Какво мислиш?

6 0 0
                                    

-Трябва да отидем в полицията!
-Да, права си. Да, кажем ли на Рокси?-попита Тае
-Нека спи. Мисля, че я чух да будува цяла нощ. Нека сега си почине.
Те се запътиха към единстевната полиция в града, за да съобщят за безследното изчезване на техния приятел.
Тя обясни на полицая и показа снимка на Намджун и за нейн късмет той го позна.
-Този ли търсите? Да, вчера го задържахме за 24 часа.
-Какво!-изивкаха двамата отсреща
-Сби се с един тип в бара на края на плажа. Също и е пил доста, а е малолетен, затова ще плати солена глоба.
-Колко е глобата и колко да платим, за да го махнем?
-Ами...500 долара.
-ДОЛАРА ЛИ?!-извикаха отново те-Защо?!
-В тази част на Корея, работим с долари, по удобно е за туристите.
-Вие се шегувате с нас. Ние сме само деца.
-Мога да го задържа за три дена и да не плаща глоба, това остройва ли ви?
И в този миг Тае побесня.
-ВИЖТЕ НИЕ СМЕ САМО ДЕЦА! ОТ КЪДЕ ЩЕ ВИ ИЗКАРАМЕ 500 ДОЛАРА? ИМАТЕ ЛИ НА ПРЕДСТАВА КОЛКО ПАРИ СА ТОВА В КОРЕЙСКА ВАЛУТА?! БАС ДЪРЖА, ЧЕ ТОЛКОВА ПАРИ НЕ СТЕ ВИЖДАЛИ! КОЛКО ВИ Е ЗАПЛАТАТА, А? ПЛЮС ТОВА ПРИТЕЛЯ МИ САМО СЕ Е НАПИЛ, НЯМА ЛИ ДА СЪДИТЕ ЗАВЕДЕНИЕТО, ЧЕ ПРОДАВА  АЛКОХОЛ НА МАЛОЛЕТНИ?! ДА ВИ ИМАМ ШИБАНИТЕ ПРИЕБАНИ ЗАКОНИ! ЦЯЛА НОЩ ГО ТЪРСИМ КАТО ЛУДИ, А ВИЕ НИ КАЗВАТЕ ДА ПЛАТИМ НЯКАКВА НЕПРЛИЧНА СУМА ПАРИ ЗА НЕЩО КОЕТО ВСЕКИ НА НАШИТЕ ГОДИНИ ПРАВИ! АЙДЕ МОЛЯ ВИ СЕ ВЛИЗАМЕ ВЗИМАМЕ ГО И АКО ИСКАТЕ ДА СЕ РАЗПРАВЯМЕ ЕТО ВИ АДРЕСА НИ! СЕГА МИ ПОКАЖЕТЕ ТЪПИТЕ КИЛИЙ, МАМКА МУ!
-Ето там са...на долу по коридора...-полицай се засрами и просто гледаше в бюрото си
Тае още по-бесен се запъти към килийте си
-Тае,аз щях да платя...
-Ти луда ли си?! Не ме ядосвай и ти! Ще ми плащаш ти, друг път...
И както ходиха забързано, видяха техния приятел.
-Джун!-отново извикаха в един клас те
Той само се обърна леко и отвори посинялото си око леко.
-Намджун! Какви си ги вършил!-Таня провря ръката си през килията и очите ѝ се насълзиха.
-Ключ!
Тае отиде, развика си на полиция и взе ключ за килията. Отвори я, а Таня се спусна да прегръща момчето.
-Какво са ти направили?! Защо си се бил!-удари го-Знаеш ли колко време те търсехме! Защо не си отговаряше на съобщенията!-Знаеш ли колко трябваше да платим, за да те пуснат! Добре, че Тае може да бъде дявол.
-Хей!
-Тихо, карам се!
-Съжалявам , че ви създадох проблеми...-едва едва говореше. Цяла нощ не беше на себе си и плачеше и се опитваше да изтрезнее.
-Изплаши ни до смърт. Не ми го причинявай повече-Таня го прегърна силно и Тае  също се включи.
-Хайде да те приберем.-каза другия притежател на мъжкия пол.
С бавни крачки се прибраха. Рокси все още спеше. Бе изтощена. Нощта за всички бе тежка. Таня разпитваше ндп-то си какво е станало, но не му се обясняваше. Той отиде при Рокси и я целуна нежно. Не му се занимаваше, беше изморен. Легна прегърна приятелката си и заспа по обяд. Вече всички бяха спокойни и донякъде щастливи. Само че нещо мъчеше Джуни..., а именно Таня. С всеки ден все повече нещо дърпаше към нея. Искаше я. Мечтаеше отново да я целуне. Когато се прегърнаха в килията, той почувства отново живот. Нищо не го болеше. Вече знаеше. Тя е момичето. И изведнъж така внезапно той стана и отиде в стаята на Таня, оставяйки Рокси очудена.
-Хей, как си, по-добре ли си?
В отговор на това той я целуна. Беше нежно и определно имаше страст. Таня се шокира.
-Ти си. Винаги си била ти. И няма да те пусна или оставя на друг. Знаеш ли никога не съм осъзнавал какво е да си истински влюбен. Никога не съм осъзнавал колко е хубаво да те познавам и какъв късмет е, че те срещнах, защото без теб живота ми е пълна сивота. Знам, че се опитваш да ме забравиш, но моля ти не го прави-той я хвана за ръката и наклони поглед към нея-Знам, че съм ужасен и не съм перфектното гадже(както виждаме сега), но моля те направи ме перфектен. Обещавам, че повече няма да те нараня. Обещавам, че ще съм твой...

Следва продължение...❤️🧡💛💚💙💜🖤🤍

Only mineOnde histórias criam vida. Descubra agora