Yemeğe gittik. Yemekten çıkarken bir kadın gördüm. Anneme benziyordu. Bir kaç fısıltı duydum abimler bişey diyordu ama inanamadım
Yazardan devammm (21.30) aynı olay denizin ağzından anlatılacak o yüzden saat var
Alev ne duydu acaba? Yoksa annesi yaşıyor muydu. Alev "abi annem mi o kadın?" Toprak "hayır Alev yürü gidiyoruz" bağırması Alevi üzmüştü. Toprak abisi Alevin yüksek sesten korktuğunu adı gibi biliyordu. Alev bir kaç saniye donup kaldı. Toprak "Alev yürü" diye bağırdı tekrar. Alev kulaklarını kapadı. Abisi çok bağırmıştı. Kuzey abisi hemen Alevin yanına gitti. Kuzey " Toprak niye bağrıyosun korkuyo Alev farkında mısın sen". Toprak " Ya olum sinirim bozuldu ben Alevi üzmek istemedim". Alev "üzdün ama". Toprak "özür dilerim güzelim". Siyah araba gelince arabaya bindiler. Alev Deniz abisine sarılarak uyuyakaldı. Eve vardıklarında Alev bir an havalandığında "uçmaya başladım galiba" dedi. Herkes gülmeye başladı eve çıktılar.
Denizden(21.30)
Toprak abim bu annem mi lan diyince Alev bizi duymuştu. Toprak abim ona bağırınca çok kötü olmuştu. Gidip Aleve sarılcakken Kuzey abim Alevin yanına gitti. Onun gitmesi daha iyidi. O büyüktü. Arabaya gittik. Alev bana sarılıp uyudu. Allah'ıma dua ettim böyle bir kardeşim var diye. Allah'ım sen beni Alev'den ayırma. Allah'ım sen kardeşlerimi koru. Allah'ım sen annemi bize ver Yarabbim. Yüzümde ufak bir gülümseme vardı yol boyunca. Araba durunca Alevi kucağıma aldım. Alev " uçmaya başladım galiba" dedi. Hepimiz gülmeye başladık. Eve çıktık. Alev herkes aynı pijama takımı giycek diye bağırıp yukarı koştu. Bizde peşinden koştuk.
Alev'denn
Hemen yukarı koştum. Herkes peşimden geldi. Onlar gelince pikachulu pijama takımlarını bulmuştum.
Alev: pikaçuuu
Ateş: lan bunları nerden buldun? (Güler)
Toprak: o herşeyi bulur (güler)Deniz'den
Alevin zoruyla takımları giydik. Aşağı indik. Kızlar kahve yapmıştı. Bizde pislik yapıp tuzla şekerin yerini değiştirdik güneyle. Ama sıkıntı şuydu kızlar şekersiz içiyordu abimlerde. Ben Güney Ateş Serkan ve Anıl orta şekerli içiyorduk. Sonra kahveler geldi.
Kahveleri içince tükürük.Ateş: kız istemeye falan mı geldik benim haberim yok lan Serkan Eda'yı istiyorduk da kahve bana mı denk geldi?
Serkan: yok lan banada tuzlu kahve verdiler Anıl senin kahve nasıl
Anıl: tuzlu
Ateş: toplu kız isteme töreni mi yapıyoz aq noluyo?
Toprak: hayırdır Alev
Alev: ne yani tuzla şekeri karıştırmış olabiliriz. Hem Ateş bey elimden zehir olsa içmez misin?
Ateş: niye içicem salak mıyım ben?
Alev: salaksın tabi
Herkes gülüyordu. Sonra açıklamak zorunda kaldım çünkü toprak abim kızdı neymiş misafirlere böyle yapılmazmış.
Toprak: bir daha böyle yapmayın (bağırır)
Alev: valla bilerek yapmadım.
Toprak: kapat çeneni
Alev: valla ben bilerek yapmadım.
Toprak: sus dedim sana konuşma (sert olmayan ufak bir tokat atar)
Alev: Allah belamı versin ki bilerek yapmadım.
Toprak: odana git Kandemir (Alev gider)
Kuzey: kendine gel lan (yumruk atar Toprağa)
Toprak: şımarıklık yapmasaydı
Rüzgar: sen hayatın boyunca aleve ilk defa vurdun.
Rüzgar: abi sen kafayı mı yedin canımıza her şeyimize vurdun lan sen.
Toprak: sinirimi çok bozdu.
Deniz: biz yaptık güneyle şekerle tuzun yerini değiştirdik.
Toprak: sizin yüzünüzden aleve vurdum lan ben.
Toprak: Allah belamı versin ağlattım AleviToprak abim koşarak Alevin yanına gitti. Bizde peşinden gittik.
Toprak'tan
Koşarak Alevin odasına gittim. Hiç sesi çıkmıyordu.
Ben: Alev abim özür dilerim.
Alev cevap vermedi. Defalarca Alev dedim ama cevap yoktu. Aleve sarılcakken Kuzey gitti Aleve sarıldı. Alev hiç bişey demedi.
Kuzey: çıkın dışarı Alevi uyutucam.
Kuzey'denn
Herkes odadan çıktı. Alev tek kelime konuşmuyordu. İlk defa abisinden tokat yedi. Alevi göğsüme yatırdım. Hiç sesini çıkarmadı. İyi geceler güzelim dedim. Alevi uyuttum. Odadan çıktım. Toprağın odasına gittim. Terasa gel 5 dakikaya diyip odadan çıktım. İki tane Nescafe yapıp terasa geldim.
Kuzey: ne bu sinir Alevin suçu ne?
Toprak: bilerek oldu sanki
Kuzey: Toprak sende biliyorsun en büyük seni görüyor.
Toprak: biliyorum kardeşim bilerek yapmadım.
Kuzey: tek kelime konuşmuyor kimseyle
Toprak: nasıl affedecek beni.
Kuzey: hiç bir fikrim yok.
Toprak: kızları Alevin yanına gönder en azından konuşsunlar.
Kuzey: Alev uyudu.
Toprak: numara yapıyordur.Alevin odasına gittik. Yatağa oturmuş ağlıyordu sessizce. Gidip sarıldım. Alev güzelim dedim cevap vermedi. Kızları gönderdik. Konuşmamış. Alev uyuyakalmış. Sabah olunca aşağı indim. Kahvaltı hazırdı. Baktım mutfakta Alev. İşini bitirmişti. Odasına çıktı. Herkesi kahvaltıya çağırdım. Toprak çok kötüydü. Gözlerinin altı morarmıştı. Uyumamış herhalde.
Kuzey: Toprak uyumadın mı sen?
Toprak: Alev bu halde nasıl uyuyayım.
Ateş: abi biz artık gidelim. Alev de Toprak abide kötü hiç rahatsız etmeyelim.
Toprak: kalın koçum sıkıntı yok.
Serkan: yok abi ödevler falan var zaten yarın okula gideriz. Bugün gitmicez.
Deniz: peki gençler yine bekleriz.
Güney: cumartesi Alevin doğum günü hepinizi bekliyoruz. Sürpriz yapıcaz.
Ateş: yaa hemen hediye bakmaya gidelim. Cuma bugün sonra da camiye geçeriz. Yarın okul yok.
Toprak: tamam koçum Allah'a emanet olun.
Anıl: görüşürüzAteşler gitti. Masayı toplayıp Alevin odasına gittim. Boş boş yatıyordu. Yanına gidip sarıldım. Abicim Toprak abin çok kötü bak uyumamış gece dedim.
Konuştum falan. En sonunda peki dedi kalktı gitti.Toprak'tan
Çok salaklık yapmıştım. Bavulumu hazırladım. Gidicektim Alev düzenlene kadar. Bı an koştu bana sarıldı. Abimm dedim sarıldım ona. Biliyordu pişman olduğumu. Alevden özür falan diledim. Konuştuk falan yarın dışarı çıkalım falan dedim. Alevi ben oyalıcaktım. Alevle anlaştık. Aleve yemek hazırladım yemek yedi. Sonra test çözmeye çıktı.
Kısa bir bölüm olduuuu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıskanç Abimler
General Fictionbir insanın abileri ne kadar kıskanç olabilirki. Tam 5 abim var hepsi çok kıskanç.