M-am ridicat de la masă fără să vreau şi m-am dus ţintă la bărbatul ce mă sorbea din priviri. Inima îmi bătea mai tare ca nici-o data, nu-mi puteam controla mişcarile care păreau a fi din ce în ce mai senzuale.
-Ce faci, iubire?
Gura mi-a luat-o înaintea mea, fără să gândească şi am zis cele mai dulci şi provocatoare cuvinte spuse în toată viaţa mea. M-am aşezat în poala lui şi mi-am scos piciorul prin crăpătura rochiei, sarutându-l si muscândul foarte tandru dar în acelaşi timp şi sălbatic.
-Hai! i-am spus şoptit la ureche.
Lumea de la masă se uita uimita la noi, la felul în care ne seduceam unul pe altul în faţa lor, fără pic de ruşine.
Ne-am ridicat si l-am condus pe scările ce conduceau spre "camerele nebuniilor".
-Cheia?
Nu i-am răspuns. Am scos de sub preş o cheie ruginită cu care am descuiat uşa spre fericire.
M-am trântit în pat. Nu credem ca va ezita să mi-o tragă: credeam ca de aceea mă şi urmărea.
-Ce vrei sa faci? am întrebat înţepată.
-Să ma bucur de cadoul făcut de tine...pisi!
-Cadoul tău este deja jos împreună cu celelalte.
-Nu vrei să-mi mai faci unul?
Tacerea şi micările au preluat locul cuvintelor. Şi-a dat sacoul jos şi cu o singură mişcare din deget a reuşit să mă întindă pe pat. Un şir lung de atingeri plăcute şi săruturi au urmat până cand m-am hotărât să-l deschid la cămaşă. Răspunsul mi l-a dat deschizându-ma la fermoarul rochiei. Ochii noştri au pornit disperaţi în căutarea celuilalt iar până nu îi întâlnesc pe ai celuilalt, nu se potolesc. Pasiunea pentru el se aprinde încet, iar dintr-o scânteie aprinsă în sufletul meu izbucneşte cel mai arzător incendiu. O alta serie de atingeri sunt pe cale să apară iar liniştea dintre noi este distrusă de vorbele mele liniştitoare, spunându-i la ureche:
-Eşti al meu şi nu o să scapi!
Acel joc liniştit şi pasional s-a transformat într-unul sălbatic. Gura lui îmi alintă corpul cu exceptia zonelor în lenjerie intimă.
A scăpat repede de blugi lasând sa se vadă micul său prieten prin boxeri. Instant, o pofta de el mi-a apărut, vrând mai mult.
M-a deschis la sutienul meu negru din dantelă iar apoi a scăpat şi de chiloţeii în care arătam ultra sexy. Corpul său s-a lipit de al meu lăsând dâre fierbinţi in locurile în care mă atingea.
Fericirea şi-a făcut apariţia şi a persistat până am ajuns la cel mai plăcut punct al experienţei din seara aceasta.
Am cazuţi împreună extenuaţi. Cel puţin, eu am adormit instant cuprinsă de braţele sale magice.
-*-
Razele puternice ale soarelui şi-au facut apariţia, pătrunzând prin perdeaua de mătase şi mângâindu-mi faţa.
-Ce-am făcut?
M-am întors iar în spatele meu era un spaţiu gol. Haine de bărbat nu mai existau în cameră însă parfumul a persistat. Am înlăturat pătura şi mi-am dezvaluit corpul încă înfierbântat dupa scenele de aseară. M-am dus la baie, văzând un chip palid cu puţină roşeaţă în obraji. Am intrat în duş, conştientă că voi înlătura orice urma de el. Picăturile calde de apă îmi mângâiau corpul făcându-mă să mă relaxez.
"Invitaţii...nu am putut să-mi iau rămas-bun aşa cun plănuisem. La naiba!"-Buna dimineaţa, domnişoara Evans!
-Bună!
Am ieşit din restaurant şi mi-am chemat un taxi
-Destinatia?
-Ăm...studioul de langă Hills.
Am scotocit în geantă dupa telefon.
"TELEFONUL! AM UITAT TELEFONUL"-Am uitat ceva la restaurant. Puteţi întoarce...sau cel puţin să îmi împrumutaţi mobilul dumneavoastă?
-Luaţi-l pe al meu.
Am format numarul Addei.
-Caută repede în camera 1 dacă este vre-un telefon. Te rog! Repede!
-Ok.
-Nu este. Am cautat 5 persoane. Nu-mi spune ca l-ai uitat pe undeva. Poate ţi l-a luat cineva...sau acel bărbat sexy cu care ţi-ai tras-o.
-Nu e momentul să vorbim acum deapre asta.
-Ba da. Pusesem EU ochii el iar tu mi l-ai luat.
-Te cerţi cu mine?
-DA!
Am închis telefonul taximetristului. EL a fost!
P.S-in poză este Ella
CITEȘTI
V.I.P
RomanceCe se va întâmpla când Ella, o vedetă ce îşi are cariera in modelling (respectiv fiica celui mai mare miliardar din Los Angeles) este urmărită de un tip pe nume Andrew (cel mai mare om de afaceri în modeling din America) mai rău decât paparazzi ? O...