10

142 6 0
                                    

Taehyung

Sonunda hepimiz hazır olduğumuzda arabalara bindik. Bir süre sonra bu sessizlikten rahatsız olmaya başlamıştım çünkü kimse konuşmuyordu.
" Jungkook ilk ne yapacağız? " yavaşça gözlerini camdan almış, benimkilerle buluşturmuştu.
" Önce bir şezlong( yanlış yazmış olabilirim) bulalım. Sonra kaydıraklara geçeriz güzelim. Hm?" Başımı salladım. Gayet iyi bir plandı.

....

"Jin Hyung! Bu kaydırağa binmeye korkuyorum" Korkulu gözlerle Hyung'uma bakıyordum. Ben buna nasıl binecektim? Çok korkunç bu!

"Ben namjoonla yemek yemeye gideceğim Jungkookla bin Taehyung" diyip gittiğinde Jungkook'un yanına koştum.
"Jungkook! Hadi şu kaydırağa binelim"

"Binelim Güzelim" güzelim. Güzelim. gÜzelim. gÜzELim. Eriyorum. Gidip kaydırağa baktığımda ikimiz içinde yer olduğunu gördüm. Önce kaydırakta oturur pozisyon aldım. Sonra jungkook beni kucağına almış ve belimi kavrayıp oturmuştu. Bu durum beni gersede hoşlanmadığımı söyleyemezdim. Sonunda kaymaya başladığımızda ben çığlık çığlığa garip sesler çıkarıyordum. O ise sadece gülerek beni izliyordu.
"Tanrı'm ölmek için çok gencim ben!"

Yaklaşık 3 dakika sonra kaydıraktan yeltenerek indiğimde yürüyemediğimi fark ettim. Sanırım biraz (!) Fazla korkmuştum.
"Jungkook~ şey ben yürüyemiyorum daaa canıımmm sevgilim beni kucağına alır mısınn~?" Gülerek beni kucağına aldığında yüzümde hala o anın verdiği korkunç ifade vardı. Diğerlerinin yanına gittiğimde bizi çok yanlış anlamışlardı. Jimin canım arkadaşım direkt gözleri fırlayacak gibi olmuş şaşkınlıkla konuşmuştu;

"Yuh lan! Biz sizi kaydırağa binin diye gönderdik siz sevişmişsiniz? Doğru söyleyin kim alt'taydı!" Önce bizi süzmüş Sonra da memnuniyetle sırıtmıştı J-hope.
"Tam beklediğim gibi! SEME JUNGKOOK FOREVER!" Çoktan herkes plajda koşturmaya başlamıştı. Onlara ise hala durumu açıklayamamıştık.

....

"Jungkook! Ben banyo'ya giriyorum" dememle direkt yanımda bitip bana yavru köpek bakışları atmaya başlamıştı.
"Tae-shi~ beraber mi banyo yap-" hemen lafını böldüm.
"Hayır Jungkook' konuşmasına izin vermeden banyo'ya girip kapıyı kapatmıştım. Tek duyduğum şey ise "tae çok kötüsün!" Dü.

Ay çok soft bölüm oldu ağağağ bu arada "pride march" fic'ime bir bakın harika bir konusu var(bencee :>)

𝙇𝙤𝙫𝙚 𝘽𝙖𝙣 / 𝙏𝙖𝙚𝙠𝙤𝙤𝙠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin