†My life my problems†-4.díl

68 5 0
                                    

"Nechceš přijít na kus řeči?"zeptá se mě Niall do telefonu."Nakonec k tátovy nejedu tak můžeme celej víkend strávit spolu."zaraduje se.Je právě půl osmé ráno a pan Horan si to asi nejspíš neuvědomuje."Nialle jsem strašně ráda,že jsi o víkend tady,ale mohl bys mě zase nechat spát?"zeptám se a s těží držím víčka otevřená."Jull neblbni.Vylez ven z pelechu a užívej si sobotu."očividně je plný života."Ty mě nenecháš jít znova spát co?"sednu si."Ne.Okamžitě jdi do koupelny tam ze sebe udělej člověka a za chvíli ať si u nás."rozkáže mi."Nechceš si zajít na koupaliště?"zeptám se ho zatímco jdu do koupelny.Zapnu si mobil na reproduktor abych i tak mohla volat s Niallem a položím ho na umyvadlo."Jo to je skvělý nápad."zasměje se."Ok tak sem u vás za půl hodiny."řekne."Cože?za půl hodiny to nestíhám."zpanikařím a rychle si vyčistím zuby.Obléknu se do džínových kraťásků a černého tílka zatímco mi Niall vypráví co se mu v noci zdálo za sen.Z pokoje si vezmu plátěnou modrou tašku,do které si dám ručník s opalovacím krémem a vrátím se zpět do koupelny.Plavky jsem si dala na sebe takže snad mám všechno.Vezmu si mobil,ze kterého mi pořád něco mele Niall a vydám se dolů do kuchyně kde zase nikdo není.Zlato jeli jsme s tátou k babičce.Pokusíme se vrátit do večera,ale nic neslibuju.Lav ya Máma :) přečtu si vzkaz na papírku,který je upevněný magnetkou na lednici.Papír sundám,zmuchlá ho a hodím do koše.Z lednice si vyndám jogurt,z šuplíku lžičku a sednu si s ním k televizi."Doufám,že už si připravená protože já už jdu."řekne a já slyším jak bouchne s vchodovýma dveřma."Jasně že jo."zasměju se."Tak fajn za chvíli jsem tam čekej mě."stačí ještě říct než hovor položím.Jenom si povzdechnu a kelímek od dojezeného jogurtu hodím do koše.Plátěnou tašku si hodim přes rameno,mobil schovám do kapsy u kraťasů a vydám se k botníku pro nejpohodlnější boty na léto.Žabky.Otevřu vchodové dveře,svižným krokem vyjdu ven a dveře zamknu."No vidíš jak to jde vstávat brzo."zasměje se za mími zády Niall."Nebýt tebe taky bych ještě touhle dobou spala."otočila jsem se k němu a přivítala ho obětím.Cesta uteče docela rychle tím jak mi Niall dneska už po druhé vypráví o čem se mu zdálo.Na koupališti si roztáhnu deku vedle Nialla a rychle si na ní sednu s pilotkama na očích."Tak na co čekáš?Jdeme do vody."vysvlékne se Niall z trička."Já jsem se přišla opalovat.Běž si do vody sám."taky si sundám oblečení a lehnu si."Cože?Jull notak!Prosím."zaprosí."Fajn,ale jenom jednou."zvednu se z deky a s Niallem se společně vydáme k bazénu."Ááá Horan a Smithová.Co vy tady?"uslyšíme za svými zády a oba dva zůstaneme přimraženi na místech.Moc dobře víme kdo to je.

Tak je tu nový díl :3 tak co na to říkáte? koho Jull a Niall potkají na koupališti? no nechte se překvapit :D tak jenom bych vám chtěla hrozně moc poděkovat za asi 56 přečtení :3 určitě si říkáte ježiši vždyť je to jenom 56 přečtení,ale každým dnem to přibívá a je to prostě strašně aww :)) no zítra už je Harrymu 21 :'OO OMG!! tak to už je asi opravdu všechno :D zatím pa :*

†My life my problems†Where stories live. Discover now