ULAN GELEN SORUYA BAK XHDJZBDİZBDİZNZJ HAY ALLAH'IM HER NEYSE... HİKAYEYE DEVAMKEE.
_____________∆_________________
Kütüğe 3 kere tıklatma sesiyle uyandı sinsi şeytan.Yanında uyuyan ikizlerine ve Dippera baktı sonra cama döndü ve kendini aşağa attı.Saçmalama.Ölmemişti tabiki o ölmezdi o bir şeytandı.Onu hiç birşey öldüremezdi.İki ayağının üstüne düştü ve kıkırdadı,ormana doğru koşmaya başladı ağaçların arasına girdi ve ormanın karanlığında kayboldu.Büyük çınar ağacının önünde durdu ve kızı bekledi Candy'yi."Onunla yakınlaşabildin mi?"
"Eh biraz"
"Kendi ikizini öldürebilcek misin?"
"Sana bu sorunun cevabını daha önceden vermiştim"
"Ciddi olduğundan emin olmak istedim "
"Ben her zaman ciddiyimdir"
"Bana istediğim zamanı vericeksin"
"Neden 6 yıl?"
"Uğurlu sayım 6"
"Crap."
...
"Sonunda ödülümü istiyorum"
"Tamam şunu ikide bir söyleme"
"Neden korkuyor musun?"
"Hayır"
"Öyleyse neden duymak istemiyorsun?"
"Sinirime dokunuyor"
"Sonunda...ruhunu ve bedenini istiyorum"
"Ruhumu ne yapacağını biliyoruz peki bedenim"
"Bedenini kullanıcam"
"Senin zaten bir bedenin var"
"Geçici olarak var senin bedenini kendime kurban edicem ve onu istediğim gibi şekillendirip kullanıcam senin bedeninle vücut bulucam.Ruhunla canlanıcam.Benim için basit bir insandan ibaretsin.Basit bir oyuncak."
"Sende benim için basit bir şeytandan ibaretsin.İstediğini almak için köpek olan basit bir yaratıksın."Genç çocuk hafifçe gülümsedi ve cevap verdi.
"Haklısın Candy.Ben şimdi onlar uyanmadan gitmeliyim.Bence sende girmelisin bir kaç saat sonra güneş doğucak uyku saatin gelmedi mi?"
"Ben sabah uyurum"
"İlginç.Şimdi gitmeliyim izin verirseniz."dedi genç çocuk ve yerden bir çiçek koparıp karşındaki kıza verdi
"Çiçekler dünyadaki en narin ve asıl bitkilerden biridir.Dipper çiçekleri çok sever"...Tahminleri aliyim bebekler sizce kim bu vatan haini:D
Yorumlara koşun bende sıkıldım kimse bana mesaj atmıyor.