-Part6
-Esoknya
Jungkook menghela nafasnya sebaik saja berada di hadapan Hyomin.Wajah Hyomin yg diam sedari tadi,ditatap penuh kasih sayang.
Hyomin yg menyedari dirinya diperhatikan segera berpaling melihat Jungkook di sisi nya.
"Kenapa awak tengok saya macam nk telab?"Jungkook tidak berkata apa-apa.Anak mata Hyomin direnung lagi tanpa berbicara walau sepatah pun.Kelakuan itu membuat kan hati Hyomin rasa gelisah,jantungnya berdengup kencang apabila dia cuba membalas renungan Jungkook.Tidak semena-mena,bibir Hyomin dikucup oleh Jungkook hingga membuat kan dia tergamam.
"Terima kasih sebab memberi saya peluang kedua"kata Jungkook.
"Kenapa awak ni?mestilah saya beri awak peluang kedua,sebab awak kan suami saya?"kata Hyomin dengan memberi senyuman yg manis.
Tiba² pintu rumah Jungkook diketuk.
"Sayang!jeritan YoonA membuat kam Jungkook and Hyomin tersentak.Jungkook perasan yg Hyomin pandang nya mcm nk makan,lalu Hyomin terus naik kebilik
"Kau buat ape kat sini,kan aq dh ckp kita dh x de ape² hubungan"Jungkook membentak.YoonA tersengih lalu pergi ke Jungkook.Berdiri di belakang nya seraya menggosok-gosok bahu jejaka tersebut.Rimas Jungkook dibuat nya.Hyomin yg dari tadi memerhati dari atas mula rasa sebak.
"I nak ajak you pergi lunch,dh lama x lunch sama² sejak You putus kan hubungan kita"YoonA memberi cadangan.
"Ah,aq sibuk kau balik sekarang!"arah Jungkook.
"You ni asyik buzy je,kalau perempuan banyk pulak masa you?!"YoonA memeluk tubunya.
"Kau jangan nk libat kan Hyomin dlm hal ni"Jungkook mendengus.lalu Jungkook menolak YoonA keluar dari rumah.
'Uh sekarang kau layan aq mcm ni.Aku x kan biar kan kau hidup bahagia' desis hati YoonA.
Jungkook membuat keputusan untuk melihat keadaan Hyomin di atas.Pintu bilik Hyomin diketuk lalu Jungkook masuk.
"Hyomin-ah saya minta maaf pasal tadi.Saya ngan dia memang dh putus"kata Jungkook
"Sejak bila awak pandai ber SayaAwak ni?"tanya Hyomin
"Sejak awak bagi saya peluang kedua hari tu"kata Jungkook sambil memberikan senyuman yg menampak kan barisan gigi nya.
-adakah Hyomin & Jungkook akan bahagia?Nanti kan-
-BERSAMBUNG-
SORRY KALAU X BEST…HIHI KEPADA YG VOTE TU TERIMA KASIH,DAN KEPADA YG SUDI BACA TERIMA KASIH…NNTI KAN PART SETERUSNYA
YOU ARE READING
Playboy Itu Suami Aku
Fanfiction"Omma!x kan omma nk suruh Hyomin kahwin dengan si Buaya Darat tu?Sampai hati omma!"-Hyomin Adakah rumah tangga Hyomin dgn si Playboy itu bahagia?Siapa kah Playboy itu?nnti kan [peace]