-Part10 Akhir
-PAGI
"Oppa Hyorin jemput ke majlis perkahwinan dia"Hyomin bersuara.
"Eh,dh nk kahwin?dengan sape Hyomin?"
"Dengan Hongbin,Ex kesayangan Hyomin"kata Hyomin,saja je buat Jungkook jealouse
"Hyomin masih sayang kan dia ke?"tanya Jungkook dengan serious.Nak tergelak Hyomin di buatnya,tetapi di tahan.
"Ala oppa ni,kalau Hyomin masih sayang kan dia,dari dulu sebelum oppa berubah Hyomin minx cerai kat oppa.Hyomin dh x sayang dia dh,Hyomin sayang oppa dengan Yunggi je"kata Hyomin lalu mencuit hidung Jungkook.Jungkook dh buat muncung itik dia dh.
Tiba²~
CHUP~~
Hyomin kiss Jungkook,selalu nya lelaki yg kiss perempuan yg ni perempuan kiss laki terbalik pulak XD…
"Kan dh kene kiss free daripada Hyomin,tu la buat muncung itik lagi"kata Hyomin,muka Jungkook naik merah padam menahan malu.
Tiba²~
"Omma,Yunggi lapar la nak makan"kata si kecil itu.Tak tau la dia nampak ke x time Hyomin kiss Jungkook tadi.
"Jom omma masak eh?"
"Tak nk,Yunggi nk makan Pizza dgn KFC"kata Yunggi,amboi banya nye.
"Kalau nk Pizza and KFC tanya appa dulu"kata Hyomin pula,lalu Yunggi pon pergi ke arah Jungkook.
"Appa,appa,Yunggi nk makan Pizza and KFC blh?"tanya Yunggi dlm nada memujuk.
"Boleh tapi Yunggi kene cium appa dulu"kata Jungkook lalu menunjuk kan kearah pipi nya.Tetapi Yunggi tidak mencium di pipi malah dia mencium di bibir Jungkook.Aihh mana la dia belajar~
"Appa kan suruh Yunggi kiss appa kat pipi kenapa dekat bibir apppa?"tanya Jungkook.Lalu Yunggi menjawab
"Ntah tadi Yunggi tgk Omma kiss Appa dekat bibir,Yunggi pon ikut la"sah sah dia nampak.
"Ye la~Jom sebelum tu pergi siap dulu,mandi…pakai wangi²"kata Jungkook
"Oraitt"kata Yunggi lalu berlari ke atas
Sape kata kalau kahwin paksa?Lepas kahwin boleh bercita kan?tetapi mereka akan merempuh pelbagai halangan.
~TAMAT~
Ayat yg terakhir x blh bla la…haha XD…Btw thanks banyak² kepada yg membaca dan yg mengvote cerita ni…
Bye²…nnti kan cerita baru ye…Jaljayo
YOU ARE READING
Playboy Itu Suami Aku
Fanfiction"Omma!x kan omma nk suruh Hyomin kahwin dengan si Buaya Darat tu?Sampai hati omma!"-Hyomin Adakah rumah tangga Hyomin dgn si Playboy itu bahagia?Siapa kah Playboy itu?nnti kan [peace]