Wrodzona pozytywność Chongyuna jest nie tylko ogromną przeszkodą na jego drodze jako egzorcysty, ale także nieustannym codziennym kłopotem.
Musi być szczególnie ostrożny, aby trzymać się z dala od „gorących" rzeczy, na które jest bardzo wrażliwy, lub ryzykować, że jego pozytywne nastawienie i emocje wymkną się spod kontroli.
Klan Chongyun zorganizował kiedyś przyjęcie w restauracji Wanmin . I chociaż czekał, aż wszystkie potrawy ostygną, nie spodziewał się, że delikatne kulki ryżowe zostaną nadziewane Jueyun Chili.
Po jednym kęsie... Chongyun nie pamiętał, co stało się później.
Jednak według ofiary, a mianowicie Xianglinga, szefa kuchni restauracji Wanmin, wydarzyło się wiele niezapomnianych rzeczy.
Chongyun najpierw wskoczył do recepcji i krzyknął: „Dziś wieczorem wszystko na mnie", nieważne, że tak naprawdę nie miał przy sobie żadnych pieniędzy. Potem zaczął rozmawiać z klientami przy innych stołach, jakby byli starymi kumplami, chwaląc się, jak niesamowite są egzorcystyczne sztuki jego klanu, nigdy nie zapominając o skosztowaniu potraw innych ludzi na stołach, zanim wyszedł.
Na koniec twierdził, że wyczuł złego ducha w restauracji Wanmin. Tego nie znalazł, ale rzucił zaklęcie na czoło Xiangling i ścigał ją swoim mieczem.
Po usłyszeniu tego wszytkiego Chongyun oszczędzał przez cały miesiąc, aby spłacić Wanmin Restaurant, za bałagan i wszelkie szkody, które mógł spowodować; dał również Xianglingowi chroniący przed złem talizman, który wyrzeźbił ręcznie.
Ale Xiangling w ogóle nie przejmował się „wykroczeniami" Chongyun'a. Zamiast tego czuł, że jego szalona strona była prawdziwym Chongyunem, bez żadnych osobistych murów.
✧・゚: *✧・゚:*
Dzięki za 100 wyświetleń kochani <3
CZYTASZ
Wszystko o: Chongyun
De TodoJesteś zbyt leniwy na wpisanie "Chongyun" w google? Chcesz dowiedzieć się o tej postaci trochę więcej? W takim razie ta książka jest stworzona dla ciebie!