-Part7
-Malam itu
"Sayang~"kata Jungkook dlm suara yg cukup menggoda.[Kemungkinan kalau Aouthor dengar blh pengsan XD]Meremang bulu roma Hyomin mendengar perkataan tu.Hyomin berani kam diri untuk bertanya.
"Ye nak ape?"tanya Hyomin walaupon dlm hati sudah takut.
Jungkook berjalan kearah Hyomin,makin lama Jungkook mendekati Hyomin,makin itu juga la Hyomin ke belakang.Malang nasib Hyomin sebab ade dinding di belakang nya.Jungkook mula mendekat kan muka nya ke Hyomin.Nafas Jungkook dpt didengari.
"Yeobo~"panggil Jungkook manja.
'Sejak bila la aku punya laki pandai ckp Sayang and Yeobo ni?aduhai dh x de tempat nk laru' desis hati Hyomin.
"N…nak a…apa?"tanya Hyomin terketar².
"Nak…"Jungkook pandang Hyomin dari bawah ke atas sambil memberi pandang yg susah difahami.
"Ap…apa awak nk buat ni?"tanya Hyomin setelah melihat Jungkook pandang nya lain macam.
"Macam x tau pulak"kata Jungkook lalu mengangkat Hyomin ke atas katil
"Yah!!lepas la!!"jerit Hyomin untuk di lepas kan.Jungkook yg ingin ketawa kerana telatah Hyomin terpaksa ketawa di dlm hati.Jungkook pon dekat kan muka dia lagi.Muka Hyomin dh cuak
1 saat
2 saat
3 saat
4 saat
5 saat
Jungkook yg x dpt tahan ketawa nya,terhembur juga ketawa nya.
"Yahh!!!"Jerit Hyomin.lalu menolak Jungkook ke tepi.
"Haha awak patut tengok muka cuak awak tadi"gelak Jungkook x henti².Muka Hyomin naik merah akibat malu.
-1 minggu kemudian
Hubungan Jungkook & Hyomin semakin baik.Tetapi di sbb kan YoonA menuduh anak yg di kandung nya ialah anak Jungkook terpaksa la dia bersetuju untuk berkahwin dgn YoonA.Hyomin yg mendengar khabar itu terus pengsan.Jungkook segera membawa nya ke hospital.
-Di Hospital
"Taniah isteri encik mengandung 2 bulan"kata Dr.Rap Monster.Jungkook yg mendengar berita itu berasa gembira,tetapi kegembiraan dia terhenti kerana mengingat kan kejadian YoonA tadi.
Pelbagai soalan bermain di fikiran nya.'Betul ke yg YoonA kandung tu anak aq.sedang kan aq x pernah sentuh dia'itu la soalan yg bermain difikiran Jungkook sekarang ni.
"Jungkook saya dekat mana ni?"tanya Hyomin yg baru bangun dari pengsan.
"Awak kat Hospital tadi awak pengsan and lagi satu saya ade berita gembira untuk awak"kata Jungkook.
"Ouh…ape berita baik nya?"tanya Hyomin
"Awak mengandung 2 bulan"kata Jungkook dlm keadaan yg gembira.
-Di Rumah
Jungkook yg ingin membuka pintu kereta nya tiba² di datanggi seorg lelaki.
"Annyeonghaseyo,Kim seok Jin imnida"belum sempat Jungkook suruh mempekenal kan diri,dia dh kenal kan diri dulu.
"Annyeonghaseyo,Jeon Jungkook imnida"balas Jungkook
"Kenapa kau datang sini?"tanya Jungkook
"Sebenar nya aku nak bagi tahu kau sesuatu pasal YoonA"Kata Jin.
"Apa dia?"tanya Jungkook
"Kau jgn percaya yg anak dikandung kan oleh YoonA tu anak kau.Sbb dlm kandungan dia tu anak aku"kata Jin yg sedikit rasa bersalah
"Ouh thanks for infor"Jungkook mengucap kan terima kasih kepada Jin.
-Bersambung-
Kemungkinan Part 9 or 10 kot habis…Hope korg enjoy…Thanks kepada yg vote dan kepada pembaca…Gomawo *lari dekat Leo*
YOU ARE READING
Playboy Itu Suami Aku
Fanfiction"Omma!x kan omma nk suruh Hyomin kahwin dengan si Buaya Darat tu?Sampai hati omma!"-Hyomin Adakah rumah tangga Hyomin dgn si Playboy itu bahagia?Siapa kah Playboy itu?nnti kan [peace]