-Kocsit! Visszamegyek a szállodába!
Ránéztem de ő újból a számra pillantott. Aztán újra smárolni keztünk. Talán tényleg sokat ittunk.
2. Fejezet
Aztán minden egymás után történt. Amint a szálloda szobába értünk nekem esett. Később meg már mindenhol a mi ruháink feküdtek. A lepedő pedig gyűröttebb volt mint valaha. Sosem éreztem még ezelőtt ilyet. Nem vagyok szűz ezt azért szegezzük le. De Istenem amit művelt.
Miután befejeztük a kefélést egymás mellett foglaltunk helyet. Először a plafont bámultam később meg már lehunytam a szemem. Még mindig éreztem a lehelletét. Ahogy zihált, mint én. Ezt az ámélkodásom ő zavarta meg.
-A holnapot még a városba töltöm. -mondta csukott szemmel.
-Akkor ha gondolod körbevezetnélek. -fordultam oldalra és felkönyököltem.
-Benne vagyok. -tette Ő is ugyanazt mint én. -De most ha megbocsátassz aludnék. Elfáradtam és az alkohol is teszi a hatását rendesen.
-Igen valóban. -nevettem halkan.
Másik oldalára fordult. Én pedig szorosan átkaroltam. Bár ahogy kényelembe helyeztem magam mozgolódni kezdett. Át fordult a másik oldalára és így már egymással szembe néztünk.
-Jó éjt! -jött közelebb és nyomott a számra egy csókot.
-Jó éjt! - én nem tettem ugyan azt mint Harry.
Erre persze magában felnevett és megcsóválta a fejét.
-Mi olyan vicces? -azért megkérdeztem.
-Mindegy, hagyjuk, inkább aludjunk.
Talán nem is azon nevetett. Egyett értettem mivel valóban én is teljesen kimerültem. Annyira, hogy Blankának el is felejtettem szólni.
............
Reggel a telóm csörgésére keltem.
-Ki az ilyenkor? -kérdeztem magamtól morcosan.
Mikor kinyitottam a szemem körbenéztem a szálloda szobáján. Annyira sokat ittam, hogy a tegnap este halványan ugrott csak be hirtelen.
-Nem az nem lehet. -szóltam ismét magamhoz.
Megfordultam és mögöttem a békésen szuszogó Harold-ot láttam.
-De jó ég! -jegyeztem meg.
-Vedd már fel azt a rohadt mobilt! -a párnába morogva figyelmeztetett Hazz a csörgő telefonomra.
Gyorsan megfogtam és a kis erkélyre vonultam vele.
-Basszus! -Blankusz hívott. -Szia! -szóltam bele kicsit másnaposan, bármennyire is próbáltam titkolni tegnap este mennyi alkoholhoz nyúltam hozzá.
-Nem hívtál tegnap és haza se jöttél! - igen egy házban lakunk.
-Bocsi. Tudom mondanom kellett volna.
-Én nem haragszom, de Bence sokkal inkább!
-Basszus! Na ő teljesen ki ment a fejemből. -Bence a barátom én pedig tegnap este csaltam meg egy nálam 7 évvel idősebb pasival.
-Azt mondta hívott, de te nem vetted fel. Majd egy rakat üzit hagyott, te pedig baztál válaszolni neki.
A beszélgetésünk közben Harry is kivánszorgott a teraszra. Átölelt de mikor szorosabban magához vont megéreztem férfiasságát. Meztelen volt.
-Nézd most le kell tennem, de majd mindent elmondok ígérem.
-Anna nem te.......... - majd megszakítottam a vonalt.
-Vegyél fel valamit! -kiabáltam rá.
-Már nem mindegy? -(olyan idióta. )
-Már miért lenne mindegy? Bárki bejöhet!
-Tegnap este is ugyan annyi esély lett volna rá.
Nem akartam vele vitatkozni ugyanis szívdöglesztően szexi volt.
De jó ég a tegnap. Pörgött le minden halovány emlék ami egyre világosabbnak tűnt. Nos fura volt az már biztos. Erre soha nem számítottam.
Ma megígértem hogy körbevezetem a fővárosba. Az egyik kávézóba mentünk ami a Duna mentén volt.
Az első amit megnéztünk a Budai vár volt. Majd hajókáztunk a Dunán. Megnéztük a Parlamentet, onnan metróval a Hősök terére mentünk.
-Itt is van? - mutatott az óriáskerékre.
-Kipróbálhatod ha szeretnéd.
-Okkor nyomás. - húzott maga után.
Túl jól éreztük magunk. Ezt persze el kellett rontani.
-Uram IstenIsten! Ez Harry Styles! - halottam egy lány hangját.
-Azt hiszem mennünk kéne. -súgtam a fülébe és a szememmel próbáltam jelezni neki.
Bólogatott és végül egy étteremben kötöttünk ki.
-Csodásan éreztem magam ma-szólalt meg.
-Én is. -fejeztem be a vacsorát.
-Elolvastam amiket írtál. Ha gondolod szólhatok az érdekedben. De amiben az én nevem van lehet jobb lenne kijavítani.
Ezen csak kuncogtam. A legtöbben kijavítottam.
-Azt hiszem itt a búcsú ideje. -intett a pincérnek.
-Hiányozni fogsz. -sóhajtottam fel.
-Talán, bár őrültségnek hangzik, de jöhetnél velem a turnéra.
ESTÁS LEYENDO
Ever Since Budapest .//Harry Styles FF.//+16
FanficHogy mi történt? Röviden, Harry Styles fenekestül felforgatta az életem. Részletek: -Rohadj meg Styles. -löktem kicsit hátrébb. Ezután gyors léptekkel haladtam Louis felé. Akivel közöltem hogy mehetünk. .......... -Téged kerestelek benne de nem...