7.Bölüm:Hey Brother!

302 36 12
                                    

Koşarak kendimi ormana attım ve Candye yetişmeye çalıştım.
"HEY BEKLE!!"
"N-ne k-kim o?KİM VAR ORDA"
"Ben,benim Will"
"Demek sendin Bill"
"Ne Bill'in,neden bahsediyorsun?"
"Salağa yatmayı bırak Bill.Sen olduğunu biliyorum lanet üçgen vücudunu Dipperı ayartmak için mi terk ettin?"

Bill sessizliğini korudu.
...
Ve kahkaha atmaya başladı
"AHAHAHAHAHAHAH!!!! KÜÇÜK AŞIK CANDY~Hayır bu vücuda Dipperı baştan çıkarmak için girmedim.Ve seninle sonuna kadar savaşıcam.Benim için küçük bir hamsterdan tek farkın onlar gibi tatlı olmaman.Bir şeytanı asla ama asla yenemezsin."
_______________∆_________________
Çalan şarkı Dream Girl

Plak dönmeye devam ederken Dipper gözlerine vuran güneşle uyandı.Yatağın yanında elini gezdirdi ve uyuyan bir Bill aradı.Bulamayınca kafasını yastığa gönüp derin bir şekilde iç çekti.
"Beni mi arıyorsun brownim~"

Dipper aniden duyduğu sesle kasıldı ve kısık ve uykulu gözlerle sesin geldiği yere döndü.Tek gözünü açarak gülümsedi.
"Biliyor musun?"
"Hım neyi?"
"Sanırım Candy'yi anlayabiliyorum"
"Pftt"

Kahverengi saçlı çocuk gülümsiyerek yataktan kalktı ve gözlerini büyüttü

"WOAAA pankek...sen yapmış olamazsın"
"Bu acıttı..."
"Şakaydı."
...
"Gerçekten güzel kokuyor...
"TABİKİ GÜZEL KOKUCAK BRN YAPTIM ÇÜNKÜ HAHAYT"
Dipper sarı saçlı çocuğa daha çok yaklaştı
"Gerçekten güzel kokuyorsun Bill"dedi ve yüzünü çocuğun boynuna gömdü.
...
Loading...
"BAKA BAKA HENTAİ!!!"
"WTF"
"HENTAİ"
...
Mabel odaya noluyo diye girdi ve bir adet domates Will ve şok olmuş bir Dipperla karşılaştı.Tek kelime etmeden onlara baktıktan sonra kıkırdayıp mutfağa gitti
"OHAAAAAAAAAAAAA!"
"Ne oldu?"
"MUTFAKTA YEMEK VAR"

Bill pis pis Dippera baktı ve söyledi
"Kardeşini aç mı bırakıyorsun"
"Sadece omlet ve tost yapabiliyorum"
...
...
"Yazık"
Üstlerini değiştirip mutfağa geçtiler ve yemeklerini yemeye başladılar kimse dünkü olay hakkında bir şey söylememişti zaten Mabel bilmiyordu ama.Genede korkutucuydu.Nedensizce Bill o kızın pekte şaka yaptığını ya da sinirle haraket ettiğini düşünmüyordu sanki arkasında bir güç varmış gibiydi.Bill'in bir tarafı ondan daha güçlü kim olabileceğini sorguluyor ve kızla dalga geçiyordu fakat mantıklı tarafı rahatsız olmuş ve işin içinde birşey olduğunu düşünmüştü.

Ürpertici dün gece Bill'i korumak zorunda kalması evlerine potansiyel bir katilin elini kolunu sallayarak girebilmesi kesinlikle ürpertici.Dipper bu olayı kapatıp rafa kaldırmalıydı.Candy'ye zarar verebileceğinden kolay bir yöntemle başlıyacaktı.Onunla çıkacaktı sonra onu aldatması için birini tutucaktı ve ayrılıcaklardı.Potansiyel bir katilin bekaretini kaybetmesini pek takıcağını düşünmüyordu hatta Candynin bakire olduğundan emin değildi ama genede kendini kötü hissetmişti.

Herkes kendi düşünceleriyle boğulmuşken Mabel bağırdı.

"Dün barda çok tatlı iki kişiyle tanıştım"
"Ya öyle mi?"
"Evettttt hatta biri beş on dakkikaya burda oluğrrr"
"Tanımadığın insanları eve almamalısın.Bizimkiler safariye çıktığından beri iyice saldım"
"Sanki yıllar geçti daha geçen gün gittiler"
"Ne fark eder"

Ve o anda kapı çaldı Mabel koşarak kapıyı açtı.İçeri kırmızı saçlı bir çocuk girdi aynı saç uçları Bill'in saçlarının uçları gibi siyahtı tamamen kırmızı ve siyah giyinmişti gözleri bordo rengindeydi.Ben onu incelerken kıpkırmızı dudaklarını aralayıp konuştu.
"Sanırım ilk defa tanışıyoruz ben Kill"

Kill Cipher...

Some Yandere Promblems🍵✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin