya toplayalım."

"Hyung peki ya Kim Yerim? Hakkında tutuklama kararı çıkmayacak mı?"

"Bilmiyorum Sehun. Ama şu anlık kimseye bir şey söyleyemeyiz. Eğer Im Nayeon'un katili gerçekten Kim Yerim ise onu kullanarak Jung Hoseok vakasını da çözebiliriz."


💦💦

"Buraya bir daha çağrılmayacağımızı söylemiştiniz?"

  Jongin masanın en ucundaki sandalyede tedirgin bir şekilde oturan Jisoo'ya çevirdi kafasını. "Kim Yerim hakkında," dedi ve durdu. Odada hafif bir göz gezdirdikten sonra cümlesini tamamladı. "Ne biliyorsunuz?"

rire dans sa barbe ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin