Denizden
Alevin mesajı alır almaz eve uçmuştum. Nasıl gittiğimi bende bilmiyorum ama aşırı hızlı gittim. Eve girer girmez odasına çıktım. Kapı kilitliydi. Allah Beni Kahretsin diye bağırdım. Kapıyı kırıp girdim. Bileklerinden kanlar akıyordu. Hemen kucağıma aldım zaten ambulans aramıştım. Ben aşağı inene kadar geldi. Alevi ambulansa aldılar. Hemen abimleri konferans olarak aradım. Toprak abimi Kuzey abimi bide Ateşi aradım.
Deniz: çabuk hastaneye gelin
Kuzey: noldu abim
Ateş: o me-mesajlar doğru mu şimdi gördüm
Toprak: ne mesajı lan noluyo
Deniz: evet doğru hemen hastaneye gelin
Toprak: tamam kapa kapa
Telefonu kapadım. Hastaneye az kalmıştı. Alevi kaybedersem eğer bende ölürüm. Herkes biliyor Aleve olan bağımı. Hastaneye geldim. İçeri girdim. Öğrendiğim haberle yıkıldım. Ambulans kaza yapmış...
Ateş ten
Yolda bir ambulans vardı kaza yapmıştı. Sonra başka ambulans geldi. Ambulansta Alevi görünce yıkıldım. Arabayı süremiyordum. Ellerim titriyordu. Zar zor kaza yapmadan hastaneye geldim. Alevi yoğun bakıma almışlardı. Ona bişey olsaydı eğer ben yaşayamazdım. Önce ruhum sonra bedenim beni terk ederdi...
Topraktan
Olanları öğrenince yıkıldım. Bide kaza olayı Allah'ım sana geliyorum. Hiç mi normal hayatımız olmaz ya. Urazın doktor olduğunu bilmiyorduk lan. Hemen o girdi.
Rüzgar yere çökmüş ağlıyordu...
Güney volta atıyordu hastanede...
Deniz duvarları yumrukluyordu...
Kuzey sinirden saçını yolmuştu...
Bana gelirsek zaten dağılmıştım, toparlanmam zor olucaktı...
Ateş desek çocuk hastaneden çıkıp geldi. Hareket etcek hali yoktu ama hala duvar yumrukluyordu...
Serkan kardeşimi kaybedemem diye bağırıyordu...
Eda ağlamaktan gözleri şişmesine rağmen hala ağlıyordu...
Selin yere çökmüş ağlıyordu...
Anıl selinin yanına çökmüş kardeşim iyi diyordu...
2 saat sonra Uraz abi geldi
Uraz: Alev gayet iyi Deniz son anda yetişmiş. 3-4 gün burda kalsın sonra eve geçeriz.
Toprak: eyvallah birader
Deniz: iyi deme iyi
Uraz: iyi abicim iyi
Kuzey: hangi odada
Güney: off Allah'ım deliricem kafayı yedi ya
Rüzgar: ben dayanamıyorum lan
Ateş: benim Alevi görmem lazım
Uraz: olmaz abicim
Ateş: abi nefes alamıyorum
Toprak: gel buraya gel kardeşim
Ateş: noldu abi
Uraz: yakınına gitmeden bakıp geleceksin tamam mı
Ateş: ta-tamam
Ateşten
İçeri zar zor girdim. Bayılacak gibiydim. Uraz abi kapıda bekliyordu. Çünkü her an bayılabilirim. Aleve çok yaklaşmadan baktım. Gözlerim kararmaya başladı. Zar zor Uraz abiye döndüm. Kısık sesimle ona bağırdım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıskanç Abimler
Fiksi Umumbir insanın abileri ne kadar kıskanç olabilirki. Tam 5 abim var hepsi çok kıskanç.