3

416 11 6
                                    

Kim Taehyung

"Hyung aşkam saat sekizde buluşalım!"

"Tamam taehyung. Saat sekizde alırım seni! Kapıda bekle beniii! En sevdiğim arkadaşım. Canım taehyung, mükemmel taehyungg~"

"Yoongi Hyung, Jimin sana yüz vermedi diye bana yılışmayı kes! Senin kıskandırma oyununa alet olmayacağım"

"Bir kez düşünsen? Olmaz mı!"

"Olmaz! Kapa şu telefonu Hyung"

Eh artık ne giyeceğimi seçmem gerek değil mi? Bu gece 3 yıl aradan sonra ilk defa heyecanlıydım! Hyung'larımı görmek için sabırsızlanıyorum. Bu yüzden yeni kıyafetler almak istiyorum. Alışverişe çıkmam gerek.

Jeon Jungkook

Akşam Taehyung ve Hyung'lar ile buluşacaktım. Çok heyecanliyim! Umarım beni beğenir.

• 3 saat sonra •

Kim Taehyung

Sonunda ne giyeceğimi seçmiştim!

Sonunda ne giyeceğimi seçmiştim!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çoğunlukla sade takılırdım. Bunu giyip aynadan kendime baktım.

" bu olmadı sanki? Bugün lük biraz süslenmenin zararı olmaz"

Biraz özenle hazırlanmam gerekiyordu.


Bu oldu işte! Hazırım artık! Son 10 dakika.

Jeon Jungkook

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jeon Jungkook

Bunu giymiştim. Son 10 dakika!
Acaba tae nasıldır?
Kesin yine acayip yakışıklı'dır!

...

Bir bara gelmiştik. Bara girer girmez gözüm Tae'i aradı.

"Taehyung nerede?"

"Şey Jungkook kızma ama Taehyung'un bir hastasını ameliyata almışlar. Taehyung'da ameliyatı kendi yapacağını söyleyip gitti. Ama kızma tamam mı? En fazla 2 saat sonra geri döner, sanırım" dedi jin Hyung.

"Pekala size iyi içmeler ben hastaneye gidiyorum"

"Jungkook! Bekle-"

Sinirlenmemiştim aslında. Hastaların durumunu o yönetmiyordu ama moralim düşmüştü. Belki Taehyung sarhoş olur'da benim flört etme çalışmalarıma karşılık verir diye ummuştum. Amacım buydu. Sarhoş diyince... acaba Sarhoş bir Taehyung nasıl olurdu? Tatlı mı olurdu yoksa, daha da mı sexy'leşirdi?

Sonunda hastaneye geldiğimde Çoktan ameliyattan çıkmış bir Taehyung gördüm. Üstündeki. Aman tanrım! Kırmızı mı Taehyung'a yakışıyor yoksa Taehyung mu kırmızıya yakışıyor?

Ama sanırım uyuyordu. Gözleri kapalıydı. Ama melek gibiydi! Mesela azrail, benim azrailim.

"Taehyung"

"Bay Jeon?"

"Sen uyumuyor muydun?"

"Yok, sadece dinlemiyordum biraz. Siz?"

"Eee bende şey bir hastaya bakmaua gelmiştim. Geri dönmek ister misiniz?"

"Ah doğru. Hyunglar bizi bekliyor!"

"Hadi kalk gidelim"

"Peki bay Jeon"

Şuan Taehyung ile aynı arabadaydım. Ve arabayı hiç kaza yapmadan sürüyordum. Bir ara kendime ödül vermem gerekiyor. Lakin yanımda Tanrı'dan bile güzel olan bir adam dururken beklemek oldukça zordu. Sanırım dayanamayacağım!

Birden Taehyung'un dudağına yapıştım. Tabi sadece öpmekle kalmıyordum. Isırıyor, yalıyor, dişliyor, emiyordum. O ise beni ittirmeye çalışıyordu. Bu birazCık beni sinirlendirsede bu güzel anı bozmayacaktım. Ben öptükçe o mırıltılar çıkarıyordu. Bu bana şarkı gibi gelmişti. Sonsuza kadar dinleyebilirim.

"Mmmmhh, Bay Jeon"
Sonunda nefessiz kalıp dudaklarımızı ayırdığında nefes nefese kalmıştı.

"Taehyung"

"Bay Jeon! Siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz? Bir cerraha karşı bu davranışınız çok yanlış!" Utanmış olma ihtimali yüzde kaçtı? Kızarması +%10, bana kızması +%90! Yani utandı! Ben garip düşüncelere dalmışken arabadan inmeye çalıştığını gördüm.

"Taehyung! Aramızdaki çekimi fark etmiyor musun? Neden böyle yapıyorsun!" Kendime çektim onu. Yaklaştım usulca.

"Aramızda çekim falan yok!"

"Hayır! Var. Neden anlamıyorsun? Seni istemek suç mu? Bana bir şans ver. Deneyelim!"

"Hayır"

" Be My Hell, I'll Make You Taste Paradise. "

"Hayır, Zorlama lütfen"

"Tamam bak sadece deneyelim. Bana karşı birşey hissetmezsen, başkası ile mutlu olursan seni zorlamam"

"Ah Pekala, ama sadece deneme. Sanırım bunu yapabilirim"

"Bende birşeyleri yapmak istiyorum"

"Neyi?"

"Seni"

"Sanırım bunun için biraz erken"

"Hazır olduğun zamanı bekleyeceğim"


Selam. Çok çabuk sevgili oldular. Ama naparsın aşk işte. Bu arada sözleri size şöyle açıklayacağım.
" I'll Make You Taste Paradise "ın anlamı "Sana Cenneti Tattıracağım" dır.

"Be My Hell" ise -Cehennemim Ol- anlamına gelir. Yani Jungkook'un demek istediği şey şu. Taehyung ve Jungkook Dünya'dır. Dünya bildiğimiz üzere 2'e ayrılır. Cehennem ve Cennet. Aslında Dünya değil Evren 2'e ayrılır. Ama Onlar Dünya'da Cehennem Ve Cennet kadar uyumlu olan tek canlılar. Jungkook Cennet, Taehyung ise Cehennem. Jungkook diyor ki " Cehennemim Ol, Sana Cenneti Tattıracağım" Yani Taehyung'dan onun cehennemi olmasını istiyor.

Umarım anlaşılmıştır.! Edebiyat'ım iyidir. Bu şekilde bir sürü açıklama yapacağım! Görüşürüz 🖤

𝙇𝙤𝙫𝙚 𝘽𝙖𝙣 / 𝙏𝙖𝙚𝙠𝙤𝙤𝙠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin