12.Bölüm:Letter

216 15 7
                                    

Genç çocuk uyandı saat öğlen 4tü artık gerçekten video oyunlarını bırakmalıydı yoksa bu gidişle vampire dönücekti ki daha ne kadar dönebilirse artık.Yatağında doğruldu ve kucağında unuttuğu boş pizza kutusunu odanın diğer ucuna fırlattı ve ayağa kalktı.Boş kola şişelerinden birine basmasıyla inleyerek küfür etti.Ne lanet bir sabaha uyanmıştı böyle.Acaba gidip geri mi yatsaydı.Oflayıp yerdeki boş kola şişelerini kıyafetleri tekmeleyerek kendine banyoya giden bir yol açtı ve aynaya bakmaya başladı.Bembeyaz bir ten(gerçekten beyaz...) dağınık pembe saçlar ve lanet yeşil gözler (bozuk olduklarına emindi)o kadar sağlıksız beslenmesine rağmen vücudunda tek bir sivilce çıkmaması ve yağlanmaması ona garip geliyordu.Zaten beyaz bir teni vardı böyle şeyler olmayınca iyice vampire benziyordu.16 yaş gününde gidipte geri zekalı gibi annesinden lazer seansı hediyesi istemesine bir kez daha lanet etti.O zamanlar deli gibi monster high izliyordu ve biraz saçmalayıp onlara benzemeye çalışmış olabilirdi.Annesini ve Babasını gerçekten de özlemişti.Bir ara onları ziyaret etmeliyim diye düşündü.Yüzünü yıkadı ve banyodan çıkıp buzdolabı kapağını açtı.Hiç birşey kalmamıştı.Neyse tamam noodle yerim diye düşündü.Hiç birşey yoktu lanet olası evde.Dışarı çıkması gerekiyordu artık.Siyah sweatshirtünü üzerine geçirdi ve altındaki şortlu hiç değiştirmeden odadan dışarı çıktı.Kapının önüne geldiğinde maskesini ve kulaklığını taktı.Neyseki saçları gözlerini kapatıyordu.Dışarı çıkığı gibi tekrar lanet okudu.

Alışverişi yaptıktan sonra.İyi bir çocuk olduğunu düşünerek annesini ve babasını ziyarette gitmeyi düşündü.Uzun bir yoldan sonra kapağı hafif açık posta kutusunu fark etti.İçindeki mektubu aldı ve kimden geldiğine baktı.Candy'den.Mektubu hızlıca açtı ve okumaya başladı.

"Selam kuzen.Birini öldürmeliyim.İşler tam planladığım gibi gidiyor.Sorunda bu.Hiç birşey mükkemel değildir.Bir sorun var.Yardımın gerek.Söz eğer yardım edersen.Bir dahaki canlı yayının daha eğlenceli olucak.Hızlı ol.Her an ölebilirim.

Candyden Jeff'e sevgilerle"

Jeff kıkırdadı ve mektubu elinde sallayarak mırıldandı hadi Candy seninle birlikte ziyaret edelim.Anahatarıyla kapıyı açtı ve tekrardan kola şişelerini tekmeledi.Salona geçip dolabın kapısını açtı.İki küp küle bakarak konuştu.En son Candyi göreli çok oldu.Onu özlediniz mi...

Onu özlediniz mi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Some Yandere Promblems🍵✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin