9

157 6 0
                                    

Taehyung

"Jungkook yavaş ol boğulacaksın!" İlk defa bu kadar açtı sanırım. Resmen beni bile yiyebilirdi.

"Tamam tamam " O biraz daha yemeyi yemeye koyulurken sıkıldığım için çocukları çağırmaya karar verdim.

"Jungkook, bizimkileri çağırabilir miyiz?" Beni reddetmezdi her halde.

"Tabiki çağırabilirsin hatta istersen bir yerlere gidelim?"

"Olur! Nereye mesela?"

"Su parkına gitmeye ne dersin Tae?"

"Harika!"

Koşarak telefonu elime aldım ve bizmkilere yazmaya başladım .

Bizimkiler ve Taehyung

Tae: çocuklar! Su parkına gideceğiz hazırlanın!

Yoongi: jimin gelmesin

Jimin: ne alaka

Yoongi: şimdi herkes onun kaslarına bakar falan adam dövmekle hiç uğraşamam

Jimin: Hyung...

Tae: hepiniz geliyorsunuz dedim o kadar!

Yoongi: bugün birilerini öldüreceğim kesinleşti

Onlar grupta kavgaya tutulurken Jungkook'a haber vermek üzere aşağıya indim.

"Jungkook! Nerdesin?" Birdeb ışıklar kapanınca ağzımdan bir çığlık kaçtı.

"Ah!" Önümü görmeye çalışırken belimin kavrandığını hissettim.

"Jungkook?" Fısıldayarak konuşmuştum. Eh ortama ayak uyduralım değil mi? :)

"Taehyung, çok güzelsin" Bana büyülenmişçesine bakarken utançla gülümsedim.

"Teşekkür ederim. Sende çok şık birisin Jungkook"

İkimizde birbirimize yaklaşmaya başlarken birden kapı açılmıştı.

"Enişte biz gel-" Jimin konuşurken bizi görmesiyle duraksadı. Ona neden evin anahtarını verdin ki Jungkook...

"Ah pardon sevişin siz biz birşey görmedik" biz hala olay'ın şokunda o şekilde dururken birden durumu idrak edip Jungkook'tan ayrıldım.

"Ahaha hoşgeldiniz bizde hazırlanıyorduk şimdi" bozuntuya vermeden olayı toplamaya çalıştım ama nafile.

"Sevişmeye mi?"

Evet final yaklaşıyor ne dersiniz? Bu arada Black Swan fic'ime de bir el atın!

𝙇𝙤𝙫𝙚 𝘽𝙖𝙣 / 𝙏𝙖𝙚𝙠𝙤𝙤𝙠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin