Alev test çözmeye çıktı. 2 saat sonra aşağı geldi.
Alev: abii benim canım çok sıkıldı.
Toprak: abim gel sinema izleyelim.
Alev: istemiyom
Toprak: alışveriş yapalım
Alev: yesss beee (bağırır)Alev bağırınca herkes buraya toplandı.
Deniz: ne böğrüyon lan
Alev: sanane lan yalak
Deniz: gerizekalı abiye yalak denmez
Alev: abin yalaksa denir jojuk adam
Deniz: asabımı bozma canımss.
Alev: osobomo bozmo conomss
Deniz: salak şey
Kuzey: susun olum sakin
Rüzgar: olay ne canlarım
Toprak: alışverişe gidiyoz
Güney: neden
Deniz: sen gelme o zaman
Güney: ha aynen lan alevle sen gir gratise
Deniz: gel canım ikizim gel ya şaka şaka
Güney: salak (sırıtır)Herkes hazır olunca arabaya bindik. Araba şoför koltuğunu saymazsak 11 kişilik. Önde 3 koltuk. Arkada karşılıklı 4 er koltuk. Tabi biz ayı olunca. Deniz Güney ve Alev bir tarafa oturdu. Rüzgar ben Kuzey diğer tarafa. Bacaklar uzun gelince 4 kişilik koltuğa 3 kişi zor sığdık. Alışveriş merkezine geldik. Alev kıyafet reyonuna girdi. Çok güzel bir elbise bulmuş ama çok kısa aldırmadım. Ofladı falan ama sonra sweatshirt aldı. Denizle güneyi zorla gratise soktu.
Denizdennn
Deniz: kızım bizim burda ne işimiz var?
Güney: deneme tahtası gibi kullanacak bizi
Alev: tabikisi canımss
Deniz: of ofAlev rujlar falan aldı. Elinde parlatıcı ile geldi. Elime sürdü. Ben "ay bu çok güz- ne diyom lan ben" dedim. Güldüler iyice kafam uçmuştu. Alev makasa benzer bişi aldı. Bide eyeliner aldı. Ojeler aldı bir sürü. Bir sürü şey daha aldi. Ben parayı ödeyip geliyom dedim. 497lira tuttu. Yuh amına kodumun. Zaten 309 liraya da kıyafet alışverişi yaptı. 159 liraya ayakkabı aldı. 947 liraya mont aldı. Arabaya bindik. Alev dizime yattı. Eve geldik Alevi güney aldı.
Güneydenn
Alevi yatırdım. Odama geçtim. Telefonla oynamaya başladım. Çok kötü gök gürlemeye başladı.
Toprak'tann
Gök gürlemeye başlayınca Alev yanıma gelir diye düşündüm ama gelmedi. Alevin odasına gittim yoktu. Kuzeyin odasına baktım hafif aralıkti. Kuzey Alevi gıdıklıyordu. Bı an aci bir tebessüm ettim. Alev gök gürlemeye başlayınca hep benim yanıma gelirdi. Tam odama geçiyordum ki Alevin sesini duydum.
Alev: ben Toprak abimin yanına gidiyim öptüm zaten seni biliyosun ne kadar kırgın olsamda gök gürlemeye başlayınca onunla uyuyabiliyom.
Kuzey: biliyorum güzelim iyi geceler
Hemen odama geçtim. Telefonla oynamaya başladım. Gelen yoktu. Galiba diğer abilerini de öpmeye gitti.
İki dakika sonra geldi.Toprak: abim hoş geldin gel içeri
Alev: istemez iyi geceler
Toprak: hayırdır bişey mi oldu?
Alev: evet seni görünce o tokat aklıma geliyor.
Toprak: çok özür dilerimSesim titremişti. Of deliricektim. Alev gitti. O gün öylece oturdum takı Alev yanıma gelene kadar gelince sarıldım ona. Sonra uyuduk.
Sabah Alev'den önce kalktım. Beyaz gömlek siyah kot giydim. Diğerlerine baktım. Kuzey beyaz gömlek siyah kot giymiş. Rüzgar siyah gömlek siyah kot giymiş. Güney beyaz tişört üstüne kırmızı kareli gömlek giymiş siyah kot giymiş. Deniz mavi tişört giymiş üstüne mavi kareli gömlek giymiş siyah kot giymiş. Hemen onlari kafeye gönderdim. Hazırlıklara başlasınlar diye. Ateşi arayıp yeri söyledim onlar da gitti. Alevin odasına gittim. Alevi uyandırdım. Hadi bakalım abi kardeş gezelim dedim. Bugünlük istediğin elbiseyi giyebilirsin dedim. Şaşırdı. hemen kıyafet odasına gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıskanç Abimler
General Fictionbir insanın abileri ne kadar kıskanç olabilirki. Tam 5 abim var hepsi çok kıskanç.