11 (Final )

202 6 0
                                    

Fark ettimde fic'in konusu yerinden kaymış. Aslında aklımdaki şey şuydu;

Jungkook, hastanede aşk yasağı koymuştu. Küçüklükten gelen bir travma sebebi ile. Sonra Taehyung'u görmüş aşık olmuştu. Ama duygularından kaçtığı için ona kötü davranıyordu.

Ama işler istediğim gibi gitmedi.
Olaylar çok hızlı gelişti.
Çok boş oldu.
Bende fic'i sonlandırmaya karar verdim. Zaten az tutmuştu. Neyse.

Güzel bir deneyimdi. Sizlerle olmak, gerek yaptığınız yorumlar, gerek eklediğiniz listeleriniz. Bana çok güzel anlar yaşattınız. Ben bunu yazmaya başladığımda ilk 1 hafta hiç görüntülenme yoktu. Sonra 44 görüntülenme, 80, 100 derken 436 oldu. Sanki milyon izlenmiş gibi davranıyorum ama ne bileyim. Hoş bir çabaydı.

Teşekkürler herkese şimdi finale geçelim :))

Taehung Pow:

"Bay Kim, Bay Jeon'u eşiniz olarak kabul ediyor musunuz? " sonunda hayallerimiz olmuştu. Evleniyorduk. Mutlu olacaktık işte.

Bu soruda mutluluğa giden yolda bir taş'tı. Kabul etmezsek takılıp düşerdik. Ama ben kabul edecektim.

"Kabul ediyorum!" Düğün alkışlarla dolmaya başlarken aynı soruyu sevdiğim adama yönelttiler.

"Bay jeon, siz Bay Kim'i eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?" Jungkook 1 saniye bile beklemeden bağırmıştı.

"Evet!" Ve evlenmiştik.

Şimdi ise 2 çocuğumuz vardı. Evlatlık edinmiştik. Mutluyduk.

Evet kısa kestim. Ağlcm amk. Ben aslında duygusal biriyim ama değilimde. Ne bileyim . Normalde çok küfür eden garip biriyim. Ve bu hikayeye istediklerimi aktaramadım. Daha sikim sonik şakalar, sex dialogları, duygusallık. Sadece bu 3 konudan gitmek istiyordum. Hiç olmadı. Aklımdaki şey olmadı.

Lütfen şimdi Pride March fic'ime bakın ve bana hakkımı verin. Üzülüyorum. Gerçekten. Fic'in yayılmasını istiyorum. Belki bazılarına örnek olurum, toplumdan saygı kazanırım istiyorum. Eğer okumayacaksanız, ficlere bakmayacaksanız kütüphanenize eklemeyin ve siktirin gidin

Sonay sik gibi geceler diler~

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 02, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝙇𝙤𝙫𝙚 𝘽𝙖𝙣 / 𝙏𝙖𝙚𝙠𝙤𝙤𝙠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin