†My life my problems†-6.díl

52 1 0
                                    

Ještě na začátek bych se chtěla strašně moc omluvit,že přes 4 měsíce nebyl nový díl -_- ano jsem hrozná vím!! měla jsem toho hrozně moc do školy :/ ale slibuji,že od teď se vám budu plně věnovat :) a ještě bych chtěla hrozně moc poděkovat za neuvěřitelných 264 přečtení :OO no už vás nebudu zdržovat a šup na nový díl :*


Od té doby co byl Harry u mě v pokoji mám smíšené pocity.Nikam s ním jít nemůžu už jenom z toho důvodu,že bych tím naštvala Nialla a to opravdu nechci.Celou noc jsem si propsala s Niallem a zkoukla pár filmů.Teď sedím dole v kuchyni u čaje a sušenek."Víš o tom,že jsme spolu strávili celou noc?"zeptal se mě Niall,který se mnou právě telefonoval."Ano,celkem zajímavé."zasmála jsem se."Dneska někam vyrazíme ne?"zeptal se."Já nikam nejdu.Jsem celkem utahaná."uklidila jsem hrneček od čaje do myčky a sušenky uklidila zpátky do spíše."No ty si hrozná.Tak já se stavím u vás."ne on si nedá pokoj."Fajn."svolila jsem."Dobře odpoledne se stavím,ale teď už budu muset leťet,domácí práce čekají na SuperHorana."zasmála jsem se."Tak utíkej ty blázne.Ahoj."naposledy jsem řekla a típla hovor.Jenže než jsem stihla mobil položit přišla mi nová zpráva na mssengeru.

Harry:Rozmyslela ses? divila jsem se,že mi napsal.

Já:Jo.

Harry:Tak?

Já:Nikam nejdu.Neptej se mě proč prostě nejdu ;)

Harry:Fajn najdu si někoho jiného.

Dál už jsem mu neodepisovala.Určitě je naštvaný,ale opravdu se mi nechce nikam s člověkem co mě i Niallovi psychicky ubližuje.Harry je bastard,po kterém jede několik holek.Kromě mě!!Nechápu co na něm vidí.Myslím,že by mě sprcha trochu postavila na nohy a tak jsem se hned vydala do koupelny pod studenou sprchu.

†My life my problems†Where stories live. Discover now