O puzderie de paparazii se pare că încercă să-mi strice cea mai frumoasă zi din an: aniversare mea. Astăzi împlinesc 20 de ani şi în acelaşi timp şi 2 ani de când m-am mutat în acest minunat oraş pe nume Los Angeles. În ciuda faptului că în acest moment zâmbesc ca o ţăcănita, inima mea este neagra înca de la moartea mamei mele (eveniment petrecut acum 3 ani, în urma unui incendiu petrecut la firma de îmbrăcăminte pe care o deţinea: Zara).Dar totuşi, m-am convins singura (fără ajutorul psihologului) ca viaţa merge înainte şi că oricum urma să aibă loc, într-un final, acest deces.
-Caţi ani împliniţi astazi?
-Petreceţi ziua dumneavoastră de naştere alături de vre-un barbat?
-Domnişoara Ella, unde urmează să va petreceţi ziua?
Multitudinea de întrebări continua să mă asalte şi se pare că aceşti imbecili nu se lasă până nu obţin ceva. Nu am destulă dispoziţie să îi car după mine până la restaurantul în care se va ţine petrecerea de aniversare.
-Vă voi raspunde doar la o singură întrebare de fiecare, iar apoi ma lăsaţi să-mi rezolv treburile, am spus cu un zâmbet mare pe buze acompaniat de un gest mic făcut cu palma înspre ei.
-Câţi ani împliniţi astăzi?
-20 de ani.
-Aniversarea dumneavoastra o sa o petreceţi cu un barbat anume?
-Nu. Momentan sunt singură şi cred că aşa voi rămâne până dupa prezentarea de moda Louis Vuitton din Paris, am detaliat mai calm decât credeam vre-o data ca o voi face în faţa paparazzilor.
-În ce local urmează să vă petreceţi ziua de naştere?
-L-a această întrebare nu vă pot răspunde. Doresc să fie personal.
Paparazzi cărora le răspundeam se îndepărtau multumiti catre maşinile din care coborâseră. Mai urmau doar 2 întrebări şi scăpam din această ambuscadă.
-Ce ţinută o să abordaţi în seara asta?
-Nu sunt încă foarte hotărâtă însă în procent de 60% voi purta o rochie.
-Tatăl dumneavoastra va fi prezent la evenimentul de diseara?
-Nu. Este plecat din America, este în Europa.
Dupa ce am răspuns l-a ultima întrebare, în jurul meu nu mai erau alţi "întrebători". În timpul alocat interogatoriului am renunţat să merg şi am preferat să stau pe loc. Acum, îmi pot continua drumul spre maşină.În mai puţin de doua minute ajuns la carosabil şi am bagat cheile în contact. Inainte sa pornesc, am deschis radioul. Nu mi-a fost de mirare să aud următoarele:
"Stiri mondene: azi dimineaţă, paparazzi au surprins faimosul manechin Whitney Ella în drum spre servici. Împlineste 20 de ani si totuşi este încă singură.Mai multe informaţii aflaţi astăzi, la stirile de la ora 16".
Am călcat pe acceleraţie şi am gonit ca o nebuna înspre cel mai mare restaurant din Los Angeles: V.I.P.
-Buna ziua, domnişoară Ella. La mulţi ani!
-Mulţumesc! Adda unde este?
-În biroul ei. Doriţi să vă însoţesc?
-Mulţumesc, dar nu. Mă descurc până în capătul salonului.
-Ella ... bine ai venit! Chiar acum mă gândeam să-ţi dau un telefon. La multi ani, scumpa mea!
Adda este o prietena veche. Cu ajutorul ei am reuşit să-mi creez un viitor in modelling.
-Hai să-ţi dau cadoul.
-Draga mea, nu trebuia. Te rog, păstrează-l!
-Nu,insist sa-l iei. Am stat o zi intreaga să ti-l caut! Plus ca vei avea nevoie de el.
Am deschis cadoul şi ... deşi pare imposibil, nu am mai vazut în viaţa mea o rochie mai frumoasă decat cea care am primit-o cadou. O tinuta superba ... de culoare roşie.
-Adda, Doamne, este o rochie superba, dar chiar nu o pot accepta. Cred ca ai dat o mulţime de bani pe ea!
-Nu, Ella. Insist, este toata a ta!
Am picat amandouă într-o transă. În următoarea secunda eram îmbraţişate iar mie îmi curg lacrimi de fericire.
-Mulţumesc! Te ador!
-Si eu! Dar acum trebuie sa organizăm petrecerea pentru diseara. Este deja ora 12.
-Am trimis invitaţiile încă de acum o săptămână, aşa cum mi-ai zis tu.
-Deci sunt 788 de invitaţi.
-Da.
-Bodyguarzi la intrare ... nu cred ca vrem să avem şi intruşi. Am vorbit deja cu DJ-ul ... totul este gata. Ne vom apuca imediat sa aranjam salonul.
-Ok.
-Tu du-te şi aranjează-te!
-Bine. Ne vedem la ora 20. Bye!
Mi-am luat rochia întinsa pe birou si am bagat-o in punga, apoi am iesit din încăpere.
-Pe curand, domnisoara Ella.
-Spor la treaba, am spus continuându-mi drumul spre iesire cu un zambet larg pe buze.
Urmatorul target este salonul.
-Buna ziua! a spus hair style-istul meu.
-Heii, Evelyn!
-Cum facem parul?
-Ma las pe mâna ta. Doar vezi să se potriveasca la rochia din pungă.
Timp de o ora şi jumatate m-am lasat trasă de păr şi machiată. Vreau să fie cea mai mare surpriza când voi deschide ochii.
-Sunteţi gata!
Mi-am întredeschis ochii iar în faţa oglinzii statea o Ella mai frumoasă ca nici-o data.
-Araţi minunat.
-Mulţumesc, Evelyn.
I-am lasat ceva şpagă coafezei si make-up artist-ului apoi am ieşit din salon.
Mi-am luat maşina şi am trecut să-mi cumpăr prânzul la Pizza Hut.
"Asteptaţi până vine ospătarul"
-Buna ziua! Fumatori sau nefumatori?
-Nefumători.
Am paşit încrezătoare pe botinele cu toc cui în timp ce o mulţime de privire erau aţintite pe mine.
Am luat loc la masă şi fără sa mai cer meniul, am comandat.
Simt cum sunt străpunsă de privirile barbatului ce stă l-a masa alăturată.
Mi-am mancat în linişte prânzul, raspunzând din când în când urărilor de pe Facebook.
În momentul în care m-am ridicat şi mi-am luat geanta de pe scaun, anonimul s-a ridicat şi el de pe scaun. S-a îndreptat spre ieşire si...
-Au... scuze, scuze, scuze... chiar nu am vrut să dau peste tine, Ella.
-Data viitoare uită-te pe unde mergi, lasa-l naibii de telefon.
Am ieşit din pizzerie la fel de ţanţoşă şi hotărâtă apoi am gonit-o cu maşina spre casă, cu gândul să mă aranjez pentru petrecere.
P.S-in poză este Ella
CITEȘTI
V.I.P
RomanceCe se va întâmpla când Ella, o vedetă ce îşi are cariera in modelling (respectiv fiica celui mai mare miliardar din Los Angeles) este urmărită de un tip pe nume Andrew (cel mai mare om de afaceri în modeling din America) mai rău decât paparazzi ? O...