Mabel duyduklarıyla şoktan şoka giriyordu.Dipper şaşırmamış gibiydi.Billse istemsizce Dipperın önüne geçmişti.Candy ve Killde şok olmuştu ne olucağı belliydi bundan sonra... güçlü olan taraf hayatta kalıcaktı.Candy biraz tırsmıştı sonuçta karşısında iki şeytan vardı.2ye1 kim kazanacaktı?Ama Kill aralarındaki en güçlü şeytandı ve Bill henüz eski gücüne ulaşmamıştı.
Mabel:"BİZ DOSTTUK CANDY.KANKAYDIK EN İYİ ARKADAŞLARDIK.KARDEŞ GİBİYDİK.SEN NASIL DİPPERI ÖLDÜRMEKTEN BAHSEDERSİN.SENİ SEVMİYORSA SEVMİYORDUR.SEN NASIL BU-
"Kes."
...
"Kes o sesini ve daha fazla aptal aptal konuşma.Dipperı öldürmek tabiki istemezdim.Eğer çevrendeki aptal üçgenden haberin olsaydı ve onları ayırsaydın böyle olmıycaktı."
"O üçgen senin vermeyi planladığın zararın kırkta birini vermedi"
"Kill.Bill'i öldür"
"Emredersiniz"
Kill cebinden bir bıçak çıkarıp hızla Bill'e fırlattı ve Will bıçağı havada yakaladı.
"Ben hala burdayım"
Ve ona fırlattı.Will beklediğinden daha hızlı çıkmıştı.Bıçak koluna saplandı.Ve Kill acıyla inledi.Gülümsemeye başladı.
"Acı komikmiş"
Bill Hey o benim repliğim diyip mutfak bıçaklarını Bill'in gözüne doğru fırlatmaya başladı.Dipper Mabella döndü.
-Gitmelisin
-Saçmalama seni burda bırakamam
-Mabel aptal aptal konuşma gidip filimlerdeki gibi bıçakların olduğu yere mi atlıycan
-Sen burda ne yapıcan
-Git Mabel sohbet edicek zaman değilO sırada Kill mutfak bıçaklarından birini Dippera fırlattı.Will bıçağı tutamadı.Bill Willin küfürünü duyunca gözlerini kocaman açtı ve Dipperın acı çığlığını bekledi.O sırada mutfak bıçağının Killin gözüne saplanma sesi duyuldu.
Kill çığlık attı ve bıçağı yerinden çekti gözünden kanlar süzülüyordu.Bill şokla Dippera baktı.
"Şeytanların en hassas yeri gözleridir.Git ve kendi denklerinle oyna iblis.Bıçaklarımı benden 3-5sikim uzak tut"Bill gözlerini Dipperdan alamıyordu.Onu hiç böyle görmemişti.Dipper saçlarını seksi bir şekilde geriye atarak.Eğildiği yerden kalktı.Ve yürümeye başladı ve Willin yanına gelince durdu Will'e sarılarak konuşmaya başladı.
"Candy~Anlamadığım bir şey var.Biliyorsun dimi benim bugüne kadar bir sürü ilişkim oldu.Yani bilmem gerek bence.Sonuçta sen benim için birini öldürmeye teşebbüs eden birisin"
...
Dipper kafasını Willin boynunun kıvrımına kaydırarak konuştu.
"Bilmiyor olamazsın?Yani Mabel biliyor onun sana söylemesi lazım.Öyleyse neden Bill"
"Çünkü sürekli heykelin yanındaydın"
"Belki kendi başarımı inceliyordum olamaz mı?Yani bu mantıksız sonuçta Bill canlıyken onu izlemek mümkün değil"
"Onunla aynı yatakta yattın"
"Tatlım.Ben çoğu kişiyle aynı yatakta yattım"
"Uyudun.Onunla birlikte biriyle birlikte uyudun."
Şimdi Dippera baktığımda gerçekten sinirlenmeye başladığını fark ettim.Candyde bunu anlamıştı.
"Sen kimseyle aynı yatakta uyumazsın"
Dipperın bakışları.Daha önce onu hiç böyle görmemişti.Gözbebekleri titriyor tam bir piskopat gibi duruyordu.Ve bir anda yüzü değişti tatlı bir şekilde gülümsedi ve Will'e son kez sarılıp konuştu
"Uygun bir sebep~"