*DRUHÝ DEN RÁNO*
Pomalu jsem rozlepila víčka a vypla budík na mém nočním stolku. Panebože zase do školy! Pomalu jsem se zvedla, z mého pokoje došla až do kuchyně, kde jsem sobě a Niallovi začala dělat čaj. Mezitím co se vařila voda jsem se převlékla do černých šatů. Horkou vodou jsem zalila dva sáčky zeleného čaje a odnesla je na konferenční stolek před gaučem, kde spal Niall. "Ni." dloubla jsem do něj prstem. "Niallere?"zkusila jsem to znovu, ale žádná odezva. "Musíš vstávat." zasmála jsme se a trochu s ním zacloumala. "Mm, ještě 5 minut prosím." zamručel do polštáře. "Ne vstávej. Udělala jsem ti čaj a kdyby tě náhodou bolela hlava tak mi řekni." posadila jsem se na gauč k jeho nohám. "Děkuju moc." zvedl se do sedu. "Jsem to včera asi přehnal co?" zeptal se mě a prsty obejmul hrníček. "Celkem jo." zasmála jsem se a udělala to samé s mým hrníčkem. "Do prdele!" sykl a chytil se za hlavu. "Chceš donést prášek?" zvedla jsem obočí a usrkla si z čaje. "Nene to je dobrý. To nějak zvládnu neboj." usmál se a odkryl ze sebe deku. "Zvládneš jít do školy? Jestli ne tak já tě omluvím." podívala jsem se mu do tváře. "To bude v pohodě vážně. Půjdu do školy." pohladil mě po ruce. "Dobře." řekla jsem a odnesla svůj už dopitý hrníček do kuchyně. "Měli bychom si pohnout za půl hodiny nám jede autobus." křikla jsem na Nialla do obýváku. "Za půl hodiny? To nestíhám." vyhoupl se na nohy a zamířil po schodech nahoru do koupelny. "Můžu si dát krátkou sprchu?" zeptal se mě ještě než zavřel dveře. Jenom jsem kývla na souhlas a vlezla si do mého pokoje. Stoupla jsem si před velké zrcadlo a začala si žehlit vlasy. Stihla jsem se i namalovat a vyčistit zuby. "Tak jsem hotov, můžeme jít." vylezl vysmátý Niall z koupelny. "Ne nejsi hotov. Nemáš tašku." zasmála jsem se. "No a co stejně se už teďko neučíme." mávl nad tím rukou a společně jsme se vydali na autobusovou zastávku. Celou cestu v autobuse jsem přemýšlela opět nad tím, jestli jít s Harrym na tu oslavu nebo ne? A taky nad jeho pozváním na Zaynovu chatu. Zakroutila jsem nad tím vším hlavou.
"Takže třído budou dva kapitáni týmů. Zahrajeme si přehazovanou, protože na nic jinýho už za tento den nemám nervy." zasmál se učitel Scott. Opět jsme byli spojení s kluky, ale tentokrát chyběla naše učitelka. "Jedním kapitánem bude Julie Smithová a druhým Steve Jacobs." řekl učitel a hodil mi do ruky míč. Protočila jsem oči a podívala se na Nialla, který se jen usmíval zatímco jim učitel dával čísla a podle toho si je potom vybereme. "Tak Julie začni." vyzval mě a já si všechny prohlédla. Zastavila jsem se na Niallové ruce, která nenápadně ukazovala číslo pět. "Vybírám si pětku." usmála jsem se a dělala úplně překvapenou, když ke mě přistoupil Niall. "Sedm." řekl Steve. Z davu holek a kluků vystoupil Jack. Byl to něco jako kápo fotbalového týmu, kterého jsem neměla úplně v lásce. "Třináct." řekla jsem a sledovala jak se naproti nám rozešel Harry. No super ty jo! Postupně jsme si je všechny rozebrali a mohlo se začít hrát. Našemu týmu to šlo fakt dobře, ikdyž jsem tam měla celý Stylesův gang a pár fiflen z naší třídy tak nám to stejně šlo skvěle. V šatnách jsem se rychle svlékla z upocených tepláků a tílka a nasadila letní šaty. "Hej Smithová, dneska ti to vážně šlo." ozvalo se po mém levém boku. "Jo díky." pokusila jsem se o úsměv, ale vznikl z toho spíše škleb. Vyšla jsem ven na chodbu, kde na mě čekal Niall. "Po takovém náročném tělocviku si zasloužíme pořádný kopec zmrzliny. Zvu tě." usmál se a objal mě okolo ramen. Společně jsme se tedy vydali do nedaleké cukrárny.
Táák jsem tu s novým dílem :D minulý díl byl hrozně krátký.. strašně se vám za to omlouvám, ale snad doufám, že tento je aspoň trošku delší :) Tento díl nebyl ničím záživný teda :D ale to se v budoucích dílech změní :3 :D tak zase u dalšího dílu papa :*
YOU ARE READING
†My life my problems†
RomanceÚVOD Sedmnáctiletá Julie a devatenáctiletý Harry.Dva úplně odlišní lidé.Chodí na stejnou školu avšak se nikdy o toho druhého nezajímali.Harrymu to ve škole moc nejde,rád tráví večery v klubech a střída jednu holku za druhou,ale Julie je pravý opak...