Шок

9 0 0
                                    

Гт. Таня

Какво

Стана

Туко-що

😳😳😶😶

Обърках се, сега какви сме? Имах ли право да му отвръщам, той си има гадже, но пък защо започна? Не, това не е правилно, беше грешка, много приятна грешка...но все пак не беше правилно и...той...харесва ли ме? Тази случка ме кара да си мисля..., че може би не съм просто НДП за него.

Гт. Джун

Тае беше побеснял. На него сега пък какво му ставаше? Нали искаше да се съберем с Таня? Еми, ето...

-Кротко, Тае! Нищо не съм направил!

-Викаш тя започна!?

-Има ли значение...

-НАМДЖУН! Ще спреш ли да си играеш с нея? Не поправка-с двете-Таня и Роски.

-Добре, ще зарежа Рокси и ще тръгна с нея.

-Не.

-Какво? Защо?

-Имаше своя шанс, знаеше ли от колко време е влюбена в теб!?

И тогава момчетата чуха едно проглушено ,,КАКВО" от вратата. Те отиде да отвори и видя Таня, която беше със засрамено и леко шокирано изражение. Колко е сладка...


Гт. Неутрална

-Имаш проблем с това подслушване-отбеляза Те. Намджун я гледаше също толкова шокирано колкото и тя него

-Вярно ли е..?-попита я Джун- Наистина ли си била влюбена в мен?

Таня притеснено погледна Тае.

-Ти си знаел?!

-Беше очевидно. Щом разбра, че ще се мести в другия край на града плака три седмици! И си го кръстила ,,My boy❤" в телефона си, не съм толкова тъп, личеше си, че най-малкото си хлътнала.

-От колко време...?-отново зададе въпрос Джун, но пак не бе достоен за отговор. Реално Тае и Таня си водеха техен си разговор на фона въпросите на Джун, а той чакаше някой да му обясни какво става-Защо не си ми казал, че е била влюбена в мен, знаеш че я обичам от пети клас!

-КАКВО!-изкрещя се Таня и най-накрая обърна внимание на приятеля си

-Тае, защо си криел, че се харесваме?-попита раздрезнено и обидено Таня

-Защото не трябва да сте заедно.-отсече той

-Защо?-попитаха двамата в общ глас

-Защото аз те харесвам...-погледна пода Тае

-Как така я харесваш?! От кога?! -сега Джун бе бесен, щеше да му разбие носа, ако не получи логично обяснение за случващото се

-Не Джун...харесвам...теб...-каза Те и веднага излезе от стаята и се шмугна в своята, оставяйки двете гълбчета с отворени усти

-Той....те...

-Не довършвай изречението.

-Аз...ще те оставя-Таня излезе и също като Те се скри в стаята си

Джун беше в чист шок. Не знаеше от къде да започне. Таня го харесва, почти не спа с нея, Те го харесва и е крил за чувствата на Таня. Не можеше да възприеме тази информация, беше прекалено много за един следобед. И както си мислеше, че не може да стане по-зле, то стана. Джун реши да се разходи да разясни случилото се на плажа и когато отваряше входната врата пред нея стоеше Роски.

-Рокси?-възкликна притеснено той. Сега щеше да стане зле...

-Защо не ми отговаряш на обажданията? Знаеш ли колко се притесних? От както замина не съм те чувала. Сърдиш ли ми се?

-Рокси, разбирам, че сега си ми бясна, объркана си,искаш да ти обясня, но не е момента, съжалявам.

-Осъзнаваш ли, че дойдох чак тук..-прекъсна я

-Да, разбирам, влез, ще говорим утре-каза и се запъти към плажа. Момичето беше притеснено, но все пак влезе



❤🧡💛💚💙💜🖤🤍

Only mineOù les histoires vivent. Découvrez maintenant