Гт. Неутрлна
Следващия ден Намджун отново избягваше Таня, но не от яд или скръб, тъй като ситуацията ставаше все по-объркана за него и го беше срам, че не може да се избави от кашата, която сам забърка. Джун беше умен, винаги знаеше как да действа в неудобните ситуации, който го преследваха, а след снощи той беше сигурен, че да го спипали.
Рокси не престваше да звъни, но Джун не ѝ вдигаше, защото ѝ бе изневерил и не мислеше, че е достоен за разговор.
От друга страна Таня беше със силно главоболие и стъпка след стъпка си припомняше ранните си завоевания с помощта на Тае, който ѝ помагаше да си припомни.
-И какво след това? -Питаше за стотен път тя, не разбирайки и дума от това, което Тае ѝ говори.
-Оххх ... казах ти вече. Толкова ли си била пияна, че не си спомняш нищо? Казах ти, след това Намджун те изпрати до стаята ти.
-И как така само това?
-Не знам, не съм говорил с него.
-Отиди де!
-Защо мислиш, че нещо е станало ли?
-Просто го питаййй
-Оф, добре, но няма цяло лято да съм ви доносник! -Каза той и излезе
Гт. Таня
Много добре знам какво стана снощи, просто искам да си играя с нервите на Джун😂 Прощавам му, все пак сме НДП, а и изневери на въпросното си гадже с мен, така че всичко е простено
Гт. Тае
-Какво е станало снощи?
-Нищо ......
-Чакай! Не ми казвай, че си спал с нея! Ама ти честно ли!
-Стига просто я целунах .... докато я преобличах ....
-Супер, значи си я целувал гола!
-Не говори така шшшт! Ще те чуе! Охх, добре, да целунах я, няма значение дали е била гола или не, веднага щом я целунах избягах.
-Голям си кретен! Поне вече ще скъсаш с Рокси и най-накрая ще отидеш при Таня.
-Какво? Изчакай сега аз няма да зарязвам Рокси. Това беше една невинна целувка ... така между приятели ...
-Ама, наистина не те разбирам.
-Няма смисъл да ставам гадже с нея, не я обичам така!
-Знаеш ли, което също няма смисъл? Да изневеряваш на гаджето си да не ѝ вдигаш два дни подред, а тя да не спира да те търси. Роски наистина те обичам, но ти нея не, защото ако толкова я ценеше, нямаше да правиш такива глупости, ами щеше да се държиш като гадже и поне щеше да вдигнеш на един от милиони пъти, в който тя ти звънна!
Излязох бесен от стаята. Как може да е толкова сляп? Ако бях на негово място, нямаше повече да мисля и сега щях да отида при Таня ...(макар че не исках това...)
Гт. Таня
Днес имам среща с един от моделите-Джимин. До колкото разбрах вчера, защото си говорехме, той е модел на смокинги и работи в Гучи, но има много връзки и в Шанел. Изглеждаше приятен и беше забавен. Много ми харесаха обиците му. Мисля, че тази среща ще мине супер. Знам, че след всичко което стана снощи и каро цяло и по миналия ден, е по-добре да се осъзная малко и да си почина от социални връзки, но искам малко да се разсея, а и вече е късно да отменям срещата...
Skip time
Цял ден бях на плажа заедно с Тае, който въпреки това ми се вижда странен. През цялото време ме зяпаше, а след това го разпитвах за Британия не говореше задъхано, както преди. Дали нещо не е станало между тях?
Оправих се за срещата и облякох това:
Направих си прилична очна линия, сложих бежево червило и бях готова да стоя долу на дивана и да чакам. Така и направих. Бях изключително щастлива и спокойно, докато .... Намджун не дойде .... Беше зад мен в кухнята, но ми беше неловко. Не знам защо. По едно време той просто дойде пред мен, седнал на колене и обичливо загали коляното ми гледайки ту към дланните, ту към мен.
-Знам, че сигурно си ми бясна за снощи и за други ден .... но съжалявам ... Не ти казах за Роски, но щях кълна се! Просто искам да го обмисля, за да не прозвучи като пълен тъпак, когато ти казвам ... защото ти си ми най-добрата приятелка-тогава той хвана ръката ми и я сложи на бузата си замалко-липсваше ми. Виждахме се много рядко и разстоянието ме измъчваше и всеки ден мислех само за теб, докато..не срещнах Рокси и станах по-независим започнах да бъда по-самостоятелен, по-поддържан и ти ... разбираш ли ме, ти ме караш да избухвам в емоции да бъда друг, да съм нещо съвсем различно от себе си и да обичам живота си и да го мразя, че ме разделя от теб -какви ги говореше, бях червена като домат, в любов ли ми се описваше? Изглеждаше нервен, неловката му усмивка и смях бяха много показани, излъчването му кръщеше некомфорт и спасение-разбираш ли аз ... обичам..те ...- КАКВО! -Ти винаги ще си най-добрата приятелка на света-Еееееее, стига деееее, това болеше, след всичко казано това ли съм за теб? Не съм това за което очевидно си ставал в продължение на години, не аз съм един проклет приятел...а ти си проклетия ми фетиш-а за целувката просто ... съжалявам. Прощаваш ли ми?
❤🧡💛💚💙💜🖤🤍
YOU ARE READING
Only mine
FanfictionПовече от най-добри приятели? Нека разберем! Срамежливи и съвършенни. Двама души изваяни от неудобни моменти, които се допълват във всичко... ,,Какво правиш?" ,,Правя те моя..." Надявам се да ви хареса☺ Приятно четене! ❤🧡💛💚💙💜🖤🤍