Am ajuns la studio îndeajuns de nervoasă încât să tip la şefa mea, Lilly.
-Ella, nu se poate! Trebuie să mergi în Londra urgent. Nu există altă înlocuitoare pentru Alexa. Te rog mult, Ella! Tu eşti singura noastră şansă!
-Nu, Lilly. Ţi-am zis pentru a 50-a oară că nu merg la acea prezentare de modă erotica! Înţelege!
-Dar o să îţi petreci doar o noapte cu un bărbat arătos dupa prezentare şi gata. Nu este aşa rău. Nu ţi s-a întâmplat să te culci cu un bărbat doar din...nebunie?
-Nu!
-Nu o să fie rău! Îţi promit! Îţi voi gasi cel mai sexy bărbat.
-Gata! Nu se poate! Demisionez!
-Ella, nu ai cum!
-Ba da! O zi buna!
Am ieşit cu lacrimi în ochi din sediu şi m-am urcat în taxi. Pe Beverly Road, te rog.
Înainte ca motorul să pornească mă uitam pe geam. Faţa mea era posomorâtă până să văd un chip extrem de cunoscut pentru care am simţit ceva intens...el.
-Staţi puţin. Mă întorc imediat.
Am coborât grăbită din taxi. Tropăitul tocurilor i-au atras atenţia, îndreptându-şi oceanul albăstru spre mine. A grăbit pasul însă pentru puţin timp. Cand mi-am încruntat privirea s-a oprit.
-Ascultă, dacă ma mai urmăreşti...nu ştiu ce se va întâmpla. Dar o să se întâmple ceva rău cu tine.
-Eu? Crezi ca te urmăresc?
Tonurile noastre luasera amploare aşa că ne-am retras într-un gang strâmt.
-Da, mă urmăreşti! Mai întâi la pizzerie, la petrecerea mea şi acum aici. Ce ai cu viaţa mea?
-Dar tu mi-ai dat m...
-Cred că am ceva ce-mi aparţine la tine. Telefonul?
-Ce? Stai, stai: crezi că ţi-am luat aseara telefonul?
-Da. Nu mi l-am găsit de dimineaţă.
-Adica...nu tu mi-ai dat mesaj acum 20 de minute?
-Tu mă acuzi de ceva ce nu am făcut?
-Nu!
-Nu am nici-un telefon încă de aseară. Nu-l găsesc şi aveam o grămadă de chestii personale, jurnalul, CNP-ul, parole şi alte chestii.
-Stai liniştita.
-Nu am cum să stau lini...
Fraza mea a fost întreruptă din cauza mâinilor sale care mi-au prins mijlocul şi m-a izbit de zidul blocului, lipindu-şi corpul de al meu şi captivându-mi buzele într-un sărut fierbinte. În acele momente am simţit aceleaşi sentimente pe care le-am simţit şi noaptea precedentă: îl plac pe acest bărbat.
Claxonul taxiului rasună.
-Scuze, dar trebuie să ajung acasă. Tocmai am demisionat şi trebuie să-mi caut ...
-Te duc eu acasă.
-Nu, nu. Te rog, nu te deranja.
-Uită-te la mine.
Lumina albastră a ochilor săi mi-a luminat faţa, făcându-mă să răspund hotărât.
-Da!
-Deci vii?
-Da!
Am ieşit din gang. Bărbatul a făcut un semn taximetristului să plece iar ordinele fuseră ascultate. M-a condus până la un Porsche alb şi mi-a deschis portiera apoi a intrat şi el în maşină.
CITEȘTI
V.I.P
RomanceCe se va întâmpla când Ella, o vedetă ce îşi are cariera in modelling (respectiv fiica celui mai mare miliardar din Los Angeles) este urmărită de un tip pe nume Andrew (cel mai mare om de afaceri în modeling din America) mai rău decât paparazzi ? O...