Playboy Itu Suami Aku

5.6K 259 7
                                    

-Part2

"WHAT??!!!"Jerit Hyomin and Jungkook serentak.

"But omma aunty,Hyomin x cinta kan Jungkook malah x kenal pon dia sape"kata Hyomin dlm keadaan sedih.Mmg la sedih,sape yg nak kahwin paksa lepas tu kahwin dengan seorg "PLAYBOY" pulak tu!perempuan keliling pinggang!.

"Betul kata perempuan tu omma!"Jungkook setuju dengan kata-kata Hyomin.

"Jungkook dia ade nama,nama dia Hyomin,pleas ini permintaan kami yg terakhir sebelum kami tutup mata"Rayu Pn.Jeon.

"Yela~kami setuju"kata Jungkook and Hyomin.Senyuman Pn.Lee dgn Pn.Jeon sudah terukir.

"Omma,aunty Lee Jungkook pinjam Hyomin kejap eh?"lalu Jungkook pergi ke taman belakang tanpa menunggu jawapan dari Pn.Lee & Pn.Jeon.

>>SKIP<<

-Di Taman Belakang

"Aish ape ni tarik² sakit tau tak"rungut Hyomin.

"Nanti lepas kita dh kahwin,buat hal masing² jangan campur urusan aq"kata Jungkook dgn tegas.

"X de masa aq nk campur urusan kau yg perempuan keliling pinggang :p"balas Hyomin sambil memberikan pandangan maut.

"Okey...buat hal masing² and lagi satu nnti lepas pindah rumah kita berdua tido asing"tambah Jungkook lalu beredar dari Taman.

'Aish apalah malang nasib aku kene kahwin dgn Buaya darat ni'Rungut Hyomin dlm hati.

>>SKIP<<

-Majlis perkahwinan

"Jungkook,kamu terima Hyomin sebagai isteri kamu?"tanya ...... [x tau nama nya ape]

"I do..."jawab Jungkook pendek

"Hyorin,kamu terima Jeon Jungkook sebagai Suami kamu?"persoalan ...... ke arah Hyomin pula.

"Nae~"jawab Hyomin

"Now you can kiss pengantin pompuan"arah ...... tersebut

"Jangan nk berani kiss aq"amaran Hyomin dlm suara perlahan.

"Kesah lak aq"jawab Jungkook.tanpa fikir panjang Jungkook terus Kiss Hyomin.Hyomin dh bulat mata + tergamam dgn tindakan Jungkook.Para Hadirin semuanya bertepuk tangan.

Tiba²...

-BERSAMBUNG-

SORRY KALAU X BEST

Playboy Itu Suami AkuWhere stories live. Discover now