Gördüğüm kişi ile kaşlarım çatıldı. Oturan kişi...
Uraz oturmuş babamla muhabbet ediyordu. "Noluyo burda" dedim. Uraz "babamla konuşuyorum" dedi. "Babamla derken" dedim. "Biz kardeşiz Alev yani babalarımız aynı" dedi. "Sen annemi aldattın mı" dedim babama. Hiç bişey demedi. "Yazıklar olsun sana" dedim. Bi dakika lan bu Uraz 26 yaşında lan. "Sen annemle evlenmeden biriyle mi evlendin" dedim. "Evet" dedi. "Neden yaptın bunu" dedim. "Kızım bak Urazın annesi beni aldattı, bende annenle evlendim" dedi. "Bunlar bir yıl içinde mi oldu" dedim. "Evet" dedi. "Sen annemi sevmedin mi" dedim. "Sevdim tabi güzel kızım" dedi. "Daha ne boklar çıkıcak. Daha ne bok yedin söyle sonra işler karışmasın" diye bağırdım. "Kapa çeneni" diye bağırdı babam. Abimlerin hepsi Uraz abi de dahil "sen kapa çeneni" diye bağırdı. "Yeter lan keşke dönmeseydim siktiğimin yerinden" diye bağırdım. "Gidiyorum lan ben gidiyorum" dedim. Ateş "bu kadar mı kalbindeki yerim" dedi. Durmassam kötü şeyler olucaktı. Gidemezdim ama yapmak zorundaydım. "Özür dilerim" diyip Ateşe sarıldım. "Yapma bunu Alev" dedi. "Babam hariç hepinizden özür dilerim" dedim. Hemen odama koştum. Bavulu çıkardım. Bir kaç parça kıyafet attım. Abimlerin odalarından birer tişört aldım. Aşağı indim. Ateş yere çökmüş oturuyordu. Deniz abim evde volta atıyordu. Güney abim cama bakıyordu. Toprak abim de yere çökmüş yüzünü kapatmıştı. Rüzgar abim gözleri dolmuş bir biçimde bana bakıyordu. Kuzey abim kenara oturmuş yüzünü kapamıştı. "Noluyo" dedim. Uraz abi "se- sen Necdetin kızısın" dedi. "yalan" dedim. Toprak abim "güzelim biz üvey kardeşiz" dedi. "Sikerim böyle işi lan diye bağırdım.
Toprak abim "iyi misin güzelim sonunda uyandın" dedi. "Uraz abi" dedim. "Efendim güzelim" dedi. "Bir dakika o gerçek tamam, b- ben Necdetin kızımıyım" dedim. Toprak abim "güzelim ne saçmalıyorsun" dedi. Hiç bişey demedim. Odanın kenarındaki bavulu görünce gözlerim açıldı. "Bu benim bavulum"dedim. Uraz abi "yok güzelim benim bavulum" dedi. "Biz en son ne konuştuk" dedim. Ateş "en son ben konuştum bu kadar mı kalbindeki yerim diyince sen kucağıma bayıldın" dedi. Oh dedim içimden rahatlamıştım. "Hatırladım" dedim. Ateş dolu gözlerle "gitmiyorsun deme" dedi. Titrek ve kısık sesle "gitmiyorum" dedim. Babam balkon kapısının önünde oturmuştu. Yanına gittim. "Baba" dedim. "Efendim kızım" dedi. "Neden yaptın bunu" dedim. "Kızım işte salaklık yaptım hem Uraz abini seversin sende" dedi.
Herkes bizi dinliyordu. Uraz abiyi sevmiştim. "O katil değil mi" dedim. Uraz abim "ölmedi o şerefsiz Ateşin onu öldürmesine göz yumamazdım. Ben vurdum kurtulmuş puşt doktorlara öldürttüm" dedi. Uraz abime sarıldım.Uraz abim evden eşyalarını almak için çıktı. Dışardan silah sesleri geliyordu. Yerde yatan annemi görünce çığlık attım. Uraz abim annemin yanına koşmuştu. Annem kalbinden vurulmuştu. "Anne cevap ver" diye bağırdım. Nefes almıyordu. Ateş ambulans aramıştı. Ambulans gelince hastaneye kaldırdılar. Bizde gittik. Doktor "yapacak hiç birşey yok" dedi. Ağlıyordum ona hiç sarılamamıştım. Annem ölünce babam abimleri de beni de alıp Londra ya götürdü. Ateşler orda kalmıştı. Veda bile edemeden gitmiştik. Ateş sürekli aramıştı. Mesajlara cevap veremezdim. Aramaları açmadım. Hiç bir şekilde tam 2 aydır konuşmuyoruz.
Ateşten ümidi kesmiştim. Artık aramıyordu.
Tam tamına 7 ay geçti. 3. aydan sonra aramadı. 4 aydır aramıyordu. Okul kapanmıştı. Tabiki zar zor geçtim okulu. Sınav bok gibi para yatırıp geçicektim. Başka şansım yoktu. Okulun kapanalı 3 gün geçmişti. Hala deli gibi ağlıyordum. Her gün ağlamıştım. Yeni öğrendim ki Ateş sevgili yapmış. Beni unutmuştu. Yani bir kız bana yazdı Ateş benim sevgilim seni unuttu diye...Ateşten (Alevlerin gittiği zaman)
Alevler apar topar gitmişti. Veda bile etmeden. Alev gidince 3 ay boyunca her gün yazdım her gün aradım. Sonra hastalandım. Hareket edecek halim yoktu. 4 ay hastanede kaldım. Alevden tabiki haber alıyordum. Ne sandınız olum beni koskoca Ateş Soydan var
karşınızda. Bu gidiş beni aşırı yıprattı. 18 yaşında ayrı düştük...Alevin yeni doğum günü 19. Yaş günü
Alevden...
Bıktım artık bir yıldır kimseyi görmedim. Toprak abimle konuşmanın vakti gelmişti.
"Yeter ben artık dönüyorum siz gelseniz de gelmesenizde" dedim. "Doğum günümü arkadaşlarım ve sevdiğim çocukla kutlucam" diye bağırdım. Toprak abim "bence de yeter ilk uçakla dönüyoruz" dedi. Abime sarıldım buraya geldiğimizden beri sarılamamıştım.
Bavulları hazırladık. Babama haber vermeden ilk uçakla geldik. Hemen eve geçtik. Edayı aradımEda: Alo kimsiniz?
Ben: Eda kanka
Eda: Aleeevv
Ben: kanka Ateş telefonu niye açmadı
Eda: biz hastanedeyiz
Ben: neden noluyoooo
Eda: sakin ol gelince anlatıcaz.
Ben: hastaneye geliyorumTelefonu kapattım abimlere söyledim uçarak hastaneye geldik. "Noluyo burda Ateş nerde" dedim. Odaya götürdüler. Yatakta yatıyordu. "Ateş" dedim. "Ne" dedi. Arkası dönüktü. "Benim bebeğim" dedim. "Alev sen misin" diyip bana döndü. "Hayatımın içine sıçtın. Yataktan kalkamıyorum,4 aydır burdayım Alev sevdiğim kızın doğum gününde ben bu siktiğimin yatağındayım, kendi doğum günümde de bu yataktaydım. Yıl başını birlikte kutlayamadık. Zaten kutlamıyoruz da işte yine de olmadı böyle Alev, üniversiteye başlayacağız Alev, gitti bizim herşeyimiz gitti..." dedi. Konuşamadım haklıydı. Sonuna kadar haklıydı. Ben kötü biriydim. Kimseye değer veremiyordum. İnsanları üzüyordum. Kötü biriydim cidden elimde değildi. Herkesi üzüyordum. Ben ölmeyi hak ediyordum...
Odadan çıktım. "Ben eve gidiyorum" dedim. Eve geçtim. Bu iş bugün biticekti. Herkes rahatlayacaktı. Odanın bir kenarına geçtim. Ölücektim...
İntihar mektubu yazdım.
Ateş bebeğin özür dilerim cidden çok özür dilerim. Herkesi üzdüm özellikle seni çok üzdüm umarım beni affedersin. Seni iyiki tanıdım iyi ki karşıma çıktın...
Özür dilerim cennette karşılaşamayacağız. Çok üzgünüm ben ölmeyi hak ediyorum. Kendine iyi bak seni seven değer verebilen biriyle evlen...
Asla arkamdan ağlama seni seviyorum...
Mektubu yazdım ağlıyordum. Mektubu kenarı koydum. Gruba ses kaydı attım.
Hepinizi çok seviyorum elvedaa canlarım elveda kardeşlerim elveda sevgilim elveda abilerimm sakın arkamdan ağlamak gibi bi mallık yapmayın Deniz abi lütfen ağlama özellikle sen ağlama sakin ol tamam mı sizi çok seviyorum canlarım (ağlama sesi)
Ses kaydını attım. Duvara yaslandım. Yere çökmüştüm. Ölmeyi hak ediyordum...
Bileklerimi kestim acımadan, yaptım lan hem ağlıyordum hem akan kanları izliyordum. Kapının kırılması ile kapıya baktım. Baya kan kaybetmiştim. Ölücektim bu son günümdü. Deniz abimin beni kucağına aldığını hatırlıyorum gerisi karanlık...
Kısa bir bölüm oldu özür dilerimmmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıskanç Abimler
General Fictionbir insanın abileri ne kadar kıskanç olabilirki. Tam 5 abim var hepsi çok kıskanç.