Stáli tam vedle sebe.Stylesova partička.Harry,Zayn,Louis a Liam."Styles a jeho namachrovaný blbečci si vyšli taky jednou ven jo?"udělal jeden krok v před Niall."Nialle uděláme takovu dohodu jo?Já tě nechám na pokoji a ty mi na oplátku půjčíš tady Jull.Co ty na to?"Počkat?Půjčíš?Slyšela jsem dobře?"Ty si ze mě děláš prdel,že jo Harry?!"teď udělali velký krok oba dva tak,že byly jejich obličeje jen kousek od sebe."Ale notak dřív si přece byl jako my.Tak co tak najednou?"syknul Harry.Já,Louis,Liam a Zayn jsme je radši pozorovali z povzdálí."Neni to najednou,odešel jsem od vás už asi pře rokem a to díky tomu,že jsem dostal rozu víš? Ale to slovo tvoje dutá makovice určitě nezná."zasmál se Niall blízko Harryho obličeje.Harryho ruka do teď zaťatá v pěst vystřelila proti Niallovému obličeji a zasáhla ho do tváře.Niall rychle zareagoval a jeho ruka Harryho zasáhla těsně pod oko.Hlasitě jsem vykřikla a běžela k boxující se dvojici na zemi."Harry přestaň!"křikla jsem na něj a chytla ho za ruku,která chtěla Nialla znovu praštit.Jeho zelené oči si mě přeměřili pohledem a jelikož jsem měla jenom plavky,nebylo to nic příjemného."Zasloužil si dostat přes hubu!"procedil skrz zaťaté zuby."Běž prosím."šeptla jsem a odvrátila od něj pohled.Harry se jen zvedl,naposledy se koukl na ležícího Nialla na zemi a otočil se k nám zády."Uhni vole!"strčil naštvaně do Louise a odešel pryč."Seš v pohodě?"koukla jsem se na Nialla."Jo všechno v pohodě."usmál se a trochu nemotorně se zvedl.Na to,že se mu pomalu rýsoval docela velký monokl na tváři pořád se smál."Ty..proč si to udělal?"zeptala jsem se Nialla pomalu kráčíc vedle mě k našim rozloženým osuškám."Nebude o tobě říkat,že by si tě chtěl půjčit.Je to totální debil."zamračil se."Kurva to bolí."přiložil si dlaň na už docela namodralou tvář a až teď jsem si všimla,že má trochu natržený ret."Nemusel si se kvůli mě prát."pohladila jsem ho po ruce."Tohle se mezi kamarádama dělá víš? Já jsem pomohl tobě a ty příště zase pomůžeš mě."zasmál se."Ty si vyčůranej!!"bouchla jsem ho malou pěstí do ramene a on se jen uculil."Nedáme si zmrzlinu?Aspoň ti to ten tvůj ret schladí."zeptala jsem se a začala hrabat v tašce,hledajíc mojí peněženku."Dobře,ale platím já."řakl Niall a už stál s peněženkou v ruce vedle mě."No budeš muset,peněženku jsem zapoměla doma."zasmála jsem se.On jsem zakroutil hlavou a společně jsme se vydali ke stánku se zmrzlinou.
"Kdyby ti bylo večer smutno tak zavolej."zasmál se Niall,když jsme stáli u našeho domu."Jasně neboj se."naposledy jsem ho objala a zamířila k vchodovým dveřím.Dala jsem klíče do zámku,odemkla a vešla do předsíně,kde jsem si zula boty a uklidila je do botníku.Všude byla tma a ticho,takže rodiče u babičky nejspíše zůstávají přes noc.Rychle vyběhnu schody do mého pokoje,seberu z postele věci na spaní a vydám se do koupelny,kde si napustím horkou vanu.Vysvlíknu se z oblečení a celá se ponořím do vany.Vezmu si do ruky houbu,nanesu na ní menší dávku mýdla a umyji si celé tělo a následně šampónem i vlasy.Spláchnu si šampón z vlasů,pomalu vylezu ven na před vanou položený bílí kobereček a obalím svoje tělo osuškou.Když osuškou svoje tělo zbavím vody,obleču se do věcí na spaní a pořádně si rozčešu vlasy.Náhle,ale uslyším slabé bouchání.V tu chvíli by se ve mě krve nedořezalo.Ozívalo se to znova a znova.Šla jsem se tedy podívat do mého pokoje,ale nikde nikdo.Zase.Otočila jsem se a zjistila,že ty zvuky jsou kamínky dopadající na mé okno v pokoji.Pomalým,šouravým krokem jsem se vydala k oknu a následně ho otevřela.Stál tam někdo v černé mikině,ale nebylo mu vidět do tváře.Čekala jsem co udělá,najednou svůj pohled zvedl od země na mě a já viděla zelené smaragdy jak mě propalují pohledem."C-Co tu děláš?"houkla jsem na něj.Moc dobře jsem věděla,že je to Harry a určitě tady neni sám,ale ta jeho banda se schovala někam do křovisek."Potřebuju si promluvit."houkl na mě zpátky."Udělej pár kroků vzad a chvíli vydrž."dodal a já udělala to co mi řekl.Během ani ne půl minuty jsem viděla Harryho jak se oknem dostává do mého pokoje.Tady je živí důkaz,že jsme se vyvinuli z opic."Co chceš?"zeptala jsem se ho.Vůbec jsem neměla dobrý pocit z toho,že Harry právě stojí naproti mě v mém pokoji."Potřebuju pomoct."hlesl a udělal pár kroků blíž ke mě."S čím?"nechápavě jsem se zeptala."Někdo po mě jde a ona mi řekla,že pokud si do pár dní neseženu holku na ples tak mě nepustí k Zaynovy na chatu.No lépe řečeno jde po mě mamka a ty mi příjdeš strašně fajn tak se tě jdu zeptat jestli by si semnou nešla na jeden ples co pořádá mamčiná práce."vydal ze sebe.Neudržela jsme se a začala se nekontrolovatelně smát.Spadl mi obrovský kámen ze srdce."Proč si neřekneš některý z tý tvojí party.Myslím,že ty by si nemusel ani prosit."řekla jsem,když už jsem se konečně uklidnila."To jsou jenom obyčejný štětky.Potřebuju někoho normálního jako si ty víš? A taky chci pořádně nasrat Horana."řekl a překřížil si ruce na prsou."Tu poslední větu jsem jako neslyšela.Je to velice pěkné,že si mě pro tentokrát nazval normální holkou což se normálně nestává,ale ještě si to nechám projít hlavou jestli můžu."přešlápla jsem si z nohy na nohu."Fajn,máš čas do pondělí.Potom ti napíšu."řekl,otočil se a pomalu vylezl oknem na větve stromu,po kterém slezl dolu na zem.To bylo hodně divný.Okno jsem zavřela,zatáhla žaluzie a s notebookem si vlezla do postele,kde jsem se ještě podívala na facebook,instagram a twitter.Celou dobu mi to vrtá v hlavě.Mám s ním jít nebo nemám.Přece jenom celou dobu je na mě a Nialla zlý tak proč bych s ním někam chodila,abych ho zachránila před jeho mamkou?Musím si to ještě pořádně rozmyslet..
Tadáá :D jsem tu s novým dílem :3 tak co? čekali jste něco takového? :D co byste Jull radily? má jít nebo nemá jít? :D no to se dozvíte v příštím díle,který doufám přidám zítra,ale nic neslibuju. Tak dneska je Harrymu 21 :'3 OMG jak ten čas letí :3 zlatíčko to je :) no tak pro dnešek se s vámi teda loučím a zatím papa :*
YOU ARE READING
†My life my problems†
Любовные романыÚVOD Sedmnáctiletá Julie a devatenáctiletý Harry.Dva úplně odlišní lidé.Chodí na stejnou školu avšak se nikdy o toho druhého nezajímali.Harrymu to ve škole moc nejde,rád tráví večery v klubech a střída jednu holku za druhou,ale Julie je pravý opak...