PLAYBOY ITU SUAMI AKU

12.1K 337 4
                                    

-Part1

-Hyomin Pov-

"Hyomin sini jap duduk sebelah omma"panggil omma ku sambil menepuk sofa di sebelah nya~
"Ada apa omma?"Tanya ku sambil duduk di sebelah omma.
"Omma nk kamu ikut omma pegi umah Pn.Jeon"Arah omma ku.
"Nae~"jawab ku pendek.

-Jungkook Pov-

"Jungkook esok kamu ade pegi mana² x?"tanya omma ku.
"X de omma,kenapa?"Soal ku.
"Esok Pn.Lee nak datang so esok kamu duduk umah eh?"Suruh omma ku.
"Nae~"jawab ku akur.

>>Esok nya<<

Pintu rumah Pn.Jeon di ketuk oleh Pn.Lee 'Tok Tok'
"Annyeonghaseyo,Pn.Jeon"Sapa Pn.Lee dari luar rumah.
"Annyeonghaseyo,Pn.Lee"Pn.Jeon membalas sapaan Pn.Lee lalu memeluk Pn.Lee.
"Pn.Lee sape ni?anak awak ke?tanya Pn.Jeon.
"Yup ni anak saya,Hyomin kenal kan diri kamu"arah omma.
"Nae~Annyeonghaseyo Lee Hyomin imnida *bow"Hyomin memperkenal kan diri."Jemput la masuk,buat mcm umah sendiri"arah Pn.Jeon sambil memberi senyuman."

-Pn.Lee Pov-

"Pn.Jeon mana anak awak?"tanya ku."ouh ade,Sayang meh turun!"jerit Pn.Jeon dari bawah manakala anak nya di tingkat atas."Nae omma!"Sahut anak Pn.Jeon dari atas,Lalu Jungkook pon turun.

-No One Pov-

Jungkook pon turun.Alangkah terkejut nya Hyomin bila tgk Jungkook,aisy maklum la Playboy dekat sekolah lama dia."Annyeong,Jeon Jungkook imnida"Jungkook memperkenal kan diri nya,lalu Hyomin pon memperkenal kan diri selepas Jungkook."Annyeong,Lee Hyomin imnida *bow*"

>>SKIP<<

-Hyomin Pov-

"Omma dgn Pn.Jeon dh berbincang nk satu kan kamu berdua"Kata omma ku.

"WHAT!!!"Jerit ku ngan Jungkook serentak…

>BERSAMBUNG<

SORRY KALAU X BEST OR MERAPU,KALAU ADE TYPO TOLONG CKP EH.HOPE KORG VOTE FF SAYA YG KEDUA.KEMUNGKINAN FF SAYA YG PERTAMA AKAN SAYA PADAM…MIANHAE

Playboy Itu Suami AkuWhere stories live. Discover now