Capitolul 11-Verdictul

225 11 0
                                    

Soarele și-a făcut apariția pe cer încă de pe la ora 6:30. Parcă torturată de o durere ascunsă, m-am ridicat din pat cu un mic oftat și m-am dus la baie.

-Ella? a mormăit Andrew printre perne.

-Da!

-Unde te duci?

-Mi-e rău! Mă duc la baie!

Cum a auzit că-mi este rău, a făcut ochii mari și s-a ridicat brusc in șezut. Eu, am intrat in baie și nici nu m-am apropiat bine de chiuvetă că am și vomitat.

-Mă duc să-l aduc!

-Ce să aduci?

-Testul de sarcină.

Auzind asta, m-am deșteptat și am realizat că șansele să fiu mamă sunt foarte mari, extrem de mari, sunt aproape sigura 100%. La scurt timp, testul de sarcină a apărut în mâna mea. Am închis ochii.

-Ce zice? s-a autointitulează curios.

-Nu zice nimic. Nu e! am spus oftând. Nu sunt!

-Atunci trebuie să mergem la doctor. Îmbracă-te!

-Vrei să mergem doar pentru ca nu avem un bebe?

-Da! Dacă se întâmplă ceva cu tine şi nu putem?

-Andrew, calmează-te!

-Nu mă pot calma fără să ştiu ceea ce se întâmplă!

-Potoleşte-te! Nu intru cu un pas în spital! Înţelege!

-Ella, îmi fac griji! De ce nu ma asculţi?

-Pentru ca nu ai pentru ce să-ţi faci!

Am intrat în baie, nervoasă, trântind uşa. Mi-am făcut toaleta apoi m-am îmbrăcat cu o rochiţă albă, semi-transparentă.

-Te-ar detaşa un film?

-Mmm, am spus şi am schiţat un zâmbet discret în colţul gurii.

-Deci să înţeleg că vrei?

-Mmm...

-Deci da.

-*-

A parcat maşina în faţa mall-ului, mi-a deschis portiera şi am coborât. Am urcat până la ultimul etaj şi ne-am aşezat la rând, pentru bilete

-2 la 50 Shades of Grey.

Am intrat în sală şi ne-am aşezat pe scaune.

La sfârşitul filmului, brusc, Andrew s-a ridicat de pe scaun. M-a apucat de mână şi m-a ridicat, sărutându-mă în cel mai sălbatic fel, până am rămas singurii din sală:

-Am o surpriză pentru tine. O surpriză ce sigur te va bucura enorm.

Oare ce mai urma? Avea si Andrew o cameră de nebunii?

Am coborât ca cei mai îndrăgostiți copii din mall, și mi-am făcut loc în mașină.

-Plecăm departe, departe! a spus entuziasmat.

-Dar deja avem o casă...adica, acum suntem în vacanță, în Paris...

-Ne mutăm împreună, în Miami. E cel mai exotic loc din America de Nord iar noi, cred că avem nevoie de puțină viață mai activă, a zis făcându-mi cu ochiul.

-Miami...dar...momentan, nimeni din partea mea nu știe de existența ta și cred că mai întai ar trebui să te prezint tatălui meu.

-Nu e un obstacol!

-Așa crezi tu! Întotdeauna are câte ceva de comentat la adresa bărbaților de care mă îndrăgostesc.

S-a apropiat de mine și m-a luat în brațe ca pe propria lui fică. Jucam tata și fiica deci...

-*-

După un drum obositor spre Los Angeles, cu avionul personal, am ajuns acasă. Miorlăitul pisicuței se auzea încă de la poartă. Andrew a parcat mașina și m-a abandonat repede, în drumul spre ușă.

-Kitty! a spus luâand pufoșenia extrem de adorabilă în brațe.

Nu-i așa ca bărbații cu pisici sunt sexy? Da...așa credeam și eu! Am alergat spre intrare, apoi m-am trâtit pe canapeaua din living, scufundându-mă printre perne. La scurt timp, Andrew s-a pus lângă mine, îmbățișându-mă. M-am întins până la măsuța joasă să iau mobilul și am format numărul tatei.

-*-

Am coborât foarte panicată din maşină. Tata aştepta în faţa porţii, cu o privire înduioşătoare. Nu am vrut să arăt că sunt fetiţa râzgâiată de către propriul tată de faţa cu Andrew, aşa că mi-am păstrat calmul şi nu am alergat în braţele lui.

-Nu vii să mă iei în braţe? a spus tata mirat.

Nu m-am mai putut abţine şi am alergat spre el, îmbrăţişându-l strâns. Andrew se uita la noi de-a dreptul uimit. S-au apropiat unul de altul, eu ducându-mă lângă iubitul meu.

-Tati, el este Andrew, prietenul meu.

-Încântat, au spus amândoi dând mâna amical şi schiţând un zâmbet.

Am intrat în casă şi ne-am pus la măsuţa din living.

-Deci, cum va-ţi cunoscut, copii, a întrebat tata.

-La o petrecere, a spus Andrew.

-Iar apoi, am început să ne vedem din ce în ce mai des, la diferite evenimente, am adăugat eu.

-Şi de cât timp sunteţi împreună?

-Um...cam de o luna jumătate.

-Frumos!

Se vedea ca Andrew era încordat. M-am apropiat de el şi l-am luat în braţe.

-Andrew, relaxează-te! a spus tata râzând.

A ridicat privirea din pămând şi a zâmbit larg.

-Ce-ţi place să faci în timpul liber?

-Până să o întâlnesc pe Ella, mă întâlneam cu fratele meu şi prietenii apropiaţi si mergeam la pescuit. Dumneavoastră?

-Nu fii formal cu mine, consideră-mă ca şi tatăl tău. Îmi place şi mie foarte mult sa pescuiesc.

Am stat până la ora 6 la taclale, râzând şi povestind vieţile noastre. Se pare ca de data asta, tata nu mai are ce zice, nu mai are nemulţumiri la adresa iubitului meu.

Ne-am luat la revedere şi am plecat acasă

-*-

Am intrat foarte fericită în casă. Am mers la bucătărie, unde am pus vin rosu în 2 pahare de cristal.

-Se pare că va-ţi înţeles bine!

Am luat paharele în mână şi am dat "noroc", apoi luând o gura iar apoi sărutându-ne scurt.

-Te iubesc, Ella!

V.I.PUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum