†My life my problems†-3.díl

73 5 0
                                    

Je pátek ráno a mě u hlavy řve budík.Jediný proč se na dnešek docela těším je to,že máme málo hodin ve škole a začíná víkend.Rychle jsem prstem přejela po display mobilu čímž jsem ten nesnesitelný randál vypnula.Ospalá jsem se zvedla z postele a vydala se do koupelny.Rovnou jsem si na sebe oblékla veci,ve kterých dneska chci jít do školy a to černé legíny a červeno-černou kostkovanou košili zapnutou až ke krku.Důkladně jsem si rozčesala vlasy a svázala je do vysokého culíku.Hned na to jsem si dala kousek pasty na kartáček a vyčistila si zuby.Zase mentolová pasta!!!Poté přišlo na řadu líčení.Korektor jsem si dala na velké kruhy pod očima,neni dobrý být vzhůru do dvou do rána když ráno jdete do školy,taky jsem ho nanesla na nějaké nedokonalosti a všechno zapudrovala.Řasy obtáhla řasenkou a zase si dala kontaktní čočky.Z pokoje jsem si vzala už jenom mobil a tašku,kterou jsem si dala na záda a odešla dolů do kuchyně.Překvapivě tam seděl s mamkou i taťka."Ahoj co tady děláš?"hned jsem se zeptala protože je to neobvyklé aby byl takhle brzo ráno táta doma."V práci se nám něco stalo s elektrikou takže tam nejdou počítače a různý tadyty věci tak nám dali volno než se to všechno opraví."řekl a upil si z čaje."No..za chvíli mi jede autobus tak už budu muset jít,ale dneska máme málo hodin tak bysme si mohly odpoledne někam vyrazit ne?"navrhla jsem."Mohli bysme dneska v práci taky končím docela brzy tak si uděláme pěkný den."usmála se mamka.Jen jsem zajásala a u botníku se obula do černých Vansek."Mějte se zatim pa."křikla jsem ještě na ně a zavřela za sebou vchodové dveře.Nemám to od domu k zastávce moc daleko tak trochu uberu na rychlosti a z tašky si vyndám můj mobil.Než dojdu k zastávce zkouknu všechny sociální sítě jako je třeba facebook,instagram,twitter atd.."Tak dneska si to ztihla jo?"ozval se vedle mě velice známý hlas."Nialle včera jsem to taky ztihla."zasmála jsem se."No skoro si to neztihla!"zamračil se."Dneska máme tělák s váma."řekl."Cože? Jakto?"a já se tady na ten den tak těšila."Včera to říkala vaše učitelka na tělák.Ty si neposlouchala nebo co?"zeptal se když už jsme nastupovali do autobusu."No tu hodinu jsem měla zrovna vypnuto."zasmála jsem se.On jen protočil oči.Zbytek dne probíhal úplně v pohodě.Teď je přestávka a potom už poslední hodina.Tělocvik s klukama."Co si myslíš,že budeme dělat?"zeptal se mě Niall,když jsem si šli do skříněk pro tělocvik."Nevím..doufám,že nám.."nestihla jsem to doříct,protože jsem do někoho strčila a hned se skácela k zemi."Ježiši Jull si v pohodě?"hned zareagoval Niall."J-jo asi jo."zakoktala jsem."Strašně se ti omlouvám,neviděla jsem tě."začala jsem se omlouvat tomu dotyčnému,který se taky za pomoci svých kamarádů drápal na nohy."Příště dávej pozor kam jdeš!!"vyštěkl na mě."Hele Stylesi snad se ti omluvila ne?!"začal Niall."Horane moc si nevyskakuj,kdyby tady nebyla tadyta kočka tak už bys utíkal od nás pryč!!"hodil na něj výhružný pohled Harry i ta jeho skupinka kamarádíčků.Myslím,že se tak jmenuje.Viděla jsem ho tady ve škole jenom párkrát.To jak mě nazval se mi vůbec nelíbilo,ale nechala jsem to být."Niall si zřejmě myslí,že je něco víc než my ale neni!!"ozval se jeden z těch kluků."Di do prdele Maliku!"vyprskl Niall a schoval si mě za záda."Copak?Bojíš se,že bysme jí něco udělali?"skousnul si spodní ret Harry a přesměroval svůj pohled na mě."Vy tak!"řekla jsem si spíše pro sebe."Co prosím?"svraštil Harry obočí a udělal pár kroků k nám."Asi jsem ti špatně rozuměl zlato."nahnul se přes Nialla tak,že byl obličejem až skoro u toho mého."Že ty a ta tvoje partička si zřejmě myslíte bůhví co nejste co?"řekla jsem a zadívala se mu do očí."Dávej si bacha na pusu jo?"ušklíbl se."Jinak?"založila jsem si ruce na prsou."Jinak tě to bude šeredně mrzet."šeptl mi u obličeje,odtáhl se a vrátil se zpátky za kukama."Jdeme."zavel a my s Niallem viděli už jenom jejich vzdalující se záda."Ty ses snad pomátla!"hned se na mě otočil Niall."Proč?"nechápala jsem."Už se k Harrymu nepřibližuj prosím."řekl,otočil se a odešel ke skříňkám.Jen jsem nad ním protočila očima a taky se vydala pro tělocvik.

"Tak holky jak už jste si určitě všimly dneska budeme mít tělocvik s klukama,protože učitel Johnson jel ze svoji dcerou k doktoru a nikdo jiný by s klukama tělocvik mít nemohl tak jsem se jich ujmula já."zasmála se učitelka,když jsme stáli vzorně v nástupu."Úplně nemámrozhodnuto co budeme dělat tak to nechám na vás."otočila se aby mohla zapsat dnešní hodinu do třídnice."Navrhuju vybíjenou co vy na to?"vykřikl Niall a nečekaně byly všichni pro.Hráli jsme vybíjenou všichni proti všem a s Niallem jsme vypadli skoro na začátku.Když tělocvik zkončil,rychle jsem se šla převléknout a pak už hurá domů.Jak jsme si s rodiči ráno slibovali hned jak jsem přišla ze školy domů jsme vyrazili nakupovat.Vrátili jsme se až někdy okolo desáté večer a já byla pořádně utahaná takže jsem si hned šla lehnout.

Tak jo další díl je tady :3 už mě bolí prsty od toho psaní :D ale tak doufám,že se vám tenhle díl líbil a zanecháte tady nějaké votes a komentáře :3 mám vás ráda pa :*

†My life my problems†Where stories live. Discover now