𝟎𝟐;
𝖇𝖗𝖆𝖉𝖆𝖛𝖎𝖈𝖐𝖞́ 𝖊𝖝𝖕𝖗𝖊𝖘
𝟏. 𝟗. 𝟏𝟗𝟖𝟗
⋆•°·☆·°•⋆
𝖆𝖚𝖗𝖔𝖗𝖆
„Kde sakra je?!" Vyjekla jsem zpanikařeně, když jsem nemohla najít poslední věc, co jsem musela mít s sebou v Bradavicích. Zběsile jsem pobíhala po pokoji a prohledávala každý kout.
„Slušně!" Ozval se ze zdola James. „Nemáš ji třeba v kufru?" Ozval se ihned vzápětí další hlas. Za chvilku byli slyšet kroky po schodech a do pokoje nakoukl strýček Remus. Ten tu byl s Hope, jelikož se s Jamesem domluvili, že pojedou ráno prvního září s námi na nádraží 9¾.
„Ne, tam jsem se koukala nejmíň třikrát," povzdechla jsem si nešťastně a posadila se na postel. Remus se na mě jen lehce pousmál a vyndal si z kapsy svou hůlku.
„Accio Aurořina hůlka!" Pronesl kouzlo do prostoru. Chvíli se nic nedělo, ale pak se otevřel šuplík komody, co byla na proti mojí posteli a z něj vylétla má hůlka. Remus ji s úsměvem chytl do ruky a pak mi ji předal. „Tady ji máš a v Bradavicích si na ni dávej pozor," zasmál se a popadl můj kufr, abychom už mohli jít.
Když jsme přišli dolů, James s Hope už na nás čekali. S úsměvem jsem ihned běžela obejmout mou nejlepší kamarádku, která už měla nastavené ruce.
Já a Hope už jsme se vídaly od mých pěti let, když se strýček Remus alespoň dal trochu dopořádku a konečně se Jamese zeptal, jestli by u nás přes úplněk nemohl nechat Hope. James samozřejmé ihned souhlasil a já si ten den tak našla kamarádku. Hope byla Mrzimor, tam ji moudrý klobouk zařadil loni, když nastupovala do prvního ročníku. Také jsem chtěla patřit s Hope do Mrzimoru, ale strýček James mi řekl, že jediná kolej, do které mě moudrý klobouk zařadí bude Nebelvír, protože jsem dědicka Godrila Nebelvíra, tak jako byla moje mamka a tak jako byl můj strýček Rayen. Koncept Dědiců jsem pochopila ihned, dokonce jsem od Jamese dostala i knihu, která byla plná informací o všech Dědicích co kdy byli, jsou a co kdy budou.
Musela jsem se proto smířit s faktem, že budu v jiné koleji než moje nejlepší kamarádka, ale tušila jsem že ani rozdílné koleje nás od sebe nerozdělí. Byli jsme nerozlučné a tak to mělo zůstat do konce našich životů.
Poté co jsme se s Hope přivítali, strýček James zavelel, že už musíme jet, tak jsme se všichni rychle vybavili z domu. Naše zavazadla nesl James a Remus. Pak nás obě chytli za ruce a bez varování jsme se přemístili.
Chvilku mi trvalo, než jsem se zorientovala. Přemístili jsme se do jedné opuštěné uličky, která byla určitě nedaleko nádraží Kings Cross, jinak bychom tu nebyli.
ČTEŠ
The Heir - prokleté výkřiky | HP FanFiction
Fanfiction„Nejsem v pořádku, jasný?! před týdnem mi před očima zavraždili kamaráda a kvůli mě se vrátil vrah mojí a tvojí matky!" „Je to i má chyba, rory, použil přece i mou krev," „Ale já o tom věděla o tolik dní dopředu a stejně jsem tomu nedokázala zabrán...