● Hɪsᴛᴏʀɪᴀ ᴅʀᴜɢᴀ ●

201 17 0
                                    

Nazwanie jego manier i stylu „mroźnym” nie może być dalsze od prawdy.


Ze względu na swoją wrodzoną pozytywność nieustannie niepokoi go podwyższona temperatura ciała i nagłe impulsy. Próbował wszystkiego, aby złagodzić problemy zarówno fizycznie, jak i psychicznie. Jego metody obejmują nie picie gorącej wody, nie jedzenie gorących lub pikantnych potraw, noszenie lekkich ubrań, unikanie kłótni, unikanie złości, przebywanie w domu w upalne dni i zawsze przynoszenie parasola do pracy.


Krótko mówiąc, próbował trzymać się z daleka od wszystkiego, co mogłoby pogorszyć jego stan.


Mimo wszystko jego wrodzona pozytywność nie ustąpiła ani trochę. Nieco przygnębiony Chongyun zaczął zmagać się z własymi ubraniami. Kiedy usłyszał o złym duchu w Dragonspine, udał się na szczyt w samej koszuli.


Chociaż wystarczająco trudno było mu się ogrzać, nadal czuł, że to za mało. Kopiąc dziurę w zamarzniętym jeziorze, wskoczył do niej i zanurzył się w lodowatej wodzie, czekając, aż zły duch się pokaże.


Po pół dnia pobytu w jeziorze, w końcu dostrzegł swój cel.


Jednak po ściganiu go w dół zbocza góry odkrył, że był to tylko królik śnieżny, którego wystraszyły jego latające miecze i pływające wdzięki.

Gorączka, którą potem miał, trwała znacznie dłużej niż u normalnego człowieka.

Wszystko o: ChongyunOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz