Kim Taehyung
" Jungkook ben çıkıyorum! "
"Nereye?"
"Çekimlere"
"Ah bugün çekimler vardı değil mi?"
"Evet! İlk baskı yarın halka sunulacak. Çok heyecanlıyım. "
"Şey Taehyung"
"Efendim?"
"Çekimlerde bende seni izleyebilir miyim?"
"Ah sanırım bir mahsuru olmaz Bay'an Jennie'nin kızacağını düşünmüyorum"
"Harika! Hadi çıkalım"
"Tamam!"
...
Gelmemize çok az kalmıştı. Acayip heyecanlıyım! Yaklaşık 10 dakika sonra gelmiştik. İçeri girdik. Bay'an Jennie direkt olarak yanıma geldi.
"Ah Taehyung-shi, hoşgeldin"
"Hoş Bulduk Jennie, şey ben erkek arkadaşımıda getirdim. Sorun olur mu? Sadece beni izleyecek başka birşey yapmayacak size bir zararı olmaz"
"Tabiki sorun değil Tae." Diyip Jungkook'a elini uzattı.
"Ben Jennie"
"Bende Jungkook, memnun oldum"
"Taehyung, istersen biz başlayalım"
"Tamam bay'an Jennie"
Jennie'i takip etmeye başladım. Kıyafetlerin olduğu yere gelmiştik. Şuan bana kıyafet seçiyordu."Taehyung! Buldum! Bunu harika taşırsın sen. Ben çıkıyorum sen giyin ve kameraların yanına gel"
(Kıyafeti bu olarak düşünün)
Jeon Jungkook
Taehyung'u bekliyordum, oldukça heyecanlı ve mutluydu. 10 dakika sonra yanıma geldi.
"Jungkook, bu olmuş mu? "
Aman tanrım.
AMAN tanrım.
Aman TANRIM.
AMAN TANRIM.
Holy shit."Tae harikasın!"
"Gerçekten mi?"
"Evet!"
Dediğimde Yaklaşıp yanağımı öptü. Ve gitti. Taehyung bende sarhoş etkisi yaratıyordu. Onu gördüğümde, başım dönüyor, kalbim tekliyor, nefes alamıyordum. Ben kimseyle tatmadığım duyguları Taehyung ile tatmıştım.
Düşüncelerimi bırakıp çekimi izlemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙇𝙤𝙫𝙚 𝘽𝙖𝙣 / 𝙏𝙖𝙚𝙠𝙤𝙤𝙠
Teen Fiction𝟐 𝐃𝐨𝐜𝐭𝐨𝐫, 𝟏 𝐋𝐨𝐯𝐞 •Jeon Jungkook, hastanesinde "Aşk Yasağı" koymuştu. Kimse bu yasağı kaldırtamazdı. Tabi yeni gelen cerraha aşık olmasaydı. •