Andrew a condus până într-o mulţime de oameni, apoi a parcat maşina. El a coborât primul iar apoi mi-a deschis portiera.
-Andrew, ce faci, frate? a spus Damian evitându-mi privirea.
-La mulţi ani! Te iubesc!
-Sunteţi gay? am intervenit în discuţie.
Am intrat în clubul prin de fum de ţigară, cu muzică asurzitoare, vibrantă şi ne-am făcut loc până la canapeaua rezervată special nouă: se pare că nimeni nu va mai sta cu noi.
Pe muzică, doua domnişoare îmbrăcate în lenjerie intimă din dantelă şi voil ce lăsau să se vadă părţile intime ale corpului, dansau la bară, cu mişcări lascive.
-Mă duc să aduc ceva de baut. Ce vrei?
-Un Breezer.
-Nu are prea mult alchool.
-Asta era şi ideea.
Andrew a ieşit din vizorul meu, înghiţit pe mulţimea ce se agita peste tot, fiecare acompaniat de către pereche sau domnişoare "misterioase".
Au trecut deja 10 minute de când Andrew a plecat după băuturi...ah, uite-l că a apărut.
-Ţi-am luat un Martini. E mai tare! Dansăm puţin?
-Tu...dansezi?
-M...da! Îmi place să dansez, ocazional, cu persoana potrivită.
Am ieşit împreună pe ringul de dans, încet, încet, ajungând lângă perete, într-un colţişor al clubului. Evident, în tot acest timp, Andrew a băut câteva sticle de alchool iar...cred că este beat.
Mă trânteşte puternic de zid, eliberând un sunet de durere, apoi corpul său se izbeşte de al meu. Gura lui îmi explorează gâtul şi umerii iar mâinile lui sunt într-o continuă mişcare pe tot corpul meu, până şi în părţile intime.
-Andrew, am şoptit, mai mult mârâit. Nu e locul potrivit!
El m-a eliberat de lângă perete şi m-a luat de mână.
-Vin imediat, mă duc la baie!
-*-
Am intrat iar în ambuscada din club. Cel puţin baia era izolată fonic. În căutarea mesei mele, observ că mai multe domnişoare provocatoare coboară de pe scenă în căutarea unor fraieri care să se frece cu ele.
M-am învârtit în cerc timp de jumătate de oră până să găsesc masa la care Andrew stătea tolănit...
-Ce dracu! Andrew! am spus doar pentru mine.
Andrew mai era puţin şi i-o trăgea curvei. O dansatoare de la bară era urcată peste el, fără sutien şi chiloţi, el sărutându-i aprig sânii, dezmierdându-i feminitatea cu degetele. Mă întreb până unde va duce toata nebunia asta.
Ştiam că acest club avea doar o camera de "nebunii". Am intrat repede în ea şi m-am ascuns pe balcon.
La scurt timp, Andrew a apărut cu altă domnişoră, de data aceasta, ea având lenjeria de curvă încă pe ea. A trântit-o brutal în pat, apoi şi-a dat sacoul, cămaşa, s-a deschis la curea şi şi-a dat pantalonii jos, rămânând în boxeri. Se vedea că acel corp mirific al lui îi satisface plăcerile fetei. A sărutat-o pe tot trupul, apoi a deschis-o la sutien. A muşcat-o de sâni, ea scoţând un strigăt, făcându-mi-se pielea de găină. Imediat, ea şi-a dat chiloţii jos, la fel făcând şi Andrew, femeia aplicându-i un oral dezgustător de provocator, timp în care el îi frămâta fesele. Apoi, el a trântit-o pe pat, darbs-a ridicat, nu să vad că scoate din sertar cătuşele. O leagă de mâini iar apoi îi desface picioarele, scoţând la iveală zona udă. Se apleacă cu gura şi o muşcă, apoi masează. Îşi introduce un deget în interiorul ei, apoi 2, palma lui scoţând un sunet asurzitor la contactul cu fesele. Brutal, o apuca de mâini cu toată forţa şi o împinge cât mai adânc în pat. Îşi introduce brutal bărbăţia în interiorul feminităţii sale, urmând mişcări violente de dute-vino.
I-am lăsat să termine. Dar...yach! Am rămas dezgustată de felul în care au făcut-o!
Am ieşit din cameră imediat ce au ieşit ei, dând nas în nas cu Damian.
-Eşti mulţumită de fidelitatea lui?
-Despre ce vorbeşti?
-Hai, nu te mai preface că nu ştii.
-Da, şi ce ai vrea să fac?
M-a izbit de perete iar gura lui a trecut la treabă, frământându-mi buzele.
-Lasă-mă!
-Nu vrei să te razbuni? mi-a şoptit la ureche.
Uşa camerei era deschisă, împingându-mă înăuntru şi încuind-o.
M-am zbătut până am rămas fără putere şi am căzut pradă avansurilor sale. Trebuie să recunosc ca nu este foarte mare diferenţa între fraţi! Cu pasiune, am început să-i răspund mişcarilor sale, urmând o seară plină de jocuri "cine seduce pe cine", la final, alegându-ne cu o partidă înflăcărată.
-*-
Nu-mi aduc aminte ce precis ce s-a întâmplat aseară pentru că Damian mi-a dat să beau.
Sunt într-un pat pufos, cu un bărbat lângă mine ce mă ţine în braţe. I-am îndepărtat mâinile şi am coborât din pat.
-Unde te duci?
-Acasa!
-Acasa?!
-Te rog...sunt devastată!
-Nu-ţi pot alina eu suferinţa?
-Prefer să stau singură!
-Ella, nu pleca!
M-am întors spre el. Mă privea cu nişte ochi rugători, irezistibili.
-Ce zici de un restaurant? m-a intrebat Damian.
-Ok.
P.S-în poză sunt Ella şi Damian
CITEȘTI
V.I.P
RomanceCe se va întâmpla când Ella, o vedetă ce îşi are cariera in modelling (respectiv fiica celui mai mare miliardar din Los Angeles) este urmărită de un tip pe nume Andrew (cel mai mare om de afaceri în modeling din America) mai rău decât paparazzi ? O...