Chongyun miał zaszczyt spotkać prawdziwego przyjaciela podczas swojej długiej podróży egzorcysty: Xingqiu.
W przeciwieństwie do ciężko pracującego Chongyuna, Xingqiu był naturalnie utalentowany i miał bardziej elastyczny sposób patrzenia na problemy.
Po zapoznaniu się z problemami Chongyuna, Xingqiu wymyślił możliwe rozwiązanie.
"Jeśli nie możesz zmniejszyć skuteczności swojej wrodzonej pozytywności, co by było, gdybyś szukał złego ducha, który jest na niego odporny?"
To dało Chongyunowi chwilę eureki. Od tego czasu Chongyun nie stara się już złagodzić swojego stanu. Zamiast tego próbuje teraz skłonić Xingqiu, aby poszedł z nim, aby znaleźć takiego ducha.
- Co? Widok legendarnego Aoyina w pobliżu Morza chmur? Zostaw to mnie!
- Stary dom w Feiyun Slope został przejęty przez złego ducha? Mój zły. Zajmę się tym natychmiast.
„Mistrz-egzorcysta przebywa w Zajeździe Wangshu? Mogę się od niego wiele nauczyć… Hmm, lepiej idź z prezentem”.
Xingqiu zwykle podnosi te „ślady” po drodze, a dzięki jego „radom” Chongyun często wraca z pustymi rękami, obwiniając swój pech.
„Starałem się go szukać, a nawet wydałem całkiem sporo na kupowanie inteligencji na tego złego ducha - ale i tak tęskniłem za włosem”, mówi Chongyun zmieszany.
Jeśli Xingqiu będzie miał czas stracenia, gdy nadarzy się taka okazja, zachęci Chongyuna, poczęstuje go nowym zimnym daniem, które znalazł, a następnie wyruszy, by odzyskać pieniądze Chongyuna.
,,Naprawdę ciepły i niezawodny towarzysz!" - Tak myśli Chongyun w takich momentach. Komu mógłby zaufać, jeśli nie jego wspaniałemu przyjacielowi Xingqiu?
CZYTASZ
Wszystko o: Chongyun
De TodoJesteś zbyt leniwy na wpisanie "Chongyun" w google? Chcesz dowiedzieć się o tej postaci trochę więcej? W takim razie ta książka jest stworzona dla ciebie!