†My life my problems†-7.díl

44 1 0
                                    

"I met this girl late last year she said: "Don't you worry if I disappear" I told her I'm not really looking for another mistake I called an old friend thinking that the trouble would wait.."zpívám ty nejlepší tóny spolu s Edem Sheeranem, který právě hraje svoje Don't  v rádiu. Horký vzduch s fénu čechrá moje vlasy a já předvádím nepopsatelné kreace před zrcadlem. Niall mě nakonec přemluvil, abych s ním šla k jeho kamarádovi na grilovačku. Moje vlasy už jsou téměř suché. Pořádně si je rozčešu a zapletu z nich rybí copánek, který následně přehodím na pravou stranu. Udělám si tenké linky a řasy obtáhnu řasenkou. Můj outfit se zkládá z černých džínů, šedé delší mikiny a zlatých hodinek. Mobil zastrčím do kapsy u džínů a seběhnu schody dolů, abych se mrkla do lednice jestli tam nemáme něco na zub. Nic. Domem se rozezní zvonek a následně Niallovou bouchání na dveře. "No jo vždyť už jdu!" křiknu, u botníku si nazuju černé Vansky a vyjdu ven. "Tak můžeme?" zeptal se. "Můžeme." přikývnu a spolu se vydáme k jeho černému BMW, které stojí na naší příjezdové cestě.


"Bene nazdar!" křičí Niall už z dálky na blonďatého chlapce. Párkrát jsem Bena viděla, ale naposledy tak před rokem. "Niallere!"křikl taky. "Ahoj Jull."usmál se na mě a už nás vedl ke kroužku lidí okolo plápolajícího ohně. Skoro všechny jsem od vidění znala, ale docela mě zarazila pětice, která nás dva zabíjela pohledy. "Kdybych věděla, že tu budou nešla bych sem!" šeptla jsem nenápadně k Niallovi a on jen přikývl. Sedli jsme si na volnou lavičku vedle otravné Bethany. "Tak čím začneme tento krásný večer?" zeptal se Ben.


Je tu nový díl :3 doufám, že se vám aspoň trochu líbil a zítra se pokusím přidat další :) papa :*

†My life my problems†Where stories live. Discover now