Çocuk sakin ol diyince sınıfa çıktım. Arkamdan Ateş ler geldi. Kafamı sıraya gömdüm uyuyacaktım. Ama bir anda havalandım. Baktığımda beni kaldıran kişinin Toprak abim olduğunu anladım.
Toprak abim: gidiyoruz güzelim
Ben: neden
Deniz abim: eve gidince konuşuruz.
Güney abim: hadi gidelim
Ben: açıklama bekliyorum
Kuzey abim: eve gidince anlıcaksın.
Rüzgar abim: hadi güzelim ısrar etme.
Ben: abi beni indir yürüyebilirim.
Toprak abim: abim yüzün yanıyor iyi misin?
Ben: iyiyim hem beni indir sonuçta siz istemediniz benim sizin kardeşiniz olduğumu söylememi.
Toprak abim: şimdi öğrenirler artık boşver ve dinlen.Arabaya bindik. Önde Toprak abim. Yanına Kuzey abim. Arka üçlü koltuğa Rüzgar abim yanına Güney abim. Deniz abimle beni bir arkaya attılar. Araba yedi kişilikti. Rüzgar abim sığamadığı için kendisi ayı olur o yüzden arkaya geçtim. Sonra Deniz abimin dizine yattım. Tekrar havalandığımda gözümü açtım. Taşıyan Kuzey abimdi. Eve girdik.
Ben: üstümü değiştirip geliyorum canlarım
Hepsi: hızlı ol güzelimHemen yukarı çıktım. Siyah yazılı tişört aldım. Bide kargo pantolon giydim. Saçımı açıp topuz yaptım aşağı indim.
Ben: geldim
Toprak abim: Alev şimdi bişey soylicez ama üzülme
Ben: babam neden burda?
Deniz abim: Alev babamı hapse götürücekler.
Ben: n- neden?
Kuzey abim: abicim hani annemi öldüren bir adam vardı ya.
Güney abim: abim o adam babamı vurmaya çalışmış babamda adamı vurmuş kamera kayıtları elimizde.
Ben: Baba ne zaman dönüceksin?
Babam: kızım en kısa zamanda.
Rüzgar: abim adam ölmedi zaten hapse gidicek babamda suçsuz olunca salarlar merak etme.Çok kötü olmuştum. Kapı çaldı gelen polislerdi. Babamın ellerine kelepçe taktılar. Yapmayın diye bağırdım. Bırakın babamı diye bağırdım. Ama nafile yine de bırakmadılar. Deniz abim beni kucağına alıp odama götürdü. Telefonuma gelen mesaj sesiyle irkildim. Deniz abim tek kaşını kaldırıp "hayırdır" dedi. BİLMİYORUM dedim. Deniz abim telefonu aldı.
05*********: Alev Kandemir annen yaşıyor. Anneni istersen eğer babanı öldürmen lazım :)
Necdet Özel :)
Deniz abim mesajı sesli okumuştu. Duyunca çok büyük çığlık attım. Abimlerin hepsi geldi. Deniz abim telefonu Toprak abime verdi.
Toprak abim: ne diyo lan bu?
Kuzey abim: annem yaşıyor mu noluyo?
Rüzgar abim: abi yalan mı bu noluyo?
Güney abim: Alevi asla yalnız bırakmayın sakın.
Deniz abim: Alev güzelim sakin ol tamam mı bebeğim sakin.
Ben: a- annem yaşıyor mu?Bu soruyu sorduğumda silah sesleri gelmeye başladı. Abimlerle hemen arka bahçeden çıktık. Arabaya bindik. Korumalar arayınca silahın patladığını öğrenip eve girdik. Çok korkmuştum. Baktım yine havalanıyorum bu sefer Güney abimdi. Hemen odama çıkardı beni.
Güney abim: uyu güzelim hadi
Abimi dinledim. Yanağımdan öpüp gitti. Gözlerimi açtığımda saat 18.50ydi aşağı indim. Günlerden perşembeydi.
Ben: hadiii koşuya gidelimmm.
Hepsi: tamam hadi hazırlan bakalım.Hemen odama çıktım. Sporcu atleti giydim. Altıma siyah bir tayt giydim. Bir tane beyaz yağmurluk attım çantaya siyah çantamı sırtıma alıp indim aşağı.
Herkes hazırdı. Toprak abim şu şişesi bide termos verdi. İçinde kahve vardı. Çantama onları da koyup ayakkabı giydim. Beyaz yüksek taban ayakkabı giymiştim. Koşuya başladık. Deniz abim hızlı koşardı normalde.Ben: hadi yarış yapalım ağacın altına en son gelen yemek ısmarlasın.
Deniz abim: ben kazancamm.
Toprak abim: ne istersiniz?
Hepimiz: ha?
Toprak abim: ben kaybedicem olum yemek olarak ne istersiniz dedim.Toprak abimin söylediğine hepimiz kahkaha attık. Sonra yarış başladı.
1. Deniz abim 2.Ben 3. Güney abim 4. Rüzgar abim
5. Kuzey abim 6. Toprak abimSonra dinlenip kahveleri içtik. Yorulmuştum. Susadım su içtim. Karnıma giren ağrı ile yere oturdum. Hepsi yanıma geldi. Ayağı kalktım. Ağrı geçmişti. Önüme bir futbol topu geldi. Gelen yere baktım. Ateşler vardı. Topu attım. Yanlarına gittik.
Ateş: selam güzellik
Toprak abim: güzellik demesen?
Ateş: kusura bakma abi
Kuzey abim: Ateş bak bizim yanımızda demediğin sürece problem yok aslanım.
Ateş: peki abi anladım.
Toprak abim: gençler hadi sizi yemeğe götürücem. Gelin bize kızlar siz Alevden giyinin beyler size biz veririz.Eve vardığımızda saat 19.50ydi. Kızlarla yukarı çıktık. Kızları sevmiştim benim kafadan ikiside.
(A: Alev E: Eda S: Selin)
A: kızlar istediğiniz elbiseyi alın zaten giymiyom çok.
E: kızım bir sürü elbise var lan
S: kanka bunları ne zaman aldın lan
A: kanka Londra dan getirdim orda kalıyordum ya
S: ne zamandan beri Londra'dasın?
A: orta okuldan beri annem ölünce gittim. Ama biri bana yazdı galiba annem ölmemiş babanı öldürürsen anneni alırsın dedi
E: nee babanı mı öldürücen?
S: ohaaa
A: asla babamı öldürmem olayı duymuşsunuzdur zaten hapse gitti.
E: e-evet çok üzüldük.
S: ne zaman çıkacak peki?
A: hiç bilmiyorum. Neyse kıyafet alın hazırlamalıyız.
Hemen siyah mini elbisemi aldım. Diz kapağımın bir karış üstündeydi. Siyah topuklu ayakkabı giydim. Saçımı topuz yaptım. Eyeliner çektim. Bordomsu ruj sürdüm. Hazırdım.
Selin mavi mini elbise giydi. Mavi topuklu ayakkabı giydi. Saçlarını at kuyruğu yapıp önden ördü. Eyeliner çekti. Pembemsi ruj sürdü. (Kumral bir kız)
Eda koyu yeşil mini elbise giydi. Koyu yeşil topuklu ayakkabı giydi. Saçlarını balık sırtı ördüm. Saç örmeyi çok severim. pembemsi ruj sürdü. Eyeliner çekti. (Kumral bir kız)
Ateş: Sarışın mavi gözlü
Anıl: kumral
Serkan: kumral
Aşağı indik. Abimlere baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıskanç Abimler
General Fictionbir insanın abileri ne kadar kıskanç olabilirki. Tam 5 abim var hepsi çok kıskanç.