● Hɪsᴛᴏʀɪᴀ ᴘɪᴇʀᴡsᴢᴀ ●

264 23 0
                                    

Kiedy Chongyun po raz pierwszy odważył się wyruszyć jako egzorcysta, wiele mówiło się o złym duchu czającym się w porcie Liyue. Ofiarą tych nawiedzeń była kobieta z rodziny o tak wysokim wzroście, że mogła nawet porozmawiać z Liyue Qixing choćby słowo lub dwa.

Od pewnego czasu, jej sen zaczął być nękany przez dźwięki, które nie pozwalały jej zasnąć, a za każdym razem, gdy próbowała podążać za dźwiękiem, nagle przesuwał się on za nią i zaczynał dzwonić ponownie w jej uszach. Ten szok spowodował jej niewypowiedziany niepokój, a nawet straciła na wadze z powodu utraty apetytu.

Jej bogactwo było wystarczająco duże, aby zatrudnić najlepszych egzorcystów z całego świata, ale bez względu na to, czego próbowali, musieli wycofać się z pustymi rękami. Hałasy nie tylko nieustawały, a wręcz nabierały śmiałości.

To właśnie wtedy, kiedy straciła wszelką nadzieję, Chongyun wszedł przez jej drzwi.

- Przepraszam, że przyszedłem właśnie teraz, ostatnio było o wiele za słonecznie... Słyszałem, że w tym miejscu mieszka bardzo uparty duch. Proszę, zostaw to mnie.

Następnie Chongyun przyniósł krzesło i przez jakiś czas usiadł na nim pośrodku domu. Tej nocy nie było już dziwnych dźwięków.

Zamożna kobieta wreszcie się wyspała i następnego ranka przybiegła do Chongyun'a z nadmiarem złota i biżuterii w nagrodę. Ale chłopak, zgodnie z jego życzeniem, przyjął tylko swoją zwykłą opłatę w postaci kilkuset Mory bez ani cienia emocji na twarzy.

Od czasu tego incydentu Chongyun odkrył, że jego reputacja wyprzedza go o wiele kilometrów. Stał się kochany w Liyue ze względu na swój „styl oraz charakter" i rzeczywiście uczeni nadali mu to miano: „serce z czystej wody i twarz z lodu".

Wszystko o: ChongyunOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz