𝕀𝕟𝕗𝕠𝕣𝕞𝕒𝕔𝕛𝕖 𝕫 𝕠𝕗𝕚𝕔𝕛𝕒𝕝𝕟𝕖𝕛 𝕤𝕥𝕣𝕠𝕟𝕪 𝕞𝕚ℍ𝕠𝕐𝕠:Egzorcysta, który przemierza świat, z Liyue jako swoją bazą operacyjną, złe duchy uciekają gdziekolwiek się pojawi. Jako spadkobierca klanu egzorcystów, zawsze posiadał zdolności przewyższające większość. Jednak nie są one wynikiem treningu, ale wrodzonej cechy - wrodzonej pozytywności.
𝕀𝕟𝕗𝕠𝕣𝕞𝕒𝕔𝕛𝕖 𝕫 𝕚𝕟𝕟𝕪𝕔𝕙 𝕫́𝕣𝕠́𝕕𝕖ł:
1. Opis z gry:
Młody egzorcysta z rodziny egzorcystów. (dop. autora: masło maślane) Robi wszystko, co w jego mocy, aby stłumić swoją czystą pozytywną energię.2. Opis z ogłoszenia na forum miHoYo:
Mając Liyue jako bazę operacyjną, egzorcysta Chongyun przemierza krainę, uwalniając ją od zła. Jako spadkobierca klanu egzorcystów, zawsze posiadał zdolności przewyższające większość. Jednak ta zdolność nie jest wynikiem treningu, ale wrodzonej cechy, którą nazwał „wrodzoną pozytywnością”.Wrodzona pozytywność to niezwykle rzadka fizjologia, która sprawia, że organizm jest podatny na nagrzewanie się z powodu nadmiaru pozytywnej energii. W przypadku braku kontroli, krew takiej osoby może stać się gorąca. Chongyun to szczególnie poważny przypadek, jego zmiany nastroju są wybuchowe i nic nie pamięta z czasu kiedy dostaje szału. Jednak stan Chongyuna jest również jego największym atutem, ponieważ wszystko, co musi zrobić, aby wypędzić złe duchy, to siedzieć chwilę w jakimkolwiek ciemnym kącie, w którym mogą nawiedzać.
W związku z tym ścieżka Chongyuna jako egzorcysty była tak gładka, jak to tylko możliwe. Jednak on sam nie pochwala tego sposobu robienia rzeczy. W jego szczerym i prawym sercu poleganie na swojej wyjątkowej fizjologii w celu egzorcyzmowania zła to tylko tania sztuczka. Egzorcysta, jego zdaniem, musi wypełniać swoje obowiązki sztuką egzorcysty.
Aby przeciwdziałać tej wrodzonej pozytywności, Chongyun stosuje kilka dyscyplin, które praktykuje. Nie wychodzi na słońce, nie nosi grubych ubrań, powstrzymuje się od gorących napojów oraz gorących i pikantnych potraw. Nie kłóci się i nie toleruje temperamentu. Jednak pomimo poszukiwań wysoko i nisko, daleko i szeroko, nie był w stanie znaleźć trwałego rozwiązania swojego stanu.
To zaniepokoiło młodego egzorcystę. Owszem, złe duchy zostały wygnane, ale gdyby tak dalej się działo, jak miałby kiedykolwiek udowodnić, że jest wykwalifikowanym egzorcystą?
Siedząc na szczycie pokrytej lodem góry i żując śnieżną bułkę, Chongyun nie może powstrzymać się od westchnienia. Droga przed nim jest naprawdę długa.
3. Opis z Genshin Impact wiki:
Chongyun to pozytywny i honorowy młody człowiek z zamiłowaniem do słodyczy. Jest zazwyczaj niezwykle stoicki i opanowany, ale nie zawsze tak jest.Kiedy Chongyun fizycznie się nagrzewa, jego wrodzona pozytywność powoduje, że wchodzi w stan niemal maniakalny, podczas którego traci i staje się wyjątkowo przyjazny, nie logiczny i pobudzony - zwykle powodując skrajny chaos. Chongyun nie pamięta niczego ze swojego czasu w tym stanie, a kiedy wraca do normalności jest zwykle bardzo zdenerwowany spustoszeniem, którego się dowiaduje, i robi wszystko, by przeprosić za swoje zachowanie. Prawie wszystko może wprowadzić Chongyuna w ten stan, od jedzenia gorących lub pikantnych potraw, po zbyt długie przebywanie na słońcu, noszenie ciepłych ubrań, i stara się za wszelką cenę uniknąć wszystkiego, co mogłoby wywołać tę wrodzoną pozytywność.
Niektórzy przyjaciele Chongyuna uważają, że ta żywiołowa i dzika osobowość, która pojawia się, gdy się nagrzewa, jest tym, czym naprawdę jest Chongyun bez wszystkich jego zahamowań i ścisłej samokontroli.
✧・゚: *✧・゚:*
Dzień dobry wszytkim osobom tutaj zebranym. Na początek chciałbym wszystkim życzyć wesołych i szczęśliwych Świąt. Miejmy nadzieję, że 2021 rok będzie chociaż trochę lepszy od aktualnego.
Na poprawę humorku jakiś fanarcik z Chongyun'em:
CZYTASZ
Wszystko o: Chongyun
AléatoireJesteś zbyt leniwy na wpisanie "Chongyun" w google? Chcesz dowiedzieć się o tej postaci trochę więcej? W takim razie ta książka jest stworzona dla ciebie!