2

507 29 4
                                    

Don't Be My Everything, Be Mine.

• Start •

Kim Taehyung

"Hoseok! Bu sen misin?"

"Taehyung! İnanamiyorum Velet! Sen en son 18 yaşındaydın!"

"Sanki sen çok büyüktün salak!"

" 1 yaş, 1 yaşdır!"

"İyi be! Diğer Hyunglar ne yapıyor? "

"Nasıl olsunlar işte hala gerizekalılar"

"Bizim gibi mi?"

"Evet! Hepimiz hala gerizekalıyız"

"Belli oluyor Hyung"

"Farkındayım evet"

"Neyse. Jin ve Namjoon Hyung hala kavga ediyor mu?"

"Evet. Hatta şuan küsler, yarın barışıcaklar"

"Hiç değişmemişsiniz. Bir ara toplanalım! Eskisi gibi takılmayı özledim"

"Bende özledim Taehyung! Hemen gidip Hyunglara söyleceğim!Aa bak Jimin geldi"
Jimin mi? Jimin! En yakın arkadaşım

"Taehyung?"

"Jimin?"

Koşarak birbirimize sarılmıştık. Sonuçta 3 yıldan uzun süredir görüşmüyorduk.

"Aman tanrım. Çok değişmişsin TaeTae!"

"Bilmem ki Sende çok değişmişsin ChimChim!"

...

Jeon Jungkook

Oldukça gergin bir ameliyattan çıkmıştım. Tabi bunda ki bir etken ameliyatı Taehyung'un yönetmesiydi. Harika bir ameliyat olmuştu. Yalan yok.

Koridorda yürürken Jimin ve Hoseok'un Taehyung'la oldukça samimi nir şekilde konuştuğunu gördüm. Hatta sarılıyorlardı. Nasıl ya?

"Bay Kim?"

"Efendim Bay Jeon"

"Ne yapıyorsunuz?"

"Arkadaşlarım ile konuşuyorum Bay Jeon bir sorun mu var?"

"Hiiçç"

"Pekala"

Tekrar  Hoseoklara dönüp konuşmaya devam ediyordu. Hoseok daha beni fark etmemişti. Ve şimdi fark etti.

"Jungkook? Ah sana açıklamadık. Jimin sen başla!"

"Jungkook, Taehyung bizim en yakın arkadaşımızdı"

"Gerisi bende, Sonra Lise'de okuldan kaçtı gerizekalı"

"Ben devam ediyorum, Lise'den keyfimden kaçtım. Sonrada yüzsüzlük yapıp liseye geri gelemedim ve bum burdayım!"

İnanılmaz üçlü gibi birbirlerini tamamlamışlardı.

"Ha bu arada Taehyung, Jungkook'ta bizim en yakın arkadaşımız! Peki siz nerden tanışıyorsunuz"

"Ah, meslek arkadışıyız. Bay Jeon ile."

"Bay Jeon ayıp oluyor Taehyung Jungkook desene iş arkadaşına mal mısın ?

"Hoseok bir dur ya! Neyse Bay Jeon müsadeniz ile benim hastalara bakmam gerek" Niye gidiyorsun ki Taehyung? Hep benimle kal. Demem isterdim ama diyemedim. Bana baş selamı verip çıktı.

"Ya bu benle samimi olmuyor ya!"

"Tae öyle herkesle samimi olmaz bize bile 6 ay sonra alıştı. Birde ona biraz flörtöz yaklaşmayı kes. O hoşlanmaz böyle şeylerden. Sabahları good boy akşamları piş şerefsiz it oluyo bu salak"

𝙇𝙤𝙫𝙚 𝘽𝙖𝙣 / 𝙏𝙖𝙚𝙠𝙤𝙤𝙠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin