-Part3
Tiba² seorg perempuan datang tanpa diundang.
"Oppa!Sampai hati oppa kahwin dgn dia"kata pompuan tu dlm suara yg gedik.Semua hadirin di situ melihat agenda tersebut.
"Awak baik awak suruh pompuan ni balik,buat malu je"Arah Hyomin separuh bisik.
"YoonA awak balik dulu nanti kita bincang kat umah eh?"pujuk Jungkook.
"Ermm ye la,YoonA balik.Tapi jgn lupa jumpa kat umah nnti,Jaljayo"balas YoonA lalu beredar dari situ.
Lepas habis Majlis,Jungkook ngan Hyomin terus pulang ke rumah baru yg di beli oleh omma Jungkook
>>SKIP<<
-Malam
"Hyomin kau tido dekat bilik hujung sana"arah Jungkook sambil menunjuk di sebuah bilik yg di hujung sana.
"Ouh,okey…Good Night :)"Hyomin mengucap selamat malam sebelum tido dgn memberi senyuman.
"Hyomin!!!"Jerit Jungkook.
Hyomin yg baru nak lelap kan mata,terdengan seseorg yg menjerit nama nya 'Mengacau betul la Buaya darat ni' desis hati Hyomin sambil.
"Kau nk ape Buaya Darat?memekak je aq nk tido pon x senang"tanya Hyomin yg menggunakan perkataan 'AkuKau'.
"Esok aku nk pegi umah YoonA,kemungkinan aq x balik"Kata Jungkook.
"Apahal kau ckp ngan aq,bukan ade kene mengena dgn aq pon"Kata Hyomin sambil memberi kan pandang Tajam.
"Ah!esok pagi² aq x de kat umah sampai lusa,aq pegi camp dgn Hongbin.Esok kalau nk keluar kunci pintu"Tambah Hyomin lalu pergi ke bilik nya tanpa menghirau kan balasan Jungkook.
>>ESOK<<
'PIN PIN' bunya hon kereta di awal pagi,Hyomin keluar dari bilik sambil membawa beg yg bersi baju 3 helai 3 seluar panjang.
"Aish sape la yg bunyi hon pagi² buta"rungut Jungkook lalu dia meninjau kearah luar tingkap.Jungkook ternampak Hyomin yg membawa beg.
"Uh pompuan tu dh pergi,aman dunia"Tambah Jungkook lagi.
-Bersambung-
Sorry pendek and x best or merapu,hope korg enjoy and jgn lupa vote
YOU ARE READING
Playboy Itu Suami Aku
Fanfiction"Omma!x kan omma nk suruh Hyomin kahwin dengan si Buaya Darat tu?Sampai hati omma!"-Hyomin Adakah rumah tangga Hyomin dgn si Playboy itu bahagia?Siapa kah Playboy itu?nnti kan [peace]