● Hɪsᴛᴏʀɪᴀ Pɪąᴛᴀ ●

154 19 0
                                    

Prawdę mówiąc, Chongyun chciałby się bardziej wpasować, ale przez swoją wrodzoną pozytywność często jest zmuszany do odrzucenia różnych rzeczy na rzecz samokontroli.

Jedną z tych praktyk jest dla niego szczególnie niezrozumiała: gorące źródła.

Kąpiel i "relaks" w gorącej wodzie?  Nawet dźwięk tego przeraża go sto razy bardziej niż zamarzanie w jeziorze na Dragonspine.

Słyszał jednak również, jak wszyscy tęsknie wychwalają te gorące źródła, chwaląc ich wygodę i zapewniając, że stają się tym gorętsze, i że jest pełen energii na cały tydzień później.

Chongyun nadal nie wie, czy to prawda, czy też ludzie go tylko drażnią.

I odważyłby się tego spróbować, gdyby nie odwieczny problem jego wrodzonej pozytywności.

Xingqiu zapytał go kiedyś: „Gdybyś był w stanie opanować swoją wrodzoną pozytywność i pewnego dnia uwolnić świat od wszystkich złych duchów… co byś zrobił potem?”

Ta pozornie spontaniczna uwaga głęboko zaniepokoiła Chongyuna.

Być może rzeczywiście wiele stracił w życiu ze względu na swój stan.

Ale nie żałuje spędzania czasu.  Jeśli jeden sposób życia nie działa, musi po prostu znaleźć inny - a w każdym razie ma już swoją odpowiedź.

Jeśli nadejdzie ten dzień, cóż, wtedy pójdzie do gorących źródeł.

Wszystko o: ChongyunOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz