Playboy Itu Suami Aku

4.7K 257 6
                                    

-Part5

-SEMINGGU KEMUDIAN

Sejak seminggu ni mereka tidak bertegur sapa semenjak kejadian hari tu.Si Jungkook pulak x habis² dgn perempuan² dia.Hyomin yg dirumah berasa bosan,dia terfikir untuk keluar tenang kan fikiran.Dia nak ajak Hyorin x blh sbb Hyorin sekarang ade di China.Jadi dia pon telefon Hongbin

-Dalam Talian

"Hongbin-ah blh awak teman kan saya x…pegi jalan-jalan?"["erm ok,Hyomin siap² lepas tu lagi 10 minit Hongbin ambik Hyomin"]"Okey,bye"["Bye"]

-Talian Di Putus kan

"Pin pin"bunyi hon kereta diluar.Hyomin mencapai handbag lalu keluar mengunci pintu dan terus masuk ke perut kereta Hongbin.

"Hyomin-ah kita nk pegi mana?"tanya Hongbin untuk mengetahui arah yg di tuju.
"Erm kita pergi shoppingmall la"kata Hyomin.
"Ouh okey"Jawab Hongbin lalu dia focouse dlm pemanduan dia.

-DI MALL-

[Jungkook Pov]

'Eh tu bukan Hyomin ke?dia buat ape kat sini?dengan sape tu?'desis hati ku.

"Sayang!Sayang pandang ape tu?"tanya GF ku yg keberapa pon aq x tau la.

"Erm x de pape la"Jom kita pegi kesai Pizza.ku menunjuk tempat yg ade seorg perempuan dan seorg lelaki,sape lagi kalau bukan Hyomin si Wife ku and Hongbin jantan mana pon aq x tau la.

Aku dari tadi tgk Hyomin dan Hongbin bersweet²,timbul rasa Jealous ku.'aish Jungkook sejak bila kau jealous ni' tanya ku pada diri sendiri.

[Jungkook End Pov]

-Di Rumah

Hyomin pon pulang ke rumah pada pukul 10 malam.Jungkook yg bila ntah balik duduk di sofa sedang menonton tv.Tetiba Jungkook berdehem

"Kau pegi mana?"tanya Jungkook tetapi mata dia tetap di kaca tv.

"Macam kau kesah aku pegi mana"kata Hyomin lalu ingin naik atas tetapi tangan nya di tari kasar.

"Ish sakit la,lepas kan aq la pabo namja"kata Hyomin yg meronta ingin di lepas.

"Aku kata kau pegi mana pukul 10 baru balik"tanya Jungkook serious.

"Aku keluar dengan Hongbin…puas?"jawab Hyomin dlm nada yg timggi.

"Ermm"balas Jungkook lalu melepas kan genggaman nya perlahan².Jungkook terus masuk ke bilik nya.

-Di Bilik jungkook

"Arhh!Jungkook kau ni kenpa,kau jealous ke?!"kata jungkook geram lalu dia merebah kan diri nya ke katil.

-KeesokkanNya

Hyomin keluar dari bilik nya,pada masa yg sama Jungkook pon keluar.Jungkook pelik dengan pemakaian Hyomin lalu menanya.

"Kau nk pegi mana?"tanya Jungkook yg ingin kepastian.

"Aku nk keluar ngan Hongbin,wae?".jawab Hyomin

"Apahal kau selalu keluar ngan dia?x de laki lain ke?"kata Jungkook tegas.

"Kau ingat aku ni mcm kau uh."kata Hyomin sinis.lalu Hyomin pon ingin menuju ke pintu tetapi tangan dia sempat di capai oleh Jungkook.

"Pleas stay here,and bagi aku peluang untuk mencintai kau"kata Jungkook dlm nada rayuan.

"Uh okey tapi ade 2 syarat"kata Hyomin

"Apa dia?"tanya Jungkook.

"Pertama.kau stop jadi Playboy..Kedua.Kau x blh mabuk atau bawak perempuan kehulur kehilir.Setuju?"tanya Hyomin setelah memberi syarat.

"Setuju"kata Jungkook lalu dia terpeluk Hyomin.Hyomin pon tergamam dlm pelukan Jungkook

"Mianhae"kata Jungkook sambil menggaru kepala nya yg tidak gatal.

-Bersambung-

STILL MCM MERAPU KAN CERITA NYA,SAYA BACA PON X FAHAM .XD.HAHA BTW JGN LUPA VOTE TAU.

Playboy Itu Suami AkuWhere stories live. Discover now