-Csak azt akartam mondani hogy esetleg kérdezz rá kettőtökre ha úgy adódik. Simán kinézem belőle hogy ugyanúgy odaáig van érted mint te ő iránta.
11. rész
Másnap készítettem neki reggel kávét majd kitakarítottam a házat amíg munkában volt. Mit ne mondjak eléggé fárasztó egy folyamat az rengeteg szobát tisztára pucolni.
-Megjöttem! - hallottam meg.
Egyből felpattantam a kanapéról és szaladtam hozzá hogy segítsek a bundás Gucci kabátot levenni. De e-helyett....
-Jaj, de jó, hogy itt vagy. -majd egy csókot nyomott a számra, pont mint ahogy a házasok szokták a filmekben.
Én meg csak álltam és nagyokat pislogtam hisz nem értettem mire fel kaptam ezt.
-Na hát, ki takarított így ki? Csak nem találtad meg a takarítónő telefonszámát a fiókban?
(Létezik ilyen? Szólhattak volna)
-Valójában én ta-ka-rí-tot-tam ki -motyogtam, de így is meghallotta.
-Tényleg? -köpte ki a vizet. -Az... az egészet?
-Aha. -szégyenlősködtem miközben bátran fel kellett volna válalnom.
-Imádlak. -szaladt hozzám és ismét megcsókolt, úgy mint az ajtóban.
Ki ne döbbennne le ilyenkor. Meg akartam kérdezni mire fel ez a sok kedvesség, de jobbnak láttam ha inkább csendben maradok.
Harry a kanapén szét terült és ölébe vette a laptopját. Nagyon nézett rajta valamit de egyszerűen nem bírtam meglesni. Nagyon titkolta. Én inkább az étkező asztalnál foglaltam helyet és firkálgatni kezdtem egy kisebb papír cetlire. Annyira belemerültem a rajzolgatásba, hogy a végére kész remekmű lett belőle azt kell, hogy mondjam.
Miután kétszer is végig gondoltam mi az élet értelme nem bírtam tovább egyhelyben ülni. Túlságosan furdalt a kíváncsiság mi lehet ennyire érdekes. Amikor éppen annyira belemélyedt ebbe az „irtó titkos dologba ", hogy nem figyelt rám, odaosontam hozzá és felmásztam az ölébe.
-Mi az ami ennyire érdekes? -kívácsiskodtam.
- Semmi olyan amihez közöd van. -hajtotta le a laptopja tetejét, ezzel felvéve a szemkontaktust.
- De... talán.... -próbálkoztam.
-Mit szólnál ha azt mondanám, hogy meleg pornót néztem?
Egy pillanatra fenn akadt a szemüldököm és egy másodpercre sokkot kaptam de kizökkentett ebből Harry jellegzetes nevetése.
-Te most komolyan elhitted? -röhögött tovább. - Ugyan már! Azt hanggal kell nézni. Nem némán! Meg amúgyis - ült fel - miért néznék azt?
-Hát nem tudom... én csak...
-Te?...
-Teljesen össze vagyok zavarodva - hajtottam a fejem a kezembe.
-Hát... azt látom.
Ahogy kimondta ezt a mondatot elvett a kezeim az arcom elől és lassan az ő ujjait éreztem meg az enyéim helyett. Mély levegőt vettem és hangosan fújtam ki.
(Már ennyitől is teljesen kikészülök)
-Ezzel... nem igazán segítessz... - nyögtem ki nagy nehezen.
Nem válaszolt. Csak közelebb húzott magához, és egyre lejjebb csúszott a kanapén. A fejét megemelte és óvatosan hozzáérintette az ő ajkát az enyémhez. Nem mertem megcsókolni. Féltem mi lenne a következménye. Így inkább vártam. Megvártam mit lép, hisz ha Louis-nak igaza van talán érez irántam valamit.
Mit a csendes gyilkos, olyan volt. A szemei az enyéimet fürkészték. A smaragdzöld tekintette annyira belém égett, hogy nem bírtam levenni róla a szemem. Vártam, hogy ismét csókban részesít de mintha kicserélték volna visszahúzódott tőlem. Az arca félelmet és bizonytalanságot mutatott. Megrázta a fejét, beletúrt a hajába és mint a porcelán babát, óvatosan áthelyezett kanapé másik végébe. Felpattant a garnitúráról és fel-le kezdett el mászkálni a nappaliban.
-Ezt nem tehetem. Nem tehetem MEG! -kezdett egyre hangosabban dühöngeni. - A KIBaszott ROhadt ÉLetbe!
Azták hirtelen 180 fokos fordulatot vett és a bejárati ajtó felé vette az irányt. A telefonját a zsebében csúsztatta, felkapta a Chelsea csizmáját és a kabátját, majd útnak eredt.
Kinéztem az ablakon és azt vettem észre, hogy valakit már tárcsázott is a mobilon.
Ezeket után már nem is érdekelt mit nézett a laptopon, sokkal jobban foglalkozott mi volt ez a jelenet és vajon kit hívott fel egyből.
FIGYELEM! OLVASD EL ↓
Sziasztok! Nagyon sok idő eltelte után ismét visszatértem. Sajnálom, hogy nem írtam eddig, de mivek nem jön semmilyen formában visszajelzés a „könyvről” elgondolkodtam azon, hogy abbahagyom.
Az, hogy folytatom-e a sztorit rajtatok múlik. Egy kommenttel vagy ⭐-al kérlek jelezzetek!!! Nagyon hálás lennék érte.
ESTÁS LEYENDO
Ever Since Budapest .//Harry Styles FF.//+16
FanficHogy mi történt? Röviden, Harry Styles fenekestül felforgatta az életem. Részletek: -Rohadj meg Styles. -löktem kicsit hátrébb. Ezután gyors léptekkel haladtam Louis felé. Akivel közöltem hogy mehetünk. .......... -Téged kerestelek benne de nem...