(Sıkıldaım az kaos yapim ehehe )
Harley sonunda birçok işini bitirmişti. Ama uykusuzluktan ölebilirdi heran. Son olarak birkaç Jet ile ilgilenecekti ve mükmmel yatağına kavuşacaktı.
Hayır jet'in içindeki akıllı sistemi nasıl zarar verbilirlerdi. Söz konusu Bucky Clint yada Loki falan olunca çok garip değildi tabiki.
Gözlerini zar zor açarken sonunda jetlerden birne girmiş ve sistemi başlatmıştı. Bu makineye bayılıyordu. Herzaman kullanmak istemişti. Bi ara zorla birileri ile bunu yapmalıydı.
Bunu düşünürken sistemin baştan yüklenmesini beklemek daha çok uykusunu getirmişti.
Evet biliğimiz uyuya kalmıştı. Jetin içinde. Aynen. Dahi evet bu çocuk.
***
Peter yorucu bir günün ardından kuleye dönmüştü. Aslında güzel geçebilirdi. Harry bir şekilde pislik yapmasaydı.
Mj ile yalnız kalmaya çalıştığı heran birşekilde konuyu değiştiriyordu. Zaten Harley'e takmış gibiydi. İki de bir onu anlatıyordu. Mj ise ilgili gibiydi. Çünkü Harry Harley ile Peter'ın ne kadar iyi anlaşamdığını ve bir çift gibi durduğunu anlatıyordu.
Peter böyle zamanlarda onu hunharca dövüyordu. Mj ise gülüyordu. Ama sonunda Harry de Mj'i shipper ekibine ekleyebilmişti. Peter'ın ondan hoşlanmadığına olan inancı artmıştı.
Kesinlikle karşılıksızdı hisleri. Yani arkadaş olarakta seviyordu ama. Sanki biraz daha fazlası gibiydi. Belkide karşı cins ile takıldığı tek kişi olduğu içindi.
Kafası karışıktı. Aynı zamanda Harry'nin dediği aptlaca şeyleri düşünüyordu. Salaktı şüphesiz.
Kuleye vardığında içeriden gürültüler geliyordu. Yani baya şiddetli gürültüler. İçeriye daldığında etrafta gördüğü eski ultron tarzı askerler ile şok oldu.
Hemen ironspider kostümünü çağırmıştı.
"Buck neler oluyor ?"
"Pete ! Bilmiyoruz birden baskın yedik. "
"Bunlar depoda dğeilmiydi ?"
"Evet birisi onlara erişmiş ve belliki iyi niyetli biri değil"
"Herkes iyi mi ?"
"Sanırım. Ama Harley'e ulaşamadık. Cevap vermiyor Gerizekalı"
(KAOSSSSĞĞ)
Peter nefesini tuttu. O gerizekalı başına kesin bir iş açmıştı. İçinde hisettiği endişe bir ateş gibi vücudunu sardığında kendini daha fazla tutamdı ve kostümün yüzünü kaptmasına izin vererek ordan ayrıldı.
Bucky ne oluyor gibi arkasından bakarken şaşkındı. Peter ise sadece şu aptalı bulmak istiyordu. Etrftaki robotları ağları ile etkisiz hale getirirken nerde olduğunu düşünmeye başladı.
Edith'in yardımı ile Jetlerin olduğu büyük garaja yöneldi. O kadar hızlı haraket ediyorduki. O salak ölürse falan diriltir geri öldürürdü.
"Harley !"
Harley kendi adını söyelyen Peter'ın sesini duyuduğunda kafasını jetten çıkardı. Sonuçta o bir süper güçleri yoktu ve saklanması falan lazımdı değil mi.
Tabi pek işere yaramamıştı.Peter etrafında olan birkaç robota daha ağları ile müdahale ederken girişi kapattı ki daha fazla doluşmasınlar.
-"Pete ?"
Peter Harley'in yanına inip derin bir nefes aldı. Süper gücü yoktu (yzk abi )sonuçta robotlar onu rahat öldürürdü. Ölmek. Düşünmek bile içine garip bir his bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
parkner-
Fanfictionöyle işte - Kitap eski, acemi yazım, cringe, yazım yanlışı ve mantık hatası dolu, bazı yerleri anlamsız ve gereksiz karmaşık, asla bütünlük yok ... ve bir sürü kitabın karışımı gibi(iyi bir karışım değil) Özetle zaman kaybıdır (lütfen okumayın)