Намджун се приближи до нея и допря носовете им. Имаше само мълчание в стаята. Десетокласника започваше да се притеснява. Започваше да се припотява стоейки така до нея. Очите му се насълзиха и закапаха сълзи, пак безшумно.
-Т-Т-а-а-аня.... Кажи нещо...Мразиш ли ме?
-Обичам те....Не мога да повярвам, че това се случва. Но, Джуни, не искам да ставаме веднага гаджета.
-Защо? Нали се обичаме?
-Имам ти доверие, но първо скъсай с Рокси, после ми докажи, че няма да ми изневериш в бъдеще.
-Но аз няма да го направя! Никага не бих посмял!
-Моля те, още не съм готова на 100%
-Добре...Ще го направя, но после ми обещай най-хубавия първи път.
-Какво?!
-Шегувам се. Искаш ли да отидем на плажа?
-Да. Рокси ще идва ли?
-Не.
-Да извикам ли Тае?
-Не. Само ние двамата.
-Още не сме гаджета.
-Няма проблем.Skip time
Отидоха на плажа и си набелязаха малка шатра. Започнаха да се разполагат, кагато 16-годишното момиче попита:
-Ще ми намериш ли гърба...-беше много срамежлива и леко съжаляваше, че го помоли(но не съвсем😉)
-Разбира се😏
Намджун я погледна мръсно, а тя го удари по-ръката. Таня легна по корем и зачака ръцете му да намажат противоизгарящото кремче. Джуни започна да я масажира, докато размазваше плажното масло. Тя се чувстваше много добре, макари да знаеше какво прави.
Той се допря до ухото ѝ и прошепна:
-Приятно ли ти е?
-Мхмх...
Щом го каза той я целуна по врата. После пак я целуна. Езика му започваше да си върти на кръгчета, върху побелята ѝ кожа.
-А така?
-Мхмх...Спри, моля те...
Той я обърна към себе си и я целуна нежно. Докосванията му започнаха да се умножават и да достигат навсякъде.
-Приятно ли ти е?
-Да-а-а...
-Срам ли те е?
-Не-е-е...-простенваше тихо тя
-Тогава защо цялата си червена?-попита той и избухна в силен смях
-Какво му е смешното?
-Много си сладка, когато се изчервяваш.
-За да се изнервя ли го направи?
-Може би...-разхили се той
-Тъпак! Ето затова не съм ти гадже, виждаш ли!-Таня го удари отново, но този път където ѝ падне. И накрая реши, че ако го стисне там , ще е най-удачното отмъщение.
-А така харесва ли ти, скъпи?
-Ъххх. Боли! Много си гадна!
-Знам и ти също 😘
-Да, права си.
-Какво? Защо?-и нейния приятел с привилегии я хвана на ръце и я понесе към водата
-Нененененне! Какво правиш! Пусни ме веднага! Ким Намджун ще те убия!
-Нека поплуваме!
-НЕНЕННЕНЕ! ВОДА-ЗЛА! Are you understand me?
-No.
-Нееееееее! Добре, ако ме пуснеш ще ти направя кимчи.
-Не става.
-Ще ти дам да се целуваме.
-Аз и без позволение го правя.
-Ще скъсам с Рокси вместо теб!
-Това е гадно.
-Ооооо, Айде, де! Човек! Имай милост, беее!
-Мне. Както виждаш си добре, а сме в дълбокото😁
-Какво?! От колко време сме тук!
-Мисля че от какво започна да ми предлагаш да се целуваме😁
-Ти си голям тъпак! Стига ми си се зъбел така! Искам на сухото!
-Защо сега мокра ли си😏
-Да!-той я погледна первезно-Не! Така де...
-Нека по плуваме...
-Не!
Джун я постави на корема си и започна да плува по гръб. Таня се беше увила в него и се панираше. Беше впила ноктите си в гърба му, а той от време на време охкаше, а тя се извиняваше. Момчето я погалваше по главата и я прегръщаше, за да се успокои малко. Доплуваха до кея и ги лъхна миризмата на водорасли, която ни бе толкова приятна, но като че ли малко помогна за отпускането. Чуваха гларусите и чайките(чайките се срещат само на плажа, ако не знаете и са различни от гларусите, казвам за да не се объркате)Малки рибки обикаляха около тях. В последствия тя се отпускаше, но така и натежаваше и Намджун нямаше да продължава да плува така още дълго време.
-Искаш ли да отиваме на брега?
-Тъкмо свикнах.
-Значи утре ще продържим 😉
-Ненене, няма нужда!
Плувеца се засмя и отидоха да се мечат на плажа. Там се смяха много и забравиха за лошите неща, които бяха станали тези дни. Отново бяха просто приятели, може и нещо повече...
Прибраха се още по-щастливи и прегърнати. Бяха изморени, но за сметка на това прекараха чудесен ден. Щом Намджун влезе в стаята си видя, че Рокси я няма.
Отиде при Тае да го пита, но не стигна до въпроса, защото...
-Рокси? Вие двамата...Изневеряваш ли ми?Следва продължение...
❤️🧡💛💚💙💜🖤🤍
YOU ARE READING
Only mine
FanfictionПовече от най-добри приятели? Нека разберем! Срамежливи и съвършенни. Двама души изваяни от неудобни моменти, които се допълват във всичко... ,,Какво правиш?" ,,Правя те моя..." Надявам се да ви хареса☺ Приятно четене! ❤🧡💛💚💙💜🖤🤍